روغن نعناع تند برای سلامتی، نرمی و درخشندگی موها

به گزارش وبلاگ بایجانی، تأثیرات روغن نعناع تند برای موها اثبات شده است. روغن نعناع تند محصول مراقبت از موی مؤثری است. از روغن نعناع تند باید به طور مستقیم روی موها استفاده کرد. توصیه می گردد بدین منظور از شکل رقیق شده روغن استفاده

روغن نعناع تند برای سلامتی، نرمی و درخشندگی موها

مترجم: امین حسین پور

منبع:راسخون

تأثیرات روغن نعناع تند برای موها اثبات شده است. روغن نعناع تند محصول مراقبت از موی مؤثری است. از روغن نعناع تند باید به طور مستقیم روی موها استفاده کرد. توصیه می گردد بدین منظور از شکل رقیق شده روغن بهره ببرید. شما می توانید 2 قطره روغن را با اندازه کمی آب مخلوط کنید و روی موهای خود بمالید. شما بعلاوه روغن نعناع تند را می توانید با روغن آوکادو یا روغن زیتون مخلوط کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از شکل غلیظ و رقیق نشده روغن نعناع تند می تواند به موها صدمه بزند. شما بعلاوه می توانید چند قطره از روغن را با شامپو مخلوط و بهره ببرید. اگر بعد از استفاده از شامپو یا نرم کننده مخلوط شده با روغن نعناع تند احساس خارش کردید، می توانید با افزودن اندازهی آب شدت آن را کاهش دهید.

در اینجا به فواید استفاده از روغن نعناع تند برای موها اشاره شده است.

این روغن تأثیر خنک کننده ای روی موها دارد.

روغن نعناع تند با شوره و شپش سر مبارزه می نماید.

چون روغن نعناع تند pH را متعادل می نماید، می توان از آن برای درمان خشکی پوست سر استفاده کرد. شوره سر غالباً با خشکی سر مرتبط است که منجر به پوسته پوسته شدن سطح پوست می گردد.

این روغن عطر و بوی تسکین دهنده ای دارد و موهای شما را خوشبو می نماید.

روغن نعناع توانایی خود برای رشد موها را اثبات نموده است. روغن نعناع تند فولیکول های مو را تحریک می نماید و به این ترتیب رشد موها را افزایش می دهد.

درمانی مؤثر برای ریزش مو، این روغن بسیار مؤثر است چون، ریشه های مو را به هم می چسباند و گردش خون را افزایش می دهد.

این روغن را می توان با روغن جوجوبا و گلیسرین مخلوط کرد. گفته می گردد این مخلوط رشد موها را افزایش می دهد.

مخلوطی دیگر که برای موها مفید است را می توان با مخلوط کردن روغن نعناع تند، روغن کرچک، روغن درخت چای، روغن زیتون و روغن ویتامین E تهیه کرد.

روغن نعناع تند بعلاوه به اسم نرم کننده عمل می نماید و به درخشندگی موها هم یاری می نماید.

روغن نعناع تند خصوصاً برای افرادی که موهای چرب دارند مفید است. روغن نعناع تند به اسم قابض عمل می نماید و به متعادل سازی چربی پوست یاری می نماید بنابراین، تأثیر خنثی کننده ای روی پوست سر دارد.

روغن نعناع تند نه تنها رشد موها را افزایش می دهد بلکه بعلاوه برای اهداف دیگری هم استفاده می گردد. روغن نعناع تند به سلامت و درخشندگی پوست یاری می نماید. این کار به وسیله منتول موجود در روغن انجام می گردد. روغن نعناع تند همانطور که گفته شد به کنترل فراوری چربی یاری می نماید بنابراین، از آن می توان برای درمان پوست چرب استفاده کرد. این روغن پوست را روشن تر و راحت می نماید. روغن نعناع تند یکی از ترکیبات اصلی مورد استفاده در محصولات آرایشی است. روغن نعناع تند برای لب های آفتاب سوخته و ترک خورده هم مفید است. از فواید دیگر این روغن می توان به کاهش درد و کاربرد در درمان بیماری سندروم روده تحریک پذیر اشاره نمود. روغن نعناع به کاهش سوزش سر دل و درد معده یاری می نماید و ماساژ دادن قفسه سینه با آن سرفه، آسم و گرفتگی بینی را کاهش می دهد. از این روغن برای فراوری محصولات مراقبت از دندان مانند دهان شویه و خمیر دندان هم استفاده می گردد.

منبع: راسخون

به "روغن نعناع تند برای سلامتی، نرمی و درخشندگی موها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روغن نعناع تند برای سلامتی، نرمی و درخشندگی موها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید