موبایل، تبلت و گجت ها

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند

بنا به شایعات و گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد تا قبل از سرانجام امسال میلادی، گوشی گلکسی S23 FE را رسما رونمایی کند. مشخصات کلیدی این گوشی تا حد زیادی فاش شده و حالا در این رندرها می توانیم تمام جزئیات طراحی گوشی را مشاهده کنیم.

26 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

لوکس ترین شاسی بلند کمتر شناخته شده تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا سنچوری تازه 2023، یک شاسی بلند لاکچری از سرزمین آفتاب است که میخواهد تا در برابر بزرگانی مثل رولزرویس کولینان، قد علم کند.

16 شهریور 1402

رزرو هتل، راهی سریع و آسان برای اقامت در مقصد مورد نظر شما

خبرنگاران ؛ رزرو آنلاین هتل، روشی سریع، آسان و مطمئن برای اقامت در سرتاسر دنیا است. با رشد روزافزون تکنولوژی و اتصال همیشگی به اینترنت، امکان رزرو آنلاین به وسیله سایت ها و اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. به همین علت شرکت های بسیار زیادی فعالیت خود را...

21 مرداد 1402

ولاگ با لنز اولترا واید؛ یک انتخاب درست یا اشتباه بزرگ؟

آیا ضبط ولاگ با یک لنز اولترا واید کار درستی است یا باید از لنزهای دیگر به این منظور استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب استفاده از لنزهای اولترا واید را آنالیز کنیم.

16 مرداد 1402

کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟

فروش گوشی های هوشمند در آمریکا در مقایسه با سه ماهه دوم 2022 با افتی 24 درصدی روبرو شده است.

8 مرداد 1402

راهنمای خرید برترین ویدیو پروژکتور تا 10 میلیون؛ 9 گزینه کاربرپسند

استفاده از نمایشگرهای بزرگ برای تماشا فیلم و فوتبال همواره مجذوب کننده و لذت بخش است، اما تلویزیون های با ابعاد بزرگ قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از کاربران قادر به خرید آن نیستند. اینجاست که اهمیت خرید یک ویدیو پروژکتور خودنمایی می نماید. اگر قصد...

27 تیر 1402

طراحی گلکسی A25 لو رفت؛ یک ظاهر تکراری

سال ها قبل، گوشی های سامسونگ با طراحی های مختلفی راهی بازار می شدند. حتی گوشی هایی که در یک خانواده قرار داشتند هم طراحی یکسانی نداشتند. به همین دلیل بعضی گوشی ها از نظر طراحی بسیار مجذوب کننده بودند و بعضی دیگر اصلا ظاهر خوبی نداشتند. اما در سال 2023 سامسونگ...

8 تیر 1402

کپی چینی لندکروز به ایران می آید؟، عکس

گجت نیوز نوشت: هنگتیان L4600 که به عنوان لندکروز چینی شناخته می گردد که قرار است به بازار ایران عرضه گردد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند آفرودی چینی آشنا می شویم.

30 خرداد 1402

سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می گردد

مدتی قبل از واردات 7 محصول سوزوکی به ایران خبر دادیم، اما اکنون خبرها حاکی از آن است خودروهای جدیدی از جمله نسخه هیبریدی سوزوکی ویتارا به این فهرست اضافه شده است. در واقع شرکت های واردکننده برای واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی فرایند ثبت سفارش را انجام...

14 خرداد 1402

مشخصات کلیدی گوشی گلکسی F54 لو رفت

سامسونگ در حال آماده کردن یک گوشی میان رده نو برای عرضه به بازار است. این گوشی که گلکسی F54 نام دارد، حالا به لطف انتشار جزئیات آن می توانیم به مشخصاتش بپردازیم.

1 خرداد 1402

گوگل فردا شب تاریخ ساز می گردد؟

زومیت نوشت: در فاصله یک روز به برگزاری Google I/O 2023، جزئیات اتفاقات این کنفرانس مهم و سرنوشت ساز فاش شده است.

22 اردیبهشت 1402

کارت عابر بانک چطور کار می کند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با نگاه کردن به کارت عابر بانکی که در دست دارید با خود فکر کنید که چنین کارت ساده ای چطور کار می کند. درواقع کارتی که در دستان ماست یک نوع کارت مغناطیسی است و یکی از ویژگی های مهم آن وجود یک نوار مغناطیسی تقریبا سیاه رنگ...

14 اردیبهشت 1402

ساخت جاده الکتریکی در سوئد

سیستم شارژ پویا ابتکاری است که استفاده از باتری های کوچک تر و سبک تر را ممکن و از اتلاف وقت رانندگان در ایستگاه های شارژ باتری جلوگیری می نماید.

12 اردیبهشت 1402

شگفت انگیزترین مدل آیفون سال جاری در بازار؟، عکس

شایعه ها حاکی از آن بود که اپل میخواهد، آیفون تاشو خود را تا سال 2024 به بازار عرضه کند، اما با انتشار رندرهایی از طراحی مفهومی آیفون تاشو، پیش بینی ها از زمان عرضه این تلفن همراه عقب افتاده است.

26 فروردین 1402

نور اتاق خواب چگونه باید باشد؟

یکی از مهم ترین موضوعات در دکوراسیون اتاق خواب ، تنظیم نور مناسب است. نور مناسب می تواند موجب یک خواب راحت و آرام شود و در عین حال نورپردازی اشتباه ممکن است موجب بی خوابی و استرس های روزمره شود. در این مقاله ایده های زیبایی را برای نور اتاق خواب خود خواهید...

21 فروردین 1402

تمرکز اپل و سونوس روی موسیقی سه بعدی

ساندبار ها و هدفون های بی سیم در ابتدا بر دستگاه هایی که فناوری فراگیر استریو را ارائه می نمایند تسلط داشتند، اما هدفون ها در خصوص فناوری صدای سه بعدی دستخوش سازش شده اند.

15 فروردین 1402

حقایق عجیبی که ژن های پشت اثر انگشت فاش می نمایند

مطالعات نشان می دهد قوس ها و حلقه های نوک انگشتانتان می توانند چیز های زیادی در خصوص رشد اولیه شما بیان نمایند.

8 فروردین 1402

کارهای عجیب ایلان ماسک برای چند دلار بیشتر!

دیجیاتو نوشت: توییتر اعلام کرده است که احراز هویت دو مرحله ای با پیامک به زودی تنها در اختیار دارندگان اشتراک پولی این پلتفرم قرار خواهد داشت.

29 بهمن 1401
تعداد: (116)