نرم افزار و اپلیکیشن

10 باگ و گلیچ سودآور در بازی های ویدیویی به همراه نحوه استفاده

بیایید با این حقیقت روبرو شویم که توسعه دهندگان انسان هستند و تا آنجا که تکنولوژی اجازه می دهد، هیچ بازی ویدیویی هرگز کامل نخواهد بود. اشکالات فنی مختلف همواره اتفاق می افتند و ما باید آن ها را به عنوان یک واقعیت زندگی بپذیریم.

24 مرداد 1402

رزرو هتل، راهی سریع و آسان برای اقامت در مقصد مورد نظر شما

خبرنگاران ؛ رزرو آنلاین هتل، روشی سریع، آسان و مطمئن برای اقامت در سرتاسر دنیا است. با رشد روزافزون تکنولوژی و اتصال همیشگی به اینترنت، امکان رزرو آنلاین به وسیله سایت ها و اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. به همین علت شرکت های بسیار زیادی فعالیت خود را...

21 مرداد 1402

پیروزی مایکروسافت در خرید اکتیویژن

شرکت مایکروسافت، مانع بزرگ برای خرید شرکت سازنده بازی های ویدئویی Activision Blizzard مالک بازی های معروفی ازجمله Call of Duty را رفع کرد.

22 تیر 1402

بررسی مهم ترین ویژگی های نرم افزار صندوق قرض الحسنه و نرم افزار حسابداری طلا

نرم افزار صندوق قرض الحسنه و نرم افزار حسابداری طلا به عنوان ابزارهای کارآمد و موثر برای مدیریت صندوق ها ، ویژگی های بسیاری دارند که در ادامه به بررسی مهم ترین آن ها می پردازیم. با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

1 تیر 1402

بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth رونمایی نموده است.

23 خرداد 1402

تاریکی مطلق در میانه روز، پدیده ترسناکی که 8 آوریل سال آینده رخ می دهد!

یک خورشید گرفتگی ترسناک در پیش است، در هشتم آوریل سال آینده درست در روشنی روز به یکباره در بخش هایی از زمین تاریکی مطلق رخ خواهد داد!

12 خرداد 1402

گوگل فردا شب تاریخ ساز می گردد؟

زومیت نوشت: در فاصله یک روز به برگزاری Google I/O 2023، جزئیات اتفاقات این کنفرانس مهم و سرنوشت ساز فاش شده است.

22 اردیبهشت 1402

شگفت انگیزترین مدل آیفون سال جاری در بازار؟، عکس

شایعه ها حاکی از آن بود که اپل میخواهد، آیفون تاشو خود را تا سال 2024 به بازار عرضه کند، اما با انتشار رندرهایی از طراحی مفهومی آیفون تاشو، پیش بینی ها از زمان عرضه این تلفن همراه عقب افتاده است.

26 فروردین 1402

کارهای عجیب ایلان ماسک برای چند دلار بیشتر!

دیجیاتو نوشت: توییتر اعلام کرده است که احراز هویت دو مرحله ای با پیامک به زودی تنها در اختیار دارندگان اشتراک پولی این پلتفرم قرار خواهد داشت.

29 بهمن 1401

طراحی اپلیکیشن های کاربردی گردشگری متناسب با احتیاج زائران

مرتضی گواهی در مورد برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران و حضور شرکت گردشگری شهرداری مشهد در این نمایشگاه اظهار کرد: حرم امام رضا(ع) همیشه در مشهد اولویت و محور است و تمامی فعالیت ها حول این محور می چرخد.

22 بهمن 1401

قرعه کشی جوایز هشتواره بانک گردشگری با اجرای علی ضیا برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این مراسم که پیش از ظهر چهارشنبه 24 بهمن ماه در غرفه بانک گردشگری واقع در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، برندگان جوایز 2 میلیون ریالی ، 20 میلیون ریالی ، یاری هزینه سفر 10 میلیون ریالی و یک دستگاه خودرو رنو...

8 بهمن 1401

سفر با ماشین ، لذت مسافرت با ماشین شخصی در جاده

اگر می خواهید سفری هیجان انگیز را تجربه کنید ،به شما پیشنهاد می کنم سفر با ماشین شخصی رو امتحان کنید و تجربه جاذبه های سفر با ماشین رو از دست ندید. در این جا می خواهیم از تجربیات بانویی جوان که 40 ساعت رانندگی کرد و با وجود این راندن طولانی و خسته کننده،...

30 دی 1401

نرم افزار Split Wise؛ یاری به محاسبه اتوماتیک صورت حساب

ما در این مطلب قصد معرفی نرم افزار Split Wise و روش استفاده از آن را داریم تا در انجام خرج و مخارج شما یاری حالتان باشد. پس در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا کمی بیشتر با این نرم افزار نو آشنایی پیدا کنید و بتوانید با این نرم افزار محاسبه اتوماتیک صورت حساب...

20 دی 1401

معرفی برنامه Uber ، اشتباهات رایج در سفر

یک سفر با Uber Ride می تواند ارزان و فوق العاده باشد. گرچه این سرویس و نرم افزار Uber منتقدان زیادی دارد، اما محبوبیت فراوانی نیز بدست آورده است، زیرا می تواند به وسیله یک نرم افزار تلفن همراه نصب گردد و در نتیجه معاملات سریع و بدون هزینه انجام شوند. شارژ به...

18 دی 1401

نرم افزار کاربردی چیست؟

پس از به وجود آمدن سیستم های کامپیوتری به شکل امروزی شان ، نرم افزارها به سرعت توسعه پیدا کردند. در ابتدای این راه نرم افزارها به این شکل نبودند و ارتباط با آن ها به وسیله کاربران نهایی کار سخت و دشواری بود زیرا این کار به وسیله خط فرمان صورت می گرفت. اما...

11 دی 1401

حراج رایانه چوبی ساخته بنیانگذاران اپل

رایانه چوبی موسوم به Apple-1 که در سال 1976 ساخته شده است، با قیمت 400 هزار دلار، به حراج گذاشته شد.

4 دی 1401

نگاهی به نسل دوم حافظه سریع اینتل

اینتل Optane M15 را به عنوان نسل دوم حافظه سریع Optane M10 معرفی می نماید که سال گذشته به بازار عرضه شد. حافظه آپتین بیشتر به عنوان حالت کش (caching-style) شناخته می گردد که به افزایش سرعت پاسخ دهی فایل های بیشتر استفاده شده در هارددیسک های بزرگ و SSDها یاری می نماید.

4 دی 1401

چگونه به وسیله جیمیل تماس بگیریم؟

گوگل سابقه طولانی در ساخت و کنار گذاشتن برنامه های چت داشته، برای جزئیات بیشتر در خصوص قربانیان بسیار گوگل، کافیست به حساب بدنام Killed by Google Twitter مراجعه کنید. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت با افزودن تماس های صوتی و تصویری به جیمیل، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن...

27 آذر 1401

منتقدان درباره God of War: Ragnarok چه می گویند؟

اغراق نیست اگر بگوییم که بازی گاد آو وار رگناروک (God of War: Ragnarok) یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2022 بوده است.

23 آبان 1401

اولین کنسول بازی دستی 5G

ورایزون (Verizon) در کنگره دنیای موبایل لاس وگاس خاطرنشان کرد که با دو غول فناوری کوالکام و ریزر برای راه اندازی اولین کنسول بازی دستی 5G دنیا همکاری نموده است.

9 مهر 1401
تعداد: (46)