معرفی برنامه Uber ، اشتباهات رایج در سفر

به گزارش وبلاگ بایجانی، یک سفر با Uber Ride می تواند ارزان و فوق العاده باشد. گرچه این سرویس و نرم افزار Uber منتقدان زیادی دارد، اما محبوبیت فراوانی نیز بدست آورده است، زیرا می تواند به وسیله یک نرم افزار تلفن همراه نصب گردد و در نتیجه معاملات سریع و بدون هزینه انجام شوند. شارژ به حساب کارت اعتباری منتقل می گردد. اما بسیاری از مردم بدون درک اینکه این سرویس چگونه کار می نماید به یک تجربه نرم افزار Uber دست می زنند. از جمله رایج ترین اشتباهات اولیه، عدم شناخت تعداد خدمات ارئه شده سرویس هاست، که هر کدام قیمت خود را دارد. ارزان ترین خدمت UbreX است، که به عنوان سواری هر روزه بر حسب قیمت روز صورت می گیرد. اما بعضی از تازه کارها زمانی که می خواستند حمل و نقل عمومی باشند، بطور تصادفی در گزینه های حق بیمه از قبیل UberBLACK، یا UberXL گیر می کردند. برای آغاز با انتخاب مناسب از موقعیت خود مطمئن باشید. به وسیله کلیک به صفحه بعدی بروید و در نظر بگیرید زمانی که اتصالات Uber پیروز به عمل کردن نگردد، چه رخ میدهد. باخبرنگاران همراه باشید برای معرفی برنامه Uber و اینکه Uber چیست؟

معرفی برنامه Uber ، اشتباهات رایج در سفر

معرفی برنامه Uber: تحمیل هزینه لغو

در مکان های شلوغ مانند ترمینال فرودگاه ها یا بنادر دریایی، ده تا تن از مردم داخل یک محیط بسته یا ممکن است در حال ترتیب دادن یک Uber ride باشند. ممکن است با طرح منطقه و خیابان های اطراف نا آشنا باشید. این زمانی است که بسیاری از مبتدیان به راحتی از کار دست می کشند، یک تاکسی میگیرند، یا دنبال وسایل حمل و نقل عمومی می گرندند.

اما اگر شما یک راننده Uber را بخواهید، فکر نکنید که دیر پاسخ دادن به معنی این است که کسی نمی آید.

اگر یک راننده Uber پس از پنج دقیقه، پس از کوشش برای پیام رسانی به شما، با شما ارتباط برقرار نکرد، حسابتان متحمل هزینه لغو می گردد.

این هزینه به واسطه شهر و هزینه انتخاب شده Uber فرق دارد. بطور کلی شما می توانید زمانی که راننده در مسیر محل شماست، یا قبل از اینکه راننده مشخص گردد، سفارش سواری خود را لغو کنید. اما یک بار که راننده به درخواست شما اختصاص داده می گردد، لغو بلافاصله یک هزینه دارد.

برای جلوگیری از هزینه های غیرضروری، تا وقتی که از مکان و مقصد فعلی خود مطمئن نشده اید، با راننده تماس نگیرید. از عجله کردن در اتصال اجتناب کنید تا گرفتار نشوید. پس دانستن اینکه Uber چیست می تواند یاری زیادی به شما بکند.

معرفی برنامه Uber: عدم درک افزایش قیمت گذاری

افزایش قیمت نرم افزار Uber یکی از مباحث بحث برانگیز این خدمت است. اما این اشاره به این واقعیت است که Uber همواره مقرون به صرفه تر از گرفتن یک تاکسی نیست.

مدل کسب و کار نرم افزار Uber بستگی به این دارد که رانندگان به سرعت به مسافران برسند. اما شرایطی وجود دارد که تقاضا زیاد و ترافیک سنگین است. رانندگان احتیاج به انگیزه بیشتری برای رفتن به این موقعیت های سخت دارند. افزایش قیمت پاداششان است.

Uber ادعا می نماید که همواره افزایش قیمت را به مشتریان اعلام می نماید و آنها را ملزم می نماید که به نوعی هزینه بالاتر را تصدیق و تایید نمایند.

مواردی وجود دارد که در هنگام ثبت آمدن راننده های Uber، نزدیک به 500 دلار افزایش قیمت در این مدت وجود دارد. ولی برآوردگر هزینه Uber پرداخت 75 دلار برای یک سواری را برابر 30 دلار در شرایط عادی را نشان میدهد.

ضرورت احتیاج برای یک سواری در طول یک افزایش قیمت را ارزیابی کنید. ممکن است مقرون به صرفه تر و رضایت بخش تر باشد که چند دقیقه به یک کافی شاپ بروید و منتظر بهتر شدن شرایط باشید.

معرفی برنامه Uber: فرض اینکه Uber در هر جایی در دسترس است.

این عاقلانه نیست که انتظار یک راننده Uber را در یک جاده روستایی شنی داشته باشید. اما بعلاوه بسیاری از منطقه ها شهری وجود دارند که به دلایل مختلف ، سرویس های نرم افزار Uber یا وجود ندارند یا به علت آیین نامه دولتی محدود شده اند. در این نوشته برای اینکه بدانیم Uber چیست و کاربرد آن کجاست و چیست، برای مثال، آلمان از جمله کشورهایی است که سرویس UberPOP را ممنوع نموده است. این بدان معنی است که این مسائل در برلین و مونیخ امکان پذیر است. اگر Uber در برنامه ریزی تان است ، یک برنامه پشتیبان جامع را برنامه ریزی کنید. به روز رسانی در آخرین منطقه ها خدمات Uber را داشته باشید و در نهایت برنامه ریزی کنید. کمی دلگرمی: Uber در بیش از 500 شهر در سراسر دنیا فعالیت میکند.

معرفی برنامه Uber: از دست دادن یک فرصت برای استفاده از UberPOOL

Uber چیست؟ Uber گزینه ای را ارائه می دهد که کرایه ها را برای کسانی که در گروه کوچکی سفر می نمایند تقسیم می نماید. تا زمانی که کارت اعتباری شان را در فایلی در ازای Uber است، گزینه تقسیم کرایه به سرعت و به آسانی کار می نماید. ما بعلاوه یک گزینه به اشتراک گذاری خودرو وجود دارد، که به طور مناسب UberPOOL نامیده می گردد. با کلیک بر روی این گزینه موافقت خود را با به اشتراک گذاری راننده Uber خود با افرادی که در پی وسایل حمل و نقل مقرون به صرفه و کارآمد هستند اعلام می کنید. به جای آغاز با UberPool، UberX را هنگام آغاز درخواست وارد کنید. شما یک کرایه تضمین شده را نشان خواهید داد. شما حداکثر با چهار راننده که می خواهند در همان مسیر حرکت نمایند تطبیق خواهید یافت. بیش از دو راننده در هر توقف در قوانین مجاز نیست. بعلاوه توجه داشته باشید کسی که بعد از شما سوار می گردد ممکن است قبل از شما به مقصد خود برسد. زمان هایی وجود دارد که جا برای چمدان در ماشین کم باشد.

با این اشکالات بالقوه، UberPOOL برای بودجه سفر ارزشمند است؟

به نظر میرسد این پاسخ برای سوال Uber چیست؟ سواری های بالقوه گران و طولانی تر مثبت است. برای یک سفر یک مایلی یا بیشتر، شاید منفی باشد.

معرفی برنامه Uber: عدم ساخت یک حساب کسب و کار جداگانه

بیشتر ما برای کسب و کار و لذت سفر می کنیم. جدا کردن این دو از سفر، به خصوص در گزارش کارت اعتباری شلوغ، می تواند شلوغ کاری باشد. اما Uber حساب های تجاری جداگانه برای دلاوران جاده ارائه می دهد. آنها زمان را ذخیره می نمایند و سختی این هزینه ها را حل می نمایند. گزارشات تجاری جدا و به راحتی در دسترس است. پس به راحتی با خواندن این متن می توان به جواب Uber چیست؟؟ دست یافت.

معرفی برنامه Uber: فرض اینکه Uber همواره مقرون به صرفه ترین گزینه است.

Uber چیست؟؟ هرگز تصور نکنید که Uber مقرون به صرفه ترین گزینه است. بیشتر وقت ها، یک گزینه آسان و از پیش پرداخت است که ارزش آن را دارد که به آن توجه گردد. اما اگر شما در شهری با سیستم حمل و نقل وسیع هستید و شما با یک کیف سفر میکنید، یک مترو یا یک اتوبوس میتواند مقرون به صرفه تر از یک راننده Uber باشد. در زمان هایی که Uber در حال افزایش قیمت است، حتی یک تاکسی میتواند مقرون به صرفه ترین گزینه باشد. نکته اینجاست که هیچ فرضی وجود ندارد. در جاهایی که حمل و نقل عمومی کارآمد وجود ندارد از یک برآوردگر کرایه تاکسی بهره ببرید. اتوبوس عمومی یا مترو ، اولین انتخابی است که سودمند است.

معرفی برنامه Uber: عدم توجه به رتبه راننده

Uber چیست؟؟ Uber بر اساس یک اصل نسبتا ساده عمل می نماید. هر کدام از سواران و رانندگان رتبه بندی میشوند. این سیستم برای این طراحی شده تا رانندگان یا سواران بد بطور مرتب برچیده شوند. این همواره یک ایده خوب است تا یک ارزیابی صادقانه از افرادی که به مقصد رسیده اند انجام گردد. این سیستم خواهان ستاره های یک تا پنج است و تنها یک کلیک ضروری است تا وارد این حساب شوید. رانندگان تقریبا همواره یک امتیاز از پنج را درخواست مینمایند، زیرا امتیازهای پایین میتواند منجر به سرانجام گردد. فقط در صورتی که خدمات مؤثر و مؤدبانه ارائه دهند، این امتیازها را میگیرند. داستان هایی در خصوص رانندگانی وجود دارد که برای یک امتیاز مایوس نماینده، هزینه های بی جای زیادی به حساب سواران اضافه می کردند. چنین تظاهرهایی از روی غرض، نادر هستند. اما اگر شما با یک راننده کینه جو روبرو می شوید، هزینه های فریبنده را اصلاح کنید و راننده را به شرکت معرفی کنید.

یک امتیاز منصفانه بدهید و به سواران دیگر یاری کنید تا مسائل را از بین ببروند.

منبع: همگردی

به "معرفی برنامه Uber ، اشتباهات رایج در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برنامه Uber ، اشتباهات رایج در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید