بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

خاصیت شفابخش پوست ماهی تیلاپیا

زومیت نوشت: استفاده از کلاژن موجود در پوست ماهی تیلاپیا برای درمان جراحات چشم حیوانات، روزنه های امید را برای کاربرد این روش در انسان ها گشوده است.

19 مهر 1402

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

ادامه لیگ در یک صورت به نفع پرسپولیس خواهد بود ، آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند

یک بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اهمیت حضور طرفداران در استادیوم ها معتقد است: چند وقت دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می گردد و باید برابر تیم های عربستانی با حضور همین طرفداران برترین نتیجه را کسب کنیم.

27 مرداد 1402

تجهیزات تصفیه آب برای برج های خنک کننده

خبرنگاران ؛ نگه داشتن یک برنامه موثر تصفیه آب خنک نماینده در برج خنک نماینده احتیاج به سیستم های تصفیه آب برج خنک نماینده به صورت کالیبره شده و کارآمد دارد. تجهیزات پیشرفته و پیشرفته می توانند به نگهداری طولانی تر برج خنک نماینده شما و بعلاوه کاهش هزینه...

17 مرداد 1402

نابودگر بشریت متولد شده است؟

ایسنا نوشت: تحلیل های تازه پیرامون مدل های زبانی بزرگ مانند ChatGPT به بیان این مسئله پرداخته اند که عدم درک دنیای انسانی، بزرگترین مشکل چنین فناوری هایی است و شاید عامل از بین رفتن بشریت به دست آنها باشد.

10 مرداد 1402

یک نوجوان از رسانه اجتماعی برای ثبت کردن یک بیماری نادر در صورتش استفاده می نماید

یک دانشجوی 19 ساله آمریکایی حدود سه میلیون نفر دنبال کننده در تیک تاک و اینستاگرام دارد، اما او یک سلبریتی هنری یا ورزشی نیست، او از این رسانه های اجتماعی برای جلب توجه به یک بیماری نادر صورت استفاده نموده است که بیش از یک دهه است دچار آن است.

30 تیر 1402

نزدیک 90 درصد بازی های کلاسیک و قدیمی در خطر انقراض هستند

بازی های کلاسیک همیشه هواداران خود را داشته و سبک و سیاق خاصی دارند. نکته اصلی در خصوص این عناوین اینجاست که بازی های کلاسیک پیشرفت گیمینگ را نشان داده و یک اصالت خاصی دارند. چیزی که در بازی های امروزی کمتر پیدا می گردد. با این حال طبق اطلاعاتی که اخیراً...

28 تیر 1402

بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth رونمایی نموده است.

23 خرداد 1402

کاخ فلاحتی یکی از اماکن دیدنی ایلام است

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته و گزارشات واصله، کاخ فلاحتی یکی از اماکن دیدنی ایلام است.

3 خرداد 1402

جیپ گلادیاتور اس جی؛ وقتی یک دهه شصتی رسما زنده می گردد!

در پروژه بازسازی گلادیاتور مذکور از کد رنگ امپایر بلو برای بدنه و سفید-کرم برای داخل استفاده شده است. ترکیب دلچسب چرم و آلکانتارا داخل کابین کار شده است. به منظور حفظ جذابیت های کلاسیک گلادیاتور، هیچگونه تغییری در ظاهر خودرو اعمال نشده است.

31 فروردین 1402

نقش کلیدی هنرهای نمایشی در توسعه صنعت گردشگری گلستان

ایرنا/ این خبر پیرامون نقش کلیدی هنرهای نمایشی در توسعه صنعت گردشگری گلستان برای شما نوشته شده است.

28 فروردین 1402

خانه در امیر آباد چند؟، قیمت میلیاردی آپارتمان های پرطرفدار

امیرآباد یکی از محله های قدیمی تهران است که حدودا در مرکز شهر واقع شده است. این محله یکی از پررفت و آمدترین محدوده ها محسوب می گردد و از امکانات رفاهی و دسترسی خوبی هم برخوردار است. اما با چه محدوده قیمتی می توان در محله امیرآباد آپارتمانی با متراژ بین...

14 فروردین 1402

حریم حمام مصباح کرج به طور کامل تملک شد

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست آمده، حریم حمام مصباح کرج به طور کامل تملک شد.

7 اسفند 1401

این موجود زنده عجیب و غریب از بدن یک زیست شناس خلق شد!

یک جنبه بسیار جالب در خصوص اسکار این است که علاوه بر اینکه از سلول های انسانی ساخته شده است، خونی که در او جریان دارد نیز انسانی است، در واقع خون خالق آن، کورنلیس ولاسمن است.

15 بهمن 1401

اتمام بازسازی مسجد تاریخی سفید مراغه

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اتمام بازسازی مسجد تاریخی سفید مراغه صورت پذیرفت.

10 بهمن 1401

در جست وجوی باغ اناری معروف تهرانپارس ، خانه حاجب الدوله را در کدام پارک می توانید ببینید؟

اگر به بوستان پلیس محله تهرانپارس بروید و کمی هم اهل ذوق باشید، حتما عمارتی قاجاری با معماری چشمنواز که در ضلع شمالی بوستان جا خوش نموده توجهتان را جلب می نماید. این عمارت که سال هاست نام موزه گرافیک را بر پیشانی دارد؛ روزگاری جزو خانه های اعیانی دوره...

22 دی 1401

خرانق میزبان جشنواره ای با طعم زردک و آش مملی میرزا !

بیست و هشتم و بیست ونهم آذرماه سال جاری به همت اهالی و دهیار و بخشداری روستای خرانق، این روستا برای اولین بار میزبان یک جشنوارۀ جالب و دیدنی به نام جشنوارۀ زردک بود!

21 دی 1401

معروف ترین هتل های پرتغال و لذت اقامتی آسوده

از قصر های مربوط به قرن 17 در لیسبون که به هتل های کوچک تبدیل شدند گرفته تا ویلاهای سفیدرنگ آزور، هتل هایی وجود دارند که تجربه ای فراموش نشدنی از معروف ترین هتل های پرتغال برای شما فراهم می نمایند. غربی ترین کشور قاره اروپا هیچگاه از این چنین شهرتی در گردشگری...

17 دی 1401

یخدان میرفتاح یادگاری فراموش شده

یخدان میرفتاح که بازمانده از دوران قاجار در شهرستان ملایر است، همراه با بارش بهاری 98 ریزش کرد و پس از گذشت سه سال هنوز سر پا نشده است.

16 آذر 1401

امامزاده سلطان کریمشاه یکی از جاذبه های مذهبی خراسان جنوبی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس خبرهای منتشر شده، امامزاده سلطان کریمشاه یکی از جاذبه های مذهبی خراسان جنوبی به شمار می رود.

27 آبان 1401
تعداد: (47)