اخبار و رویدادها

معرفی کامل دوره آموزشی مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد یا Performance Management به یک روش جامع ارزیابی و مدیریت کارکنان سازمان اطلاق می گردد. این فرآیند بر ارزیابی عملکرد فردی، توسعه مهارت و توانایی ها، بهبود عملکرد و ارتقا کارایی فردی و گروهی تمرکز دارد. در حقیقت، اهداف این نوع از مدیریت شامل افزایش...

24 مهر 1402

بهترین تورهای پاییزی در آرزوی سفر

در فصل پائیز، سفر به آسیا می تواند یکی از تصمیمات هیجان انگیز و مجذوب نماینده در طول سال باشد. فصل پائیز، زمانی است که کشورهای آسیایی به شما خوش آمد می گویند و تعداد زیادی از مجذوب نماینده ترین تورهای گردشگری را برای مسافران فراهم می نمایند. این فصل برترین...

15 مهر 1402

یک نسخه از کتاب مرقع خط به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در کاخ گلستان رونمایی شد

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، یک نسخه از کتاب مرقع خط به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در کاخ گلستان رونمایی شد.

8 مهر 1402

به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم.

8 مهر 1402

طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تغییر طرح ترافیک تهران اطلاع داد. سید مجتبی شفیعی گفت: این مسئله در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده است.

1 مهر 1402

عکس ، تصویری خیره کننده از دهانه مرموز شکلتون ماه

جدیدترین تصویر از دهانه شکلتون که یکی از مرموزترین موارد مربوط به ماه به شمار میرود، چشم بسیاری از علاقه مندان به فضا را خیره نموده است.

30 شهریور 1402

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است.

28 شهریور 1402

اگر هر روز مرغ بخورید چه اتفاقی برای بدن تان رخ خواهد داد؟

مرغ یکی از محبوب ترین منابع پروتئین در سراسر دنیا است. به علت تطبیق پذیری آن می توانید هر روز مرغ های درست شده به اشکال گوناگون را برای ماه های متمادی به عنوان یک وعده غذایی میل کنید. با این وجود، علیرغم آن که مرغ بدون شک یک منبع تامین کننده پروتئین است...

25 شهریور 1402

اگر می خواهید آدم بهتری شوید این عادت ها را ترک کنید

تبدیل شدن به شخصی بهتر نیازی به قدم های بزرگ و دراماتیک ندارد. کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، انتخاب های عاقلانه ای داشته باشیم و از هر چه برایمان خوب نیست دست بکشیم.

24 شهریور 1402

انتشار بیش از 9 هزار عنوان کتاب در مرداد ماه 1402 ، رشد 23 درصدی عناوین کتاب ها

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس آمار و اطلاعات کتاب های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از اول مرداد تا سرانجام مرداد ماه سال 1402، 9 هزار و 420 عنوان کتاب از سوی هزار و 329 ناشر منتشر شده است. مقایسه این آمار با مرداد سال گذشته با 7 هزار و...

23 شهریور 1402

زمان حضور نمایندگان AFC برای نصب VAR در ایران تعیین شد

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تجهیز استادیوم آزادی به سیستم VARبه تهران سفر می نمایند.

21 شهریور 1402

نفر چهارم دنیا از من ترسیده بود! ، به تیم ملی برگشتم و خودم را ثابت کردم

افشین نوروزی بعد از درخشش در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا و شکست دادن نفر چهارم دنیا، می گوید فدراسیون در کوشش است تا او به بازی های آسیایی اعزام گردد.

20 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

لوکس ترین شاسی بلند کمتر شناخته شده تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا سنچوری تازه 2023، یک شاسی بلند لاکچری از سرزمین آفتاب است که میخواهد تا در برابر بزرگانی مثل رولزرویس کولینان، قد علم کند.

16 شهریور 1402

سالخورده ترین پزشک جهان چگونه فکر خود را تقویت می کند؟

دکتر تاکر، پزشک سالخورده، اما فعال آمریکایی از سه فعالیت روزانه نام می برد که به گفته خودش برای تقویت و پویایی مغز مهم هستند.

15 شهریور 1402

6 ویژگی که شما را به یک قهرمان تبدیل می نماید

ویژگی های یک قهرمان چیست؟ چه ویژگی هایی یک فرد را به قهرمان تبدیل می نماید؟ آیا قهرمان بودن ژن خاصی دارد که به طور طبیعی ویژگی های قهرمانی را به کسی انتقال بدهد؟ در ادامه، درباره ویژگی های یک قهرمان بیشتر شرح می دهیم.

14 شهریور 1402

تدوین لایحه ای برای برطرف موانع حقوقی تقویت مدارس عادی دولتی

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تدوین بسته تقویت همه جانبه مدارس عادی دولتی در این شورا گفت: دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش در صدد تدوین لایحه ای برای برطرف موانع حقوقی تقویت مدارس عادی دولتی و ارائه این لایحه به مجلس است.

13 شهریور 1402

با این غذاها عضلات خود را تقویت کنید

حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در شرایط پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب نیاز دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید.

13 شهریور 1402

تهران با سوادترین شهر ایران، نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش ادغام می گردد

طبق مصوبه مردادماه امسال، نهضت سوادآموزی در معاونت دبستان وزارت آموزش وپرورش ادغام می گردد و معلمان در کنار خدمت در آموزش وپرورش به عنوان اضافه کاری درصورت تمایل در نهضت سوادآموزی نیز فعالیت خواهند کرد.

12 شهریور 1402

توجه به عنصر خیال و توسعه دنیا بینی در شعر

به گزارش خبرنگاران در کرج، رحمت غلامی در نشست ادبی آفرینش که به همت واحد کارشناسی ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار شده بود، خطاب به نوجوانان و رابطان ادبی مراکز که به عنوان میهمان در این نشست حضور داشتند، گفت: گاهی با تغییر یک کلمه متن از...

11 شهریور 1402
تعداد: (1022)