سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می گردد

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدتی قبل از واردات 7 محصول سوزوکی به ایران خبر دادیم، اما اکنون خبرها حاکی از آن است خودروهای جدیدی از جمله نسخه هیبریدی سوزوکی ویتارا به این فهرست اضافه شده است. در واقع شرکت های واردکننده برای واردات سوزوکی گرند ویتارا هیبریدی فرایند ثبت سفارش را انجام دادند و این خودرو به زودی از مبدا هند وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می گردد

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا هیبریدی

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara با موتور 1.5 لیتری بنزینی سری K15C به همراه موتور برقی وارد ایران خواهد شد که این موتور می تواند قدرتی برابر با 76 کیلووات معادل 102 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور را به فراوری برساند.

طول این شاسی بلند به 4345 میلی متر، عرض آن 1795 میلی متر، ارتفاع آن 1645 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2600 میلی متر می رسد. شرکت های واردکننده قصد دارند مدل مونتاژ شده این خودرو را از کشور هند به ایران بیاورند.

امکانات رفاهی و ایمنی

نسخه هیبریدی Suzuki Grand Vitara از امکانات مهمی چون سنسور نور، تهویه برقی، گرمکن و سردکن صندلی ها، سقف پانوراما، چراغ های روز، باز و بسته شدن آینه های جانبی همراه با گرمکن و چراغ های راهنما، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، سیستم کروز کنترل، مولتی مدیا لمسی همراه با دوربین دید عقب، سامانه کنترل آغاز به حرکت در سربالایی، شارژر بی سیم، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای بهره می برد.

منبع: گجت نیوز

منبع: فرارو

به "سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوزوکی ویتارا هیبریدی از هند به ایران وارد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید