2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست

به گزارش وبلاگ بایجانی، آیا می خواهید لکه های تیره روی صورتتان محو شوند تا پوستتان به زیبایی و شفافیت سابقش برگردد؟

2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست

درمان های خانگی اغلب خسته نماینده و معمولا بدون نتیجه هستند. مشاوران روژه پیشنهاد می نمایند که برای کاهش لکه های تیره و رنگدانه های موجود در سطح پوست به مرور زمان، از محصولات مراقبت پوستی مناسب استفاده نمایید. این روش ایمن، نتایج امیدوارنماینده تری را نیز به شما میدهد.

داشتن نوعی لک روی پوست امری کاملا طبیعی است. مهم نیست که چقدر آرزوی داشتن پوستی بی عیب و نقص داشته باشیم، پیری و سایر مسائل پوستی روزمره می توانند منجر به لکه های تیره یا هایپرپیگمانتاسیون گردند.

لکه های تیره یا جای زخم معمولا زمان زیادی طول می کشد تا به طور کامل از صورت پاک شوند. با این حال، درمان های آسان و موثری وجود دارد که می تواند به خلاص شدن از شر لکه های تیره و استقبال از پوست تمیز و شفاف یاری کند. اما سوال اینجاست که از کجا باید آغاز کرد. اول از همه، شما باید قبل از استفاده از هر چیزی روی پوست خود بسیار مراقب باشید و همواره با متخصص پوست خود مشورت کنید. درمان ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اما در اینجا دو محصول پیشنهاد شده به وسیله متخصصان پوست را با هم آنالیز می نماییم.

تونر صورت

یک تونر صورت با از بین بردن آلودگی ها، سبوم و چربی اضافی از روی پوست شما منجر به جلوگیری از ایجاد آکنه، التهاب و عفونت ها می گردد. استفاده مکرر از این محصول بعلاوه باعث کوچک تر شدن منافذ پوست و کاهش احتمال ورود ناخالصی ها به پوست می گردد. چند مورد از فواید اضافه نمودن تونر به روتین پوستی به توضیح زیر می باشد:

  • کاهش علائم پیری زودرس
  • شفاف و روشن تر کردن رنگ پوست
  • کاهش خطوط ریز و هایپرپیگمانتاسیون
  • کوچکتر کردن منافذ پوستی
  • پیشگیری از ایجاد آکنه
  • لایه برداری ملایم
  • پاکسازی سطح پوست از کثیفی های به جای مانده

اکنون که می دانید تونر برای صورت شما چه کاری انجام می دهد، بخش بعدی را مطالعه کنید تا نحوه استفاده صحیح از تونر را برای سود بردن حداکثری از آن برای پوست خود دریابید.

نحوه استفاده صحیح از تونر صورت

برای برترین نتیجه، یک تکه پنبه را با تونر انتخابی خود خیس کرده و به آرامی صورت خود را پاک کنید. این روش برای همه انواع تونر پوست کاربرد دارد. اگر می خواهید سرعت خود را بالا ببرید، بسیاری از تونرها در بسته بندی بطری اسپری عرضه می شوند و شما می توانید با تهیه آنها، به راحتی تونر را به تمام صورت خود بپاشید.

در حالت ایده آل، یک تونر پوست پس از شستن صورت و قبل از مرطوب کردن استفاده می گردد. با این حال، اگر می خواهید از مرطوب نماینده صرف نظر کنید، می توانید یک تونر ملایم و آبرسان پوست را انتخاب نمایید که هر دو کار را به خوبی انجام دهد.

ضد لک

ضد لک یکی دیگر از محصولات اختصاصی برای کاهش لکه های قهوه ای مزاحم که در اثر آسیب های ناشی از نور خورشید به وجود می آیند، لکه های به جای مانده از آکنه و یا اسکار می باشد.

برای درمان تغییر رنگ، همواره می توانید با سرم ها و کرم های بدون نسخه آغاز کنید. مقابله با این مشکل با محصولات موضعی یک فرآیند دو مرحله ای (مسدود کردن فراوری ملانین و لایه برداری برای روشن سازی پوست) می باشد. محصولاتی که استفاده می کنید باید حاوی مواد فعالی باشند که تاثیر آنها از نظر جلوگیری از تشکیل رنگدانه، اثبات شده است.

یک کرم ضد لک قوی معمولا عناصر روشن نماینده مانند ویتامین C، اسید کوجیک و نیاسینامید را در ترکیبات خود دارد. این مواد مسدودنماینده های عالی برای رنگدانه هستند.

بعضی از اسیدهای پوستی که باعث گردش سلولی می شوند مثل رتینول، اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک یا اسید آزلائیک نیز برای کاهش لک ها بسیار موثر عمل می نمایند. بنابراین در هنگام انتخاب ضدلک، آنها را در نظر بگیرید.

روش های پیشگیری از ایجاد لک

یکی از هوشمندانه ترین راهکارها برای پیشگیری از ایجاد لک، استفاده منظم و روزانه از ضد آفتاب است. این کار از نظر متخصصان پوستی برترین روش برای جلوگیری از تشکیل هایپرپیگمانتاسیون مجدد می باشد.

صرف نظر از نوع پوستتان برای خلاص شدن از شر لک ها، باید چند نکته را رعایت کنید:

  • یک روال طبیعی مراقبت از پوست متناسب با مسائل پوستی خود را دنبال کنید.
  • از یک پاک نماینده ملایم صورت بهره ببرید.
  • در صورت احتیاج، روزانه از روغن صورت و یک مرطوب نماینده ارگانیک بهره ببرید تا خشکی پوست را به حداقل برسانید.
  • برای رهایی از استرس یک فعالیت بدنی یا مدیتیشن انجام دهید.
  • هر روز خود را هیدراته نگه دارید.
  • یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها و سبزیجات داشته باشید.
منبع: فوت و فن

به "2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید