برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان ، عکس، آدرس و امکانات

به گزارش وبلاگ بایجانی، اقامتگاه های سنتی اصفهان می تواند تجربه سفری متفاوت را برایتان رقم بزند. سفر به اصفهان با وجود کوچه ها، خانه ها، غذاها، بناها و … حس و حالی متفاوت به گردشگران می دهد. حفظ حال و هوای تاریخی در نصف جهان سبب شده تا گردشگران از سرتاسر جهان برای تماشا این شهر تاریخی به اصفهان سفر نمایند. می توانید سفر به این شهر را با ماندن در هتل های سنتی اصفهان تکمیل کنید. پیش تر شما را با برترین و تمیزترین هتل های اصفهان آشنا نموده ایم، در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم، تعدادی از برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان را به شما معرفی می کنیم.

برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان ، عکس، آدرس و امکانات

رزرو آنلاین هتل اصفهان با تخفیف

هتل عباسی اصفهان

نمی توان از هتل های اصفهان به خصوص هتل های سنتی و بوتیک هتل ها حرف زد و نامی از هتل عباسی نیاورد. 300 سال از ساخت بنای هتل عباسی اصفهان می گذرد و این هتل که در زمان صفویه یک کاروانسرا بوده، این روزها به یکی از هتل ها و اقامتگاه های محبوب در اصفهان تبدیل شده است.

اتاق های هتل عباسی، دورتادور حیاط با حوض فیروزه نهاده شده اند و معماری و تزئینات قدیمی آن بسیار چشم نواز است. با اقامت در یکی از 224 اتاق و سوئیت این هتل، اقامتی خاص را تجربه خواهید کرد.

هتل عباسی اصفهان، چندین رستوران و تالار دارد و منظره فوق العاده ای به بافت قدیمی شهر دارد. پنجره ها، تابلوها، آیینه کاری ها و تمام جزئیات این هتل، ظاهری زیبا و مجلل و البته خاص به این اقامتگاه داده است.

با اقامت در هتل عباسی واقع در خیابان چهار باغ عباسی اصفهان، دسترسی راحتی به میدان نقش دنیا و زاینده رود خواهید داشت.

علاوه بر رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی، باید به امکانات دیگر این هتل از جمله استخر، سونا، سالن ورزشی، صرافی، کافی نت، خدمات پزشکی، خدمات تور و تهیه بلیط اشاره نمود. این یک اقامت خاص خواهد بود و تجربه به یادماندنی به جا خواهد گذاشت. برای هر زمان که آماده سفر به اصفهان باشید، رزرو هتل عباسی اصفهان را می توانید در وبلاگ بایجانی انجام دهید.

آدرس هتل عباسی اصفهان روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی خان نشین

اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان از جمله پرطرفدارترین هتل های سنتی در اصفهان است. قدمت این اقامتگاه به دوران صفویه بازمی گردد و پس از بازسازی در سال 1393 مورد استفاده جهانگردان نهاده شد. این اقامتگاه یک ساختمان بزرگ است با چندین اتاق که یک حیاط مشترک دارند، حیاطی باصفا با حوضی پر از ماهی های قرمز که فضایی دلچسب برای استراحت و تجربه آرامش در حال و هوای قدیم فراهم کر ده است.

اتاق های اقامتگاه خان نشین اصفهان به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته با امکاناتی چون مبلمان، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام برای اقامت مهمانان ارائه می گردد. با رزرو اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان، دسترسی عالی به جاذبه های جهانگردی چون پل خواجو، کاخ عالی قاپو، آرامگاه خواجه نظام الملک، میدان نقش دنیا و کاخ هشت بهشت خواهید داشت.

آدرس اقامتگاه سنتی خان نشین روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی خانه کشیش

اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان در خیابان حکیم نظامی نهاده شده و دسترسی خوبی به جاذبه های جهانگردی دارد. این هتل مربوط به دوران قاجار می گردد و در سال 1398 بازسازی شده است. این اقامتگاه متعلق به یک کشیش ارمنی به نام کارگین هانانیان بوده و از جاذبه های تاریخی اصفهان در محله ارمنی نشین به شمار می رود. از امکانات خانه کشیش اصفهان می توان به اینترنت، یخچال، راهنمای تور، کافی شاپ، پارکینگ و … اشاره نمود.

آدرس اقامتگاه سنتی خانه کشیش روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان یک اقامتگاه متعلق به اواخر دوران صفوی و اوایل دوران قاجاریه است. 9 واحد اقامتی این اقامتگاه که هر یک به نام یکی از شخصیت های ادبی ایران شامل حافظ، سعدی، نظامی و … نامگذاری شده اند، به صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته ارائه شده اند. به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان در این اقامتگاه می توانید به پارکینگ، اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، رستوران و کافی شاپ دسترسی داشته باشید. رزرو اقامتگاه سنتی سهروردی را با قیمت مناسب در وبلاگ بایجانی انجام دهید.

آدرس اقامتگاه سنتی سهروردی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان

اقامتگاه سنتی ایروانی با قدمت 200 ساله با حیاط و حوضخانه زیبا، تجربه زندگی در خانه های قدیمی اصفهان را زنده می نماید. اتاق های این اقامتگاه به صورت دو تخته حوضخانه، دو تخته کرسی، دو تخته بهار خواب، دو تخته پنج دری با شیشه های رنگی و منظره زیبا، اقامت خاطره انگیزی برای شما می سازد.

امکانات اقامتگاه سنتی ایروانی شامل سیستم سرمایش و گرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، مبلمان و اینترنت در اتاق ها می گردد. به علاوه این اقامتگاه به جاهای دیدنی اصفهان مانند مسجد عتیق، عصارخانه جماله و مقبره سلطان بخت نزدیک است.

آدرس اقامتگاه سنتی ایروانی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان

اقامتگاه سنتی شهسواران یک اقامتگاه قاجاری است که مالک نخست آن محمدحسین کازرونی از تجار به نام آن موقع بوده است. این خانه در سال 1398 بازسازی شد و به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان در اختیار جهانگردان نهاده شد.

بوتیک هتل شهسواران اصفهان دسترسی خوبی به بازار مسعودیه، نقش دنیا، عالی قاپو، چهل ستون دارد. از امکانات این هتل سنتی اصفهان می توان به رستوران، کافی شاپ، لاندری، اینترنت اشاره نمود. با رزرو اقامتگاه سنتی شهسواران اقامتی به یادماندنی در اصفهان خواهید داشت.

آدرس اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی اشکانی

اقامتگاه بومگردی اشکانی اصفهان با حیاط زیبا و معماری و تزیینات زیبای قاجاری، انتخاب مناسبی برای رزرو هتل در اصفهان به شمار می رود. 9 اتاق این اقامتگاه با ظرفیت های دو، سه و چهار نفره با امکاناتی چون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، اینترنت، آماده پذیرای مهمانان است. از امکانات اقامتگاه اشکانی اصفهان می توان خدمات راهنمای تور، خشکشویی، رستوران و کافی شاپ و ترانسفر فرودگاهی را نام برد. فاصله اقامتگاه بومگردی اشکانی تا معروف ترین جاذبه های جهانگردی اصفهان مانند میدان نقش دنیا، کاخ هشت بهشت و سی و سه پل کوتاه است.

آدرس اقامتگاه سنتی اشکانی روی نقشه گوگل

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان با معماری قدیمی و حیاط دلباز، فضای فوق العاده ای برای تجربه اقامتی متفاوت دارد. این اقامتگاه که به عصر صفوی تعلق دارد، در خیابان حکیم نظامی اصفهان واقع شده است.

با اقامت در اتاق های این هتل سنتی اصفهان علاوه بر امکاناتی چون سرویس بهداشتی و حمام، می توانید از روم سرویس، اتاق چمدان و خدمات تور هم بهره ببرید. اگر دوست داشته باشید غذاهای سنتی اصفهان را میل کنید، می توانید این غذاها را از رستوران همین اقامتگاه سفارش دهید.

آدرس اقامتگاه سنتی میناس روی نقشه گوگل

لذت تجربه اقامتگاه های سنتی اصفهان را از دست ندهید!

اگر از آن دسته جهانگردانی هستید که دوست دارید تجربه های تازه در سفر به دست آورید، رزرو هتل سنتی اصفهان پیشنهاد می کنیم. اقامتگاه هایی با نام بوتیک هتل که شما را به گذشته می برند و حال و هوای متفاوتی از هتل های لوکس و مدرن دارند.

در این مطلب سعی کردیم فهرست هتل های سنتی اصفهان که با قیمت ارزان می توانید رزرو کنید، معرفی کنیم. شما می توانید رزرو هتل های اصفهان را با قیمت بسیار مناسب از وبلاگ بایجانی تهیه کنید. کافی است بلیط هواپیما اصفهان را خریداری نموده و خود را برای یک سفر متفاوت آماده کنید.

اگر تجربه اقامت در این اقامتگاه ها یا دیگر هتل های سنتی اصفهان را داشته اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش های متداول درباره رزرو هتل سنتی اصفهان

رزرو هتل های سنتی اصفهان را چطور باید انجام داد؟

برای رزرو هر یک از هتل ها و اقامتگاه های سنتی اصفهان، به وسیله سایت وبلاگ بایجانی اقدام کنید. وارد صفحه هتل های داخلی شوید و نام هتل موردنظر خود را همراه با تاریخ و مدت اقامت و تعداد مسافران وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید. پس از انتخاب اتاق، به راحتی می توانید مراحل رزرو اینترنتی را در این سایت انجام دهید.

برترین زمان برای رزرو هتل های سنتی اصفهان چه زمان است؟

زمان ایده آل برای سفر به اصفهان از لحاظ خلوتی و آب و هوای مناسب، فصل های پاییز و بهار است.

چطور رزرو هتل های سنتی اصفهان را با قیمت مناسب انجام دهیم؟

اگر می خواهید اقامتگاه های سنتی اصفهان را با قیمت مناسب رزرو کنید، بهتر است فصل های کم جهانگرد یعنی تابستان و زمستان را برای سفر به اصفهان انتخاب کنید. علاوه بر این، گوش به زنگ تخفیف های ویژه وبلاگ بایجانی برای رزرو هتل ها باشید تا بتوانید هتل موردنظر خود را با قیمت پایینتری رزرو کنید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی

به "برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان ، عکس، آدرس و امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اقامتگاه های سنتی اصفهان ، عکس، آدرس و امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید