رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ بایجانی، بنا به شایعات و گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد تا قبل از سرانجام امسال میلادی، گوشی گلکسی S23 FE را رسما رونمایی کند. مشخصات کلیدی این گوشی تا حد زیادی فاش شده و حالا در این رندرها می توانیم تمام جزئیات طراحی گوشی را مشاهده کنیم.

رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند

گوشی های سری FE مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته اند زیرا امکانات خیلی خوبی را در ازای قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهند. حالا تقریبا یک سال بعد از معرفی سری S23، قرار است مدل FE این خانواده معرفی گردد و به دست کاربران برسد. در این رندرها شاهد طراحی تکراری این گوشی هستیم که به طور کامل مطابق با زبان طراحی گوشی های سامسونگ است. بنابراین به غیر از شباهت گسترده با مدل استاندارد گلکسی S23، از نظر ظاهری یادآور نسل تازه گوشی های سری گلکسی A هم هست.

در این رندرها تعیین نیست که پنل پشتی این گوشی پلاستیکی یا شیشه ای؛ از سوی دیگر با وجود اینکه ظاهرا با فریم آلومینیومی سروکار داریم، اما در این رابطه هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است. گفته می گردد سامسونگ برای گلکسی S23 FE نمایشگر 6.4 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز را در نظر گرفته که برای بازار آمریکا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می گردد ولی کاربران ساکن دیگر کشورها، این گوشی را با چیپست اگزینوس 2200 دریافت می نمایند.

انرژی گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی واقع شده است.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای گلکسی S23 FE طراحی تکراری این گوشی را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید