علم و تکنولوژی

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند

بنا به شایعات و گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد تا قبل از سرانجام امسال میلادی، گوشی گلکسی S23 FE را رسما رونمایی کند. مشخصات کلیدی این گوشی تا حد زیادی فاش شده و حالا در این رندرها می توانیم تمام جزئیات طراحی گوشی را مشاهده کنیم.

26 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

لوکس ترین شاسی بلند کمتر شناخته شده تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا سنچوری تازه 2023، یک شاسی بلند لاکچری از سرزمین آفتاب است که میخواهد تا در برابر بزرگانی مثل رولزرویس کولینان، قد علم کند.

16 شهریور 1402

سالخورده ترین پزشک جهان چگونه فکر خود را تقویت می کند؟

دکتر تاکر، پزشک سالخورده، اما فعال آمریکایی از سه فعالیت روزانه نام می برد که به گفته خودش برای تقویت و پویایی مغز مهم هستند.

15 شهریور 1402

6 ویژگی که شما را به یک قهرمان تبدیل می نماید

ویژگی های یک قهرمان چیست؟ چه ویژگی هایی یک فرد را به قهرمان تبدیل می نماید؟ آیا قهرمان بودن ژن خاصی دارد که به طور طبیعی ویژگی های قهرمانی را به کسی انتقال بدهد؟ در ادامه، درباره ویژگی های یک قهرمان بیشتر شرح می دهیم.

14 شهریور 1402

تدوین لایحه ای برای برطرف موانع حقوقی تقویت مدارس عادی دولتی

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تدوین بسته تقویت همه جانبه مدارس عادی دولتی در این شورا گفت: دفتر حقوقی وزارت آموزش و پرورش در صدد تدوین لایحه ای برای برطرف موانع حقوقی تقویت مدارس عادی دولتی و ارائه این لایحه به مجلس است.

13 شهریور 1402

یک عنوان کتاب هر 6 ساعت در کانون پرورش فکری منتشر شده است

به گزارش خبرنگاران در شیراز، فرهاد فلاح با حضور صمیمانه در جمع مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان با آنان ملاقات و مصاحبه کرد.

1 شهریور 1402

لامبورگینی لانزادور معرفی گردید؛ اولین خودروی برقی کمپانی با 1341 اسب بخار قدرت

لامبورگینی از یک کانسپت تازه با نام لانزادور (Lanzador) پرده برداری کرد. این کانسپت 2+2 علاوه بر خط مشی تازه در زمینه طراحی، مسیری را که لامبورگینی در آینده نزدیک طی خواهد نمود، به نمایش می گذارد. این مفهومی پیشرفته به یک پیشرانه برقی مجهز است و اولین محصول...

29 مرداد 1402

10 باگ و گلیچ سودآور در بازی های ویدیویی به همراه نحوه استفاده

بیایید با این حقیقت روبرو شویم که توسعه دهندگان انسان هستند و تا آنجا که تکنولوژی اجازه می دهد، هیچ بازی ویدیویی هرگز کامل نخواهد بود. اشکالات فنی مختلف همواره اتفاق می افتند و ما باید آن ها را به عنوان یک واقعیت زندگی بپذیریم.

24 مرداد 1402

رزرو هتل، راهی سریع و آسان برای اقامت در مقصد مورد نظر شما

خبرنگاران ؛ رزرو آنلاین هتل، روشی سریع، آسان و مطمئن برای اقامت در سرتاسر دنیا است. با رشد روزافزون تکنولوژی و اتصال همیشگی به اینترنت، امکان رزرو آنلاین به وسیله سایت ها و اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. به همین علت شرکت های بسیار زیادی فعالیت خود را...

21 مرداد 1402

ولاگ با لنز اولترا واید؛ یک انتخاب درست یا اشتباه بزرگ؟

آیا ضبط ولاگ با یک لنز اولترا واید کار درستی است یا باید از لنزهای دیگر به این منظور استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب استفاده از لنزهای اولترا واید را آنالیز کنیم.

16 مرداد 1402

جزئیات واگذاری زمین به ایرانی ها در یک جزیره ، متقاضیان درخواست بدهند

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان اطلاع داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می گردد.

14 مرداد 1402

نابودگر بشریت متولد شده است؟

ایسنا نوشت: تحلیل های تازه پیرامون مدل های زبانی بزرگ مانند ChatGPT به بیان این مسئله پرداخته اند که عدم درک دنیای انسانی، بزرگترین مشکل چنین فناوری هایی است و شاید عامل از بین رفتن بشریت به دست آنها باشد.

10 مرداد 1402

کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟

فروش گوشی های هوشمند در آمریکا در مقایسه با سه ماهه دوم 2022 با افتی 24 درصدی روبرو شده است.

8 مرداد 1402

برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد بیژن درویش

رضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، به مناسبت نخستین سالروز درگذشت بیژن درویش، استاد پیشکسوت صنعت چاپ، قرار است مراسمی به یاد و نام او در مرداد ماه برگزار گردد؛ برگزاری این آیین با توجه به تاثیرات وی در حوزه آموزش صنعت چاپ و تربیت شاگردان نامی...

3 مرداد 1402

طرح توسعه گردشگری صلوات آباد مطابق هویت بومی باشد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، طرح توسعه گردشگری صلوات آباد مطابق هویت بومی باشد.

1 مرداد 1402

راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند

استفاده از نمایشگرهای بزرگ برای تماشا فیلم و فوتبال همواره مجذوب کننده و لذت بخش است، اما تلویزیون های با ابعاد بزرگ قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از کاربران قادر به خرید آن نیستند. اینجاست که اهمیت خرید یک ویدیو پروژکتور خودنمایی می نماید. اگر قصد...

27 تیر 1402

پیروزی مایکروسافت در خرید اکتیویژن

شرکت مایکروسافت، مانع بزرگ برای خرید شرکت سازنده بازی های ویدئویی Activision Blizzard مالک بازی های معروفی ازجمله Call of Duty را رفع کرد.

22 تیر 1402

نویسنده آمریکایی، فیلم اپنهایمر کریستوفر نولان را یک شاهکار می داند

فیلم اپنهایمر، جدیدترین اثر کریستوفر نولان، کارگردان مشهور هالیوود، به انتها مراحل ساخت رسیده و قرار است دو هفته دیگر به روی پرده برود. این فیلم داستان زندگی و حرفه رابرت اپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی و رهبر پروژه منهتن، که باعث ساخت بمب اتمی شد، را روایت...

22 تیر 1402
تعداد: (273)