نرم افزار Split Wise؛ یاری به محاسبه اتوماتیک صورت حساب

به گزارش وبلاگ بایجانی، ما در این مطلب قصد معرفی نرم افزار Split Wise و روش استفاده از آن را داریم تا در انجام خرج و مخارج شما یاری حالتان باشد. پس در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا کمی بیشتر با این نرم افزار نو آشنایی پیدا کنید و بتوانید با این نرم افزار محاسبه اتوماتیک صورت حساب کارهاتون رو بهتر پیش ببرید! در دست داشتن اطلاعات صحیح از اندازه خرج و مخارج و یا حساب و کتاب کردن هزینه ها همواره کاری کسالت بار و اعصاب خوردن کن بوده است، حال فرض کنید در کنار تمام این ها، مادر خرج شدن در جمعی از آشنایان و دوستان را نیز اضافه کنیم، دیگر اصلا میلی برای پرداختن و آمار گرفتن از اندازه موجودی موجود در جیب ها و کارت های بانکی وجود ندارد! مادر خرج اصطلاحی است که شاید تنها ما ایرانیان باشیم که در جهان از آن استفاده می کنیم و به معنی کنترل هزینه های جاری در طول سفر و یا هر شرایط دیگری است؛ مادر خرج بودن یک وظیفه سنگین و حساس می باشد و تا جایی که ما دیده ایم و از آن خبر داریم در بین ایرانیان کمتر کسی حاضر به قبول آن است، مگر اینکه خود دستی بر زمینه مالی داشته باشد و به قول معروف، این کاره باشد!

نرم افزار Split Wise؛ یاری به محاسبه اتوماتیک صورت حساب

نرم افزار محاسبه اتوماتیک صورت حساب

اما دیگر زمان این همه سرباز زدن از عهده گیری مخارج به اتمام رسیده است چرا که به راحتی می توان با نرم افزار Split Wise این امر سنگین و حساس را به نحوه احسن انجام دهید و با خیالی آسوده و راحت کنترل مخارج همراهانتان را بر عهده بگیرید و مطئمن باشید که دیگر نه در حساب و کتاب های آخر هر شب کسری می آورید و نه از یادداشت کردن موردی و گرفتن سهمی از همراهانتان غافل می شوید! با وجود نرم افزار Split Wise خیلی ها که از وظیفه مادر خرج بودن بیم داشتند، به این وظیفه خطیر علاقه مند شدند چرا که تنها کافی است هر گونه مخارجی را که در طول زمانی که با هم بود را خرج کرده اید، وارد Split Wise کنید تا خودش کنترل امور حساب و کتاب مخارج را بر عهده بگیرد! نرم افزار Split Wise برنامه ای است برای منترل خرج و مخارج شما در خانه محل کار، سفر و هر جایی که در آن قرار گرفته باشید؛ تنها کافی است این نرم افزار نو را نصب کرده و بعد از مطالعه قسمت روش استفاده از آن، تمام مخارج خود را با ذکر عنوان آن ها در آن وارد کنید و دیگر بقیه چیز را بر عهده نرم افزار قرار دهید! نرم افزار Split Wise یک اپلیکیشن سازگار با طبیعت است چرا که با وجود آن، دیگر احتیاجی به کاغذ، قلم و ماشین حساب برای جمع وتفریق،ضرب و تقسیم رقم های پول های خارج شده از جیب افراد نیست!

روش استفاده از نرم افزار Split Wise:

استفاده و به کارگیری از نرم افزار Split Wise اصلا مقوله پیچیده ای نیست خیلی راحت می توانید از آن برای کنترل خرج و مخارج خود در هر شرایطی استفاده کنید؛ برای استفاده از این نرم افزار نو ابتدا بایستی آن را بر روی گوشی هوشمندی که در اختیار دارید، نصب کنید. مراحل ثبته نامی در نرم افزار نظیر وارد کردن نام کاربری و ایمیل را انجام داده و اگر در پرداخت هزینه ها با فرد و یا افرادی شریک هستید از آن ها نیز بخواهید که این نرم افزار محاسبه اتوماتیک صورت حساب را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند. برای ساختن گروه نو نیز تنها کافی است که بر روی گزینه Start a new group بزنید و مطابق با شرایط محیطی که در آن از نرم افزار نو استفاده می کنید، نام گذاری نمایید؛ نظیر: خوابگاه، سفر، خانه، آپارتمان و ...

حال دیگر تقریبا درصد بالایی از فرآیند اجرایی این نرم افزار را طی کرده اید و تنها کافی است فهرست دوستان و همراهانتان را که در خرج و مخارج با شما شریک هستند را وارد گروه ایجاد نموده خود کنید و بعد از آن، تک تک خرج و مخارج ریز و درشتی که در طول این شراکت متحمل شده اید را وارد آن نمایید تا دیگر اعضای گروه نیز از مبالغ خرج شده به دست شما آگاهی یابند! شرکت طراحی و فراوری نرم افزار Split Wise با توجه به دسترسی اغلب مردم به سایت های اینترنتی، نسخه تحت وبی نیز برای آن ایجاد نموده است تا اگر خیلی تمایلی به نصب نرم افزار نو بر روی گوشی تلفن هوشمند خود ندارید، بتوانید به صورت آنلاین هزینه های جاری خود و دیگر نفرات همراه خود را به یاری این نرم افزار نو مدیریت کنید!

تفاوت میان نرم افزار Split Wise با روش مکتوب کردن سنتی:

شاید با توجه به به قدرت کاری این نرم افزار، این سوال برایتان پیش بیاید که تمام این کار ها را هم که می توان به صورت دستی و مکتوب کردن بر روی کاغذ انجام داد؟! اما اشتباه نکنید؛ نرم افزار Split Wise قطعا تفاوت هایی را برای شما که مسئول کنترل خرج و مخارج هستید، به نسبت روش قبلی که مکتوب کردن اندازه دریافتی و خروجی بر روی کاغذ بوده است، ایجاد می کند! اولین تفاوت درج نمودن کوچک ترین هزینه های انجام گرفته از سوی شما در گروهی است که اعضای خود را در آن اضافه کرده اید! مثالی می زنیم تا درک بهتری نسبت به کارایی این Split Wise به دست آورید؛ فرض کنید شما مدیر ساختمان هستید و مسئولیت خرج و مخارج و حساب و کتاب هزینه ها بر عهده شما است، قطعا باید برای هر خرجی که کرده اید به تک تک اعضای ساختمان شرح دهید که خود همین امر با توجه به تعداد طبقات و واحدهای شکل گرفته در هر طبقه، امری است زمان بر و خسته نماینده! حال برای این منظور می توانید خیلی راحت، نه تنها یک خرج بلکه تک تک خرج و مخارجی را که متحمل پرداخت آن شده اید را در گروه ایجاد نموده خود ثبت کنید و با درج کردن عنوانی بر روی آن، تمام اهالی ساختمان را در یک لحظه آگاه سازید! از دیگر تفاوت های این نرم افزار این است که سبب می گردد شما از شر ماشین حساب و جمع و تفریق و ضرب و تقسیم بی احتیاج شوید؛ چرا که خود تمام خرج و مخارج شما را در راستای اهدافی که در سر دارید، حسابرسی می کند و سهم هر شخصی را نیز در آن معین می کند! در واقع یکی از دردسرهای بزرگ برای هر کسی که مسئول خرج و مخارج یا همان مادرخرج می گردد این است که در حساب و کتاب های خود، اشتباه نکند تا هم بد نام نگردد و هم عذاب وجدان نگیرد که نرم افزار Split Wise نیز در این مورد باز یاری حال آنان است! تازه از قلم نیاندازید برای درج کردن صورت حساب یا پر کردن قسمت bill که در نرم افزار طراحی شده است، می توانید تاریخ پرداخت را بر روی جداولی که در داخل نرم افزار تعبیه شده اند، بنویسید و یا عکسی از رسیدی که هزینه آن را پرداخت کرده اید، قرار دهید!

و اما مهمترین مزیت Split Wise؛ عمده ترین تفاوت میان این نرم افزار با مکتوبات دستی و حتی دیگر نرم افزارهای موجود در بازار، انتخاب نوع پولی است که با دیگر اعضای گروه خود به مبادله می پردازید. مثلا اگر یک ایرانی از نرم افزار Split Wise استفاده کند، باید واحد پول خود را ریال (IRR) و اگر یک آمریکایی از آن استفاده کند، واحد پول خود را دلار (USD) انتخاب نماید. البته ناگفته نماند که در این نرم افزار می توان شاهد حجم مبالغ مبادلاتی میان خود و دیگر اعضای گروهتان نیز باشید که برای این منظور می توانید به بخش Group balances بروید تا میزان پولی که در میان شما و سایر نفرات انتخابی تان در حال جریان است را مشاهده نمایید. حتی در این بین می توانید از گزینه Remind هم برای یادآوری به آن دسته از کسانی که باید مبلغی را بدهند و هنوز آن را متقبل نشده اند، اقدام کنید. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که ممکن است کسی خارج از سیستم حسابرسی نرم افزار، دست به خرجی بزند؛ حال ما چگونه باید این خرج او را به او پرداخت کنیم؟ آن هم به گونه ای که سایر حساب و کتاب های مخارجمان بر هم نخورد؟ برای این منظور می توانید به قسمت Settle up رفته و بر روی گزینه more options بزنید و پس از ان، معین کنید که چه کسی و به چه میزانی خرج کرده است و البته بر عکس این قضیه را نیز می توانید برای کسانی که طلب دارند و در اصل دریافت نماینده به حساب می آیند، نیز ایجاد نمایید. در کل با این نرم افزار حقی از لحاظ جنبه های مالی-اقتصادی از کسی ضایع نمی گردد و با وجود آن هر کدام از نفراتی که در گروه ایجاد شده قرار گرفتهاند، می توانند مبالغ خرج شده خود را وارد آن نمایند تا در صورت تایید به وسیله سرگروه، آن مبالغ بر تعداد نفرات تقسیم گردد! با وجود نرم افزار Split Wise بهتر است از این پس حتی برای کوچک ترین خرج های خود نیز از آن بهره بگیرد تا اگر قرار است در قبال خرجی که کرده اید پولی بگیرد، در گرفتن و چی و چگونگی آن دچار مشکل نشوید! با این اپلیکیشن می توانید در لحظه چه در خود نرم افزار و چه در سایت آن، اندازه و عنوان خرج خود را ثبت کنید تا در بازپس گیری آن دچار مشکل نشوید! البته ناگفته نماند که این ثبت در لحظه سبب می گردد که هم موضوع خرج کرده شما از یادتان نرود و هم حساب و کتاب را برای شما آسان می کند! ضمناً از قلم نیاندازید که با استفاده از این نرم افزار می توانید به دوستان و همراهانی که هنوز سهم های مادی خود را به شما نپرداخته اند، ایمیل بزنید و آن ها را از این عدم پرداختشان، آگاه سازید.

منبع: همگردی

به "نرم افزار Split Wise؛ یاری به محاسبه اتوماتیک صورت حساب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار Split Wise؛ یاری به محاسبه اتوماتیک صورت حساب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید