اخبار صنعت

بهترین تورهای پاییزی در آرزوی سفر

در فصل پائیز، سفر به آسیا می تواند یکی از تصمیمات هیجان انگیز و مجذوب نماینده در طول سال باشد. فصل پائیز، زمانی است که کشورهای آسیایی به شما خوش آمد می گویند و تعداد زیادی از مجذوب نماینده ترین تورهای گردشگری را برای مسافران فراهم می نمایند. این فصل برترین...

15 مهر 1402

به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم.

8 مهر 1402

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است.

28 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

با این غذاها عضلات خود را تقویت کنید

حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در شرایط پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب نیاز دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید.

13 شهریور 1402

استراماچونی به ایران برمی شود؟ ، واکنش مربی ایتالیایی به ماجرای پیشنهاد تیم بحران زده!

طی روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت اسرتاماچونی به لیگ برتر ایران مطرح شده بود.

6 شهریور 1402

اکس 5 ال آی: این ب ام و مخصوص چین است!

ب ام و از شاسی بلند نو خود با نام اکس 5 ال آی فیس لیفت برای بازار چین رونمایی کرد. اکس 5 یکی از مطرح ترین محصولات صنعت خودرو در کلاس شاسی بلند است.

5 شهریور 1402

روی بام روستای درازنو چه خبر است؟

برای سفر به روستای ییلاقی درازنو باید تا فاصله 40 کیلومتری شهر کردکوی در استان گلستان برانید. جایی درست در کنار قله 2800 متری درازنو که اتفاقا منظره شگفت انگیزی هم به خلیج گرگان و نواحی جنوب شرقی دریای خزر دارد.

4 شهریور 1402

10 باگ و گلیچ سودآور در بازی های ویدیویی به همراه نحوه استفاده

بیایید با این حقیقت روبرو شویم که توسعه دهندگان انسان هستند و تا آنجا که تکنولوژی اجازه می دهد، هیچ بازی ویدیویی هرگز کامل نخواهد بود. اشکالات فنی مختلف همواره اتفاق می افتند و ما باید آن ها را به عنوان یک واقعیت زندگی بپذیریم.

24 مرداد 1402

این درخت 470 ساله مردم را صلح و صفا می دهد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میرجاوه از تدابیر لازم جهت تشدید اقدامات حفاظتی از درخت کهنسال تاک در روستای هفتاد ملا اطلاع داد.

22 مرداد 1402

تجهیزات تصفیه آب برای برج های خنک کننده

خبرنگاران ؛ نگه داشتن یک برنامه موثر تصفیه آب خنک نماینده در برج خنک نماینده احتیاج به سیستم های تصفیه آب برج خنک نماینده به صورت کالیبره شده و کارآمد دارد. تجهیزات پیشرفته و پیشرفته می توانند به نگهداری طولانی تر برج خنک نماینده شما و بعلاوه کاهش هزینه...

17 مرداد 1402

جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان اطلاع داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می گردد.

14 مرداد 1402

برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد بیژن درویش

رضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، به مناسبت نخستین سالروز درگذشت بیژن درویش، استاد پیشکسوت صنعت چاپ، قرار است مراسمی به یاد و نام او در مرداد ماه برگزار گردد؛ برگزاری این آیین با توجه به تاثیرات وی در حوزه آموزش صنعت چاپ و تربیت شاگردان نامی...

3 مرداد 1402

روستای اورامان تخت یکی از روستاهای دیدنی ایران است

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، روستای اورامان تخت یکی از روستاهای دیدنی ایران است.

25 تیر 1402

پیروزی مایکروسافت در خرید اکتیویژن

شرکت مایکروسافت، مانع بزرگ برای خرید شرکت سازنده بازی های ویدئویی Activision Blizzard مالک بازی های معروفی ازجمله Call of Duty را رفع کرد.

22 تیر 1402

کارت سوخت در جایگاه ها حذف شده است؟ ، توضیحات وزیر نفت

جواد اوجی، وزیر نفت خاطرنشان کرد: تا به امروز در هیچ جایگاهی کارت سوخت حذف نشده است.

21 تیر 1402

10 میکروب شایع و خطرناک و روش های جلوگیری از ابتلا به آن ها

میکروب ها، ارگانیسم هایی هستند که تنها با استفاده از میکروسکوپ می توان آن ها را مشاهده کرد و شامل باکتری ها، قارچ ها، پارازیت ها و ویروس ها می شوند. میکروب به طور معمول با بیماری های عفونی مرتبط بوده و در نتیجه بسیاری از افراد کوشش می نمایند تا جایی که...

17 تیر 1402

اظهارات توهین آمیز طالقانی علیه منصوریان

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان چند سالی است که نامش در محافل فوتبالی زیاد شنیده می گردد. او که در زمان حضور ماجدی در فدراسیون فوتبال از این سمت کنار رفته بود بعد از تغییرات فدراسیون دوباره بازگشت. او پیش از این هشت سال در سمت رئیس هیئت فوتبال...

15 تیر 1402

حریق مرگبار یک آپارتمان در شمال تهران

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل...

12 تیر 1402

ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی شروع شد

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از شروع ثبت نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان ها و شرکت های صنعتی، تجاری و دانش بنیان کشور از امروز شنبه، 10 تیر اطلاع داد.

10 تیر 1402
تعداد: (231)