سبک زندگی

با این 5 ترفند در چند دقیقه فضای خانه را بهتر جلوه دهید

برخلاف طراحی داخلی می توان از یک فرایند کوتاه تر با استفاده از تکنیک های خاص برای ارتقای هر فضا به زیباترین محل ممکن استفاده کرد راز هایی که از آن برای بهتر جلوه دادن خانه و القای احساسی بهتر به بیننده استفاده می گردد.

9 شهریور 1402

آب میوه غلیظی که فشار خون را کاهش می دهد

نوشیدن این آب میوه غیر معمول می تواند فشار خون را کاهش دهد.

20 تیر 1402

تنهایی؟ بیا یکی رو برات پیدا کنم!

هر چقدر هم که جهان تغییر نموده باشد، هنوز شکل اصلی ازدواج در خیلی از خانواده ها سنتی است. یعنی آشنایی به هر شیوه ای که باشد در نهایت به خواستگاری در خانه عروس خانم ختم می گردد. نسل پدربزرگ و مادربزرگ های ما از طرف بزرگ ترها برای همسری هم انتخاب می شدند و...

19 تیر 1402

تکنیک رنگ های متضاد در دکوراسیون

استفاده از رنگ های متضاد در دکوراسیون داخلی می تواند به طراحی فضای داخلی شما شادابی ، جذابیت و تنوع ببخشد. در این مقاله به روش هایی برای استفاده از انواع رنگ متضاد در دکوراسیون داخلی می پردازیم.

30 اردیبهشت 1402

این نکات برای مراقبت از پوست در فصل گرما لازم است

مراقبت از پوست در فصل گرما بسیار مهم است، زیرا آفتاب، گرما و تعرق می توانند باعث خشکی، سوزش، لکه های قهوه ای، لکه های خورشیدی، جوش و سایر مسائل پوستی شوند.

23 اردیبهشت 1402

8 ترند زیبایی از دوران قرون وسطی که بار دیگر مُد شده اند

استاندارد های زیبایی همواره در تغییر بوده است؛ و تاریخ نشان داده ترند های مُد و فشن چرخشی هستند و ما هرگز نمی دانیم که کدام یک از آن ها دوباره دل مان را خواهد ربود و کدام یک برای همواره محو خواهد شد.

9 اردیبهشت 1402

میوه های مفید برای کم کاری تیروئید

غده تیروئید کم کار، هورمون تیروئید کمتری فراوری می نماید و متابولیسم را کند می نماید. سپس بدن میزان کمتری کالری می سوزاند و خطر چاقی، افزایش سطح کلسترول بد و خستگی را افزایش می دهد.

29 فروردین 1402

نور اتاق خواب چگونه باید باشد؟

یکی از مهم ترین موضوعات در دکوراسیون اتاق خواب ، تنظیم نور مناسب است. نور مناسب می تواند موجب یک خواب راحت و آرام شود و در عین حال نورپردازی اشتباه ممکن است موجب بی خوابی و استرس های روزمره شود. در این مقاله ایده های زیبایی را برای نور اتاق خواب خود خواهید...

21 فروردین 1402

تمرکز اپل و سونوس روی موسیقی سه بعدی

ساندبار ها و هدفون های بی سیم در ابتدا بر دستگاه هایی که فناوری فراگیر استریو را ارائه می نمایند تسلط داشتند، اما هدفون ها در خصوص فناوری صدای سه بعدی دستخوش سازش شده اند.

15 فروردین 1402

5 سرویس غذاخوری مجذوب کننده برای جهیزیه عروس

اگر قصد خرید یک سرویس مجذوب کننده و زیبای غذاخوری را دارید و در میان انبوهی از محصولات و کیفیت ها قرار گرفته اید و به این مقاله برخورده اید حتما همین جا دست نگه دارید و تا انتهای مطلب همراه ما باشید، چراکه هدف از نگارش این مطلب معرفی و بررسی انواع ظروف...

29 بهمن 1401

قهرمان محله ، دکتری که گوشت رایگان دست نیازمند می دهد

حمید امین کاسب خوشنام محله انبار نفت است. آقای امین با داشتن مدرک دکترای روان شناسی و سال ها فعالیت و مشاوره در این رشته همچنان به حرفه قصابی و کسب وکار آبا و اجدادی اش وفادار مانده و چراغ مغازه پدر را روشن نگه داشته است.

23 بهمن 1401

2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست

آیا می خواهید لکه های تیره روی صورتتان محو شوند تا پوستتان به زیبایی و شفافیت سابقش برگردد؟

20 بهمن 1401

بهترین وعده های غذایی در کشورهای اروپایی

شما تنها کسی نیستید که درباره خوردن لذیذترین خوراکی های دنیا در شیک ترین رستوران های اروپایی خیال پردازی می کنید. از ریچ استرو و دامپلینگ منطقه بالکان گرفته تا غذاهای مدیترانه ای و البته پنیرهای خوشمزه ای که در قبرس تهیه می شوند، همگی برای طرفداران خوراکی...

21 دی 1401

به رخ کشیدن زیبایی عروس با یک کار عجیب

انتشار ویدئویی از یک مراسم جشن عروسی در هند که در آن برای اطمینان از زیبایی عروس دست به کار عجیبی می زنند در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

11 مهر 1401

آشپزخانه کلاسیک بهتر است یا آشپزخانه اپن؟

آشپزخانه ها یکی از مهم ترین فضاهای زندگی در فکر هر کسی بوده که خانه جدیدی ساخته ، میخواهد خانه جدیدی بخرد و آن را مطابق با عادات زندگی خود طراحی کند ، یا فکر می نماید که زمان تغییر خانه فرا رسیده است. آشپزخانه یک عامل بسیار مهم در خانه بوده که به طور مستقیم...

7 مهر 1401

کاروانسراها؛ نخستین هتل های ایرانی!

کاروانسرا ها از نظر دسته بندی هم پلان و نقشه های مختلفی داشتند. بخشی از آن ها به صورت دایره ای و مدور ساخته می شدند که از لحاظ معماری کاربردی تر بودند. البته این دست کاروانسرا ها تعدادشان کم است.

22 شهریور 1401

معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

سائوپائولو یکی از شهر زیبا کشور برزیل است و افرادی که قصد سفر به سائوپائولو را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که بهترین مراکز خرید این شهر چیست و برای تجربه یک خرید حرفه ای لازم است تا به سراغ چه مرکز خریدهایی در این شهر زیبا و...

11 شهریور 1401

این ماده طبیعی برای دور چشم شما معجزه می نماید

پوست حساس دور چشم اولین جایی است که علائم پیری را در خود نشان می دهد. پوست این ناحیه بسیار نازک بوده و با افزایش سن، نازک تر هم می گردد.

15 مرداد 1401

برترین فست فودهای مشهد: فهرستی که جیبتان را به چالش می کشد!

یا حتی دیروقت باشد و شما دلتان غذایی چرب و خوشمزه بخواهد. باید بدانید که یکی از افتخارات شهر مشهد این است که برترین رستوران ها و فست فودهای ایران را می توانید در این شهر پیدا کنید.

11 مرداد 1401

برترین مکان قرارگیری ساعت دیواری در منزل کجاست؟

پیدا کردن محل مناسب ساعت دیواری در خانه، اهمیت زیادی دارد، چراکه می تواند به بالا بردن انرژی فضا یاری کند.

6 مرداد 1401
تعداد: (51)