جیپ گلادیاتور اس جی؛ وقتی یک دهه شصتی رسما زنده می گردد!

به گزارش وبلاگ بایجانی، در پروژه بازسازی گلادیاتور مذکور از کد رنگ امپایر بلو برای بدنه و سفید-کرم برای داخل استفاده شده است. ترکیب دلچسب چرم و آلکانتارا داخل کابین کار شده است. به منظور حفظ جذابیت های کلاسیک گلادیاتور، هیچگونه تغییری در ظاهر خودرو اعمال نشده است.

جیپ گلادیاتور اس جی؛ وقتی یک دهه شصتی رسما زنده می گردد!

گلادیاتور اس جی یکی از قدیمی ترین برندهای فعال جیپ است که سابقه آن به 1962 میلادی باز می گردد. سری اس جی تا سال 1988 روی خط فراوری قرار داشت و پس از آن در سال 2020 با سری نو جی تی مجددا روی خط فراوری نهاده شد.

جالب آنکه نمونه هایی از گلادیاتور سری اس جی در ایران هم وجود دارند که بیشتر آبی رنگ هستند و البته در شرایط نامناسب قرار دارند.

اخیرا مرکز Vigilante 4x4 که نماینده تیونینگ محصولات کمپانی جیپ است از ثبت سفارش برای نمونه بازسازی شده جیپ گلادیاتور اس جی مدل 1966 دو درب خبر داده که در نوع خود به شدت مورد توجه رسانه های خودرویی دنیا نهاده شده است.

در پروژه بازسازی گلادیاتور مذکور از کد رنگ امپایر بلو برای بدنه و سفید-کرم برای داخل استفاده شده است. ترکیب دلچسب چرم و آلکانتارا داخل کابین کار شده است. به منظور حفظ مجذوب کنندهیت های کلاسیک گلادیاتور، هیچگونه تغییری در ظاهر خودرو اعمال نشده است.

از ظاهر کلاسیک و خاص گلادیاتور اس جی که بگذریم باید بگوئیم که مجذوب کننده ترین قسمت این پروژه بازسازی به پیشرانه آن مربوط می گردد زیرا گلادیاتور میزبان پیشرانه قدرتمند سوپرشارژ 6.2 لیتری 8 سیلندر همی است. تپنده مذکور 707 اسب بخار خروجی دارد و صدای غرش های آن حقیقتا هر ماشین بازی را به اوج لذت ممکن، می رساند.

البته امکان سفارش گلادیاتور با پیشرانه 6.4 لیتری اس آر تی-8 همی نیز وجود دارد که این پیشرانه 485 اسب بخار خروجی دارد.

سامانه تمام چرخ محرک در شرایط فعال واقع شده است و در بخش جعبه دنده از نمونه 6 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک استفاده می گردد که بستگی به سفارش مشتری دارد.

کمپانی به جزئیات بیشتر در رابطه با بخش فنی یا تعداد مورد نظر برای فروش این پروژه اشاره ننموده است اما استفاده از سیستم تعلیق نو حرفه ای را تایید نموده است. حضور فنر مارپیچ از برند مطرح Eibach و یاری فنرهای Fox 2.0 در این محصول تایید شده که قطعا تجربه فوق العاده ای از رانندگی را همراه خواهد داشت.

سیستم ترمز با کالیپرهای 6 پیستونه از برند حرفه ای Baer و رینگ های 17 اینچی نیز بخش دیگری از مجذوب کنندهیت های گلادیاتور اس جی بازسازی شده، خواهد بود.

تمامی مراحل ساخت گلادیاتور 1966 بازسازی شده به وسیله اسکن سه بعدی و جزئیات نمونه های موجود از این خودرو اجرا شده تا کوچکترین جزئیات نیز دقیقا مانند یکدیگر باشند.

کمپانی تیونینگ Vigilante 4x4 قیمت پایه 295 هزار دلار را برای جیپ گلادیاتور 1966 بازسازی شده در نظر گرفته است.

منبع: عصر ایران

منبع: فرادید

به "جیپ گلادیاتور اس جی؛ وقتی یک دهه شصتی رسما زنده می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیپ گلادیاتور اس جی؛ وقتی یک دهه شصتی رسما زنده می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید