هتل مارتی ریزورت مارماریس

به گزارش وبلاگ بایجانی، هتل مارتی ریزورت مارماریس

هتل 5 ستاره مارتی ریزورت (Marti Resort Hotel) در کنار ساحل مارماریس و منطقه ایچملر (که بهترین منطقه این شهر محسوب میشود) مستقر شده و بهترین و زیباترین هتل شهر مارماریس میباشد. ازجمله جاذبه های نزدیک به آن قلعه باستانی مارماریس و موزه مارماریس می باشند. این ریزورت یک ساحل خصوصی نیز دارد.

هتل مارتی ریزورت مارماریس

از امکانات تفریحی آن می توان به استخر فضای باز، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص بچه ها، کلوپ ورزشی و سونا اشاره نمود. ماساژهای درمانی و سرویس های زیبایی نیز به درخواست شما ارائه خواهد شد. صبحانه های این رستوران حقیقتا جامع و زبانزد هستند.

این هتل 5 ستاره دارای اتاق های کنفرانس نسبتا کوچک اما مجهز به تمام امکانات صوتی و تصویری می باشد. دسترسی به اینترنت بی سیم در تمام نقاط عمومی هتل امکان پذیر می باشد. همچنین سالن بزرگی برای وقایع خاص به همراه مکانی برای سرو غذا تدارک دیده شده است. پارکینگ مخصوص مهمانان نیز فراهم می باشد. کلوپ مخصوص بچه ها، سالن پرورش اندام و گاوصندوق امانات در دفتر پذیرش از دیگر امکانات این هتل می باشند.

این هتل از قدیمی ترین و معروفترین هتل های مارماریس است و بیش از 50 سال قدمت دارد و در آوریل سال 2011 این هتل به طور کامل بازسازی شد و تمام 280 اتاق آن با امکاناتی همچون سیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک، گاوصندوق، بالکن خصوصی و حمام با دوش/وان و سشوار مجهز شده اند.

به جرات میتوان گفت این هتل یکی از بهترین هتلهای شهر مارماریس میباشد که در بهترین منطقه مارماریس (ایچملر) واقع شده است و فضایی بسیار آرام و رویایی دارد. به دوستانی که به جهت استراحت و ریلکسیشن قصد سفر به مارماریس را دارند این هتل را قویا توصیه میکنیم. فاصله این هتل تا مرکز شهر با دلموش های قرمز رنگ تقریبا 10 تا 15 دقیقه میباشد.

آژانس الفبای سفر پارسیان ارائه دهنده تور مارماریس ویژه هتل تاپ مارتی ریزورت فوق میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرواسیون با شماره تلفن 44017200 تماس گرفته و یا اینجا کلیک کنید تا از شرایط و قیمت ها آگاه شوید.

View Larger Map

منبع: لست سکند

به "هتل مارتی ریزورت مارماریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مارتی ریزورت مارماریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید