مد و زیبایی

این نکات برای مراقبت از پوست در فصل گرما لازم است

مراقبت از پوست در فصل گرما بسیار مهم است، زیرا آفتاب، گرما و تعرق می توانند باعث خشکی، سوزش، لکه های قهوه ای، لکه های خورشیدی، جوش و سایر مسائل پوستی شوند.

23 اردیبهشت 1402

8 ترند زیبایی از دوران قرون وسطی که بار دیگر مُد شده اند

استاندارد های زیبایی همواره در تغییر بوده است؛ و تاریخ نشان داده ترند های مُد و فشن چرخشی هستند و ما هرگز نمی دانیم که کدام یک از آن ها دوباره دل مان را خواهد ربود و کدام یک برای همواره محو خواهد شد.

9 اردیبهشت 1402

2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست

آیا می خواهید لکه های تیره روی صورتتان محو شوند تا پوستتان به زیبایی و شفافیت سابقش برگردد؟

20 بهمن 1401

به رخ کشیدن زیبایی عروس با یک کار عجیب

انتشار ویدئویی از یک مراسم جشن عروسی در هند که در آن برای اطمینان از زیبایی عروس دست به کار عجیبی می زنند در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

11 مهر 1401

معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

سائوپائولو یکی از شهر زیبا کشور برزیل است و افرادی که قصد سفر به سائوپائولو را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که بهترین مراکز خرید این شهر چیست و برای تجربه یک خرید حرفه ای لازم است تا به سراغ چه مرکز خریدهایی در این شهر زیبا و...

11 شهریور 1401

این ماده طبیعی برای دور چشم شما معجزه می نماید

پوست حساس دور چشم اولین جایی است که علائم پیری را در خود نشان می دهد. پوست این ناحیه بسیار نازک بوده و با افزایش سن، نازک تر هم می گردد.

15 مرداد 1401

بایدها و نبایدها برای شستن صورت که باید رعایت کنید

دانستن نکته هایی که هنگام شست وشوی صورت باید انجام دهید یا نباید انجام دهید به شما یاری خواهد نمود تا از آسیب وارد کردن به پوست خود جلوگیری کنید.

14 تیر 1401

فواید و خواص کشک

کشک یک نوع فرآورده لبنی ست که بیشتر کشورهای دنیا با این ماده غذایی ترش مزه آشنا هستند. فرآیند تخمیر و تولید کشک با اضافه کردن باکتری به شیر صورت می گیرد. خواص کشک و تاثیرات آن بر سلامتی، آن را به یک محصول لبنی مهم تبدیل کرده است. علاوه بر تقویت طعم غذاهای...

18 خرداد 1401

پوست خشک و نحوه پاکسازی آن با آلوئه ورا

پوست خشک پوستی است که به راحتی زبر و پوسته پوسته می گردد و چربی زیادی ندارد. قابلیت انعطاف پذیری پوست خشک بسیار کم است و سریعا به عوامل محیطی واکنش نشان می دهد و متورم می گردد.

1 بهمن 1400

خواص باور نکردنی آب پنیر

مصرف آب پنیر فواید و مزایای بسیاری را به همراه دارد، از فواید و خواص آب پنیر می توان به کاهش وزن، تنظیم کننده قند خون، تقویت استخوان ها و کنترل کلسترول نیز اشاره نمود.

3 آذر 1400

هرآنچه که باید راجع به آکنه نوزادی بدانیم

پوست صورت نوزادان بسیار لطیف و زیبا است. اما اگر خوب دقت کنید، معمولا جوش و قرمزی در بعضی از نواحی پوست آنها مشاهده می گردد. چه چیزی باعث ایجاد جوش صورت نوزادان می گردد؟

22 آبان 1400

روغن نعناع تند برای سلامتی، نرمی و درخشندگی موها

تأثیرات روغن نعناع تند برای موها اثبات شده است. روغن نعناع تند محصول مراقبت از موی مؤثری است. از روغن نعناع تند باید به طور مستقیم روی موها استفاده کرد. توصیه می گردد بدین منظور از شکل رقیق شده روغن استفاده

28 مهر 1400

طرز تهیه 7 شربت سنتی ایرانی محبوب برای برطرف عطش تابستانی

بچه که بودیم، هر وقت خانه مادربزرگ می رفتیم، با شربت های تگری و خوشمزه اش از ما پذیرایی می کرد. بعد از اینکه کلی بازی می کردیم و عرق می ریختیم، شربت خنکی که مادربزرگ برایمان درست نموده بود، حسابی حالمان را جا می آورد. امروز در خبرنگاران مگ قصد داریم طرز...

12 مرداد 1400

6خاصیت شگفت انگیز سرکه سیب که از آنها بی خبرید

خبرنگاران : از سرکه سیب برای درمان های خانگی استفاده می شود و قرن هاست که مردم از این نوع سرکه در پخت غذا و همچنین طبابت استفاده می کنند. اما آیا سرکه سیب واقعا مفید است؟

12 تیر 1400

حریرچی: به تعطیلی مشاغل شهر های قرمز اعتنا نمی گردد

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 85 درصد کشور در شرایط قرمز و نارنجی هستند، اما محدودیت های مشاغل در این شهر ها به خصوص تهران رعایت نمی گردد.

9 اردیبهشت 1400

مصطکی چیست؟ آشنایی با کاربردهای روغن مصطکی در طب سنتی

مصطکی، به صمغ خارج شده از درختچه ای به همین نام گفته میشود. خواص دارویی مصطکی در طب سنتی گسترده بوده، از میوه آن، روغن مصطکی استخراج میشود.

11 اسفند 1399

در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟

حال چی بپوشم؟ از اون سوال حسابی هاست که همیشه و همیشه همراه همه آدم هاست به خصوص خانم ها ولی آقایان هم این مشغله فکری را دارند.

17 آذر 1399

شجریان به جرم صدای مردم بودن، جفای فراوان دید

تهران (پانا) - حزب همبستگی ایران اسلامی در پیامی به مناسبت در گذشت شجریان نوشت تاریخ وطن فراموش نخواهد کرد که این هنرمند آزاداندیش به جرم صدای مردم بودن، جفای فراوان دید و همچون بسیاری دیگر صبوری پیشه کرد.

30 آبان 1399

هتل مارتی ریزورت مارماریس

هتل مارتی ریزورت مارماریس هتل 5 ستاره مارتی ریزورت (Marti Resort Hotel) در کنار ساحل مارماریس و منطقه ایچملر (که بهترین منطقه این شهر محسوب میشود) مستقر شده و بهترین و زیباترین هتل شهر مارماریس میباشد. ازجمله جاذبه های نزدیک به آن قلعه باستانی مارماریس و موزه...

14 بهمن 1398

فکر می کنید تسلا سایبرتراک زشت است؟ این 12 ماشین را ببینید!

چندی پیش بالاخره تسلا اولین خودروی پیک آپ تراک خود را معرفی کرد که تسلا سایبرتراک نام گرفته است. تسلا سایبرتراک تا به امروز به خاطر ظاهر خود نقدهای زیادی دریافت نموده که به طور کلی آن ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ بعضی آن را آینده نگرانه و زیبا می...

26 دی 1398
تعداد: (21)