بازی رایانه ای و کنسول بازی

10 باگ و گلیچ سودآور در بازی های ویدیویی به همراه نحوه استفاده

بیایید با این حقیقت روبرو شویم که توسعه دهندگان انسان هستند و تا آنجا که تکنولوژی اجازه می دهد، هیچ بازی ویدیویی هرگز کامل نخواهد بود. اشکالات فنی مختلف همواره اتفاق می افتند و ما باید آن ها را به عنوان یک واقعیت زندگی بپذیریم.

24 مرداد 1402

پیروزی مایکروسافت در خرید اکتیویژن

شرکت مایکروسافت، مانع بزرگ برای خرید شرکت سازنده بازی های ویدئویی Activision Blizzard مالک بازی های معروفی ازجمله Call of Duty را رفع کرد.

22 تیر 1402

بازی Final Fantasy VII Rebirth اوایل 2024 عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Rebirth رونمایی نموده است.

23 خرداد 1402

نگاهی به نسل دوم حافظه سریع اینتل

اینتل Optane M15 را به عنوان نسل دوم حافظه سریع Optane M10 معرفی می نماید که سال گذشته به بازار عرضه شد. حافظه آپتین بیشتر به عنوان حالت کش (caching-style) شناخته می گردد که به افزایش سرعت پاسخ دهی فایل های بیشتر استفاده شده در هارددیسک های بزرگ و SSDها یاری می نماید.

4 دی 1401

منتقدان درباره God of War: Ragnarok چه می گویند؟

اغراق نیست اگر بگوییم که بازی گاد آو وار رگناروک (God of War: Ragnarok) یکی از مورد انتظارترین بازی های سال 2022 بوده است.

23 آبان 1401

اولین کنسول بازی دستی 5G

ورایزون (Verizon) در کنگره دنیای موبایل لاس وگاس خاطرنشان کرد که با دو غول فناوری کوالکام و ریزر برای راه اندازی اولین کنسول بازی دستی 5G دنیا همکاری نموده است.

9 مهر 1401

برداشت داغ: سری Saints Row کجای راه را اشتباه رفت؟

اگر در فرایند ویرایش این مطلب دخالتی صورت نگرفته باشد، تیتر عوضی مابانه و کلیک خور آن باید این باشد: سری سینتز رو کجای راه را اشتباه رفت؟ (Where Saints Row Went Wrong). طبق رسم تمام مطالب عوضی مابانه و کلیک خور، پیش از این که من جواب سوال مطرح شده در تیتر را بدهم، پنج...

27 شهریور 1401

رابط کاربری کنسول های ایکس باکس تغییر خواهد کرد

مایکروسافت در حال آزمایش رابط کاربری تازهی برای کنسول های خود است. این رابط کاربری در سال 2023 میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به طور کلی رابط کاربری تازه تغییر زیادی نسبت به قبل داشته و پیدا کردن بازی ها را برای کاربران آسان تر می کند. مایکروسافت...

24 شهریور 1401

10 انتظاری که از استریت فایتر 6 داریم

بسیاری از هواداران منتظر نسخه ششم مجموعه استریت فایتر هستند و تمایل کمپانی کپ کام برای تغییر این سری مبارزه ای در هر نسخه، به این معنی است که احتمالا با عرضه استریت فایتر 6 شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود.

19 تیر 1401

کوجیما به معرفی دث استرندینگ 2 به وسیله نورمن ریدس واکنش نشان داد

همان طور که چند روز پیش گفتیم، نورمن ریدس به صورت ناگهانی و اتفاقی گفت که آن ها توسعه بازی دث استرندینگ 2 را آغاز نموده اند. پس از این اتفاق، هیدئو کوجیما، خالق بازی دث استرندینگ، در توییتر به شوخی به این گفته نورمن ریدس واکنش نشان داد.

15 تیر 1401

بایونتا 3 به وسیله طراح بازی اسکیل باند کارگردانی خواهد شد

پس از مدت ها انتظار، چند روز پیش شرکت نینتندو بالاخره اولین تریلر رسمی گیم پلی بازی بایونتا 3 (Bayonetta 3) را نشان داد. اکنون تعیین شده است که این بازی به وسیله طراح ارشد بازی Scalebound کارگردانی خواهد شد.

20 مهر 1400

این روزها وقت بخور و بخواب نیست!

خبرنگاران/کرمانشاه یک روانشناس با اشاره به اهمیت اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان و لزوم برنامه ریزی برای این ایام گفت: این روزها باید با سرگرمی های آموزنده و آموزش و سرگرمیات سالم برای فرزندان سپری شود و والدین نباید اجازه دهند این ایام فقط با بخور و بخواب...

24 تیر 1400