روانشناسی

اگر می خواهید آدم بهتری شوید این عادت ها را ترک کنید

تبدیل شدن به شخصی بهتر نیازی به قدم های بزرگ و دراماتیک ندارد. کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، انتخاب های عاقلانه ای داشته باشیم و از هر چه برایمان خوب نیست دست بکشیم.

24 شهریور 1402

6 ویژگی که شما را به یک قهرمان تبدیل می نماید

ویژگی های یک قهرمان چیست؟ چه ویژگی هایی یک فرد را به قهرمان تبدیل می نماید؟ آیا قهرمان بودن ژن خاصی دارد که به طور طبیعی ویژگی های قهرمانی را به کسی انتقال بدهد؟ در ادامه، درباره ویژگی های یک قهرمان بیشتر شرح می دهیم.

14 شهریور 1402

رزرو هتل، راهی سریع و آسان برای اقامت در مقصد مورد نظر شما

خبرنگاران ؛ رزرو آنلاین هتل، روشی سریع، آسان و مطمئن برای اقامت در سرتاسر دنیا است. با رشد روزافزون تکنولوژی و اتصال همیشگی به اینترنت، امکان رزرو آنلاین به وسیله سایت ها و اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. به همین علت شرکت های بسیار زیادی فعالیت خود را...

21 مرداد 1402

سامورایی ها وارد می شوند، ایران در گام اول به قهقرا رفت!

تیم ملی والیبال ایران در نخستین ملاقات خود در لیگ ملت ها 2023 مغلوب ژاپنی شد.

19 خرداد 1402

قوی ترین کوتاه قامت دنیا ؛ کسی که با دمبل های 1، 5 کیلویی قهرمان بدنسازی شد

کوتوله بدنساز هندی که به عنوان کوچک ترین بدنساز دنیا در رسانه ها به معروفیت دنیای رسیده، حالا میخواهد یک کار تازه را در هالیوود شروع کند. این گزارش سال 1388 در هفته نامه خبرنگاران سرنخ منتشر شده است.

2 خرداد 1402

انگشتان تان سرد است؟ به این بیماری خاص دچارید!

سردی انگشتان دست و پا می تواند نشان دهنده ابتلای فرد به یک بیماری خاص باشد.

19 اردیبهشت 1402

8 ترند زیبایی از دوران قرون وسطی که بار دیگر مُد شده اند

استاندارد های زیبایی همواره در تغییر بوده است؛ و تاریخ نشان داده ترند های مُد و فشن چرخشی هستند و ما هرگز نمی دانیم که کدام یک از آن ها دوباره دل مان را خواهد ربود و کدام یک برای همواره محو خواهد شد.

9 اردیبهشت 1402

سندرم شلوار تنگ چیست؟

سندرم شلوار تنگ یک اختلال واقعی است که به طور بالقوه می تواند باعث مسائل واقعی در سلامتی گردد.

6 اردیبهشت 1402

میوه های مفید برای کم کاری تیروئید

غده تیروئید کم کار، هورمون تیروئید کمتری فراوری می نماید و متابولیسم را کند می نماید. سپس بدن میزان کمتری کالری می سوزاند و خطر چاقی، افزایش سطح کلسترول بد و خستگی را افزایش می دهد.

29 فروردین 1402

نور اتاق خواب چگونه باید باشد؟

یکی از مهم ترین موضوعات در دکوراسیون اتاق خواب ، تنظیم نور مناسب است. نور مناسب می تواند موجب یک خواب راحت و آرام شود و در عین حال نورپردازی اشتباه ممکن است موجب بی خوابی و استرس های روزمره شود. در این مقاله ایده های زیبایی را برای نور اتاق خواب خود خواهید...

21 فروردین 1402

تفال به حافظ امروز آدینه 18 فروردین 1402

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

18 فروردین 1402

جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در ایلام برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران در ایلام، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت:به منظور تحقق عدالت فرهنگی، تمرکز زدایی در مسیر ارتقای فرهنگی جامعه روستایی و عشایری، همسوسازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ریزی های نهادهای مسئول، احیاء هویت روستایی...

13 فروردین 1402

علت هذیان گفتن موقع تب کردن چیست؟

ایسنا نوشت: تب یک واکنش دفاعی بدن در هنگام بروز عفونت و عوامل بیماری زا است و در این میان معمولا فرد بیمار علاوه بر افزایش دمای بدن خود، دچار کابوس و هذیان نیز می گردد. حال قصد داریم آنالیز کنیم که علت این موضوع چیست؟

3 فروردین 1402

اشتباهات رایج در صبحانه خوردن

اگر شما یک صبحانه متعادل از پروتئین ها و چربی های سالم و فیبر بخورید، خودتان را آماده می کنید که یک روز پُرانرژی و با عملکرد خوب داشته باشید. بعلاوه کمتر محتمل است روزی که خوب صبحانه خورده اید پُرخوری کنید.

28 اسفند 1401

2 عدد از برترین محصولات زیبایی پوست

آیا می خواهید لکه های تیره روی صورتتان محو شوند تا پوستتان به زیبایی و شفافیت سابقش برگردد؟

20 بهمن 1401

روش صحیح شارژ کردن باتری تلفن همراه ، گوشی موبایل را شب تا صبح شارژ کنیم یا نه؟

شارژ کردن گوشی در طول شب مزایا و معایبی دارد که بخشی از آن به علت پیشرفت در فناوری باتری است.

24 دی 1401

بار مجاز ایرلاین ها و راهنمای خرید اضافه بار

مشکل اضافه بار جزو کابوس های همیشگی مسافران قبل از پروازهای داخلی و خارجی می باشد. تمامی ایرلاین ها دارای قوانین مشخصی برای میزان بار مجاز پرواز، قابل حمل به وسیله هر مسافر دارند که با عنوان میزان بار مجاز شناخته می گردد. وزن بار مجاز پرواز نیز با توجه...

23 دی 1401

سلامت آقایان با این 6 علامت به خطر می افتد

جدی گرفتن بعضی از تغییرات در شرایط جسمانی آقایان، می تواند آنها را از ابتلا به بیماری های خطرناک دور نگه دارد.

13 دی 1401

چرا تیروئید کم کار می گردد

ساسان شرقی، در مصاحبه با رادیو سلامت گفت: تیروئید، غده ای است پروانه ای شکل در جلوی گردن در پایین حنجره و بالای استخوان های ترقوه. تیروئید، دو نوع هورمون ترشح می نماید که وارد خون می گردد و آنها باعثِ سوخت و سازِ سلول های بدن اعم از پوست، عصب و…، می گردد.

13 دی 1401

خانه صخره ای میمند

چشم های تان را ببندید و تا یکی از باستانی ترین نقاط جهان پرواز کنید. به آنجا که زمین شما را در آغوش می گیرد و تاریخ بای تان داستان مردمان را روایت می نماید؛ داستان مردمانی که در استواری کوه و تقدس آسمان زندگی می نموده اند، بر فراز تپه ها و در دل صخره ها....

3 دی 1401
تعداد: (76)