دوچرخه سواری

انگشتان تان سرد است؟ به این بیماری خاص دچارید!

سردی انگشتان دست و پا می تواند نشان دهنده ابتلای فرد به یک بیماری خاص باشد.

19 اردیبهشت 1402

بازدید از این 5 مکان دیدنی را از دست ندهید ، کالسکه ناصرالدین شاه اینجاست

تعطیلات نوروز فرصتی کم نظیر در اختیار ما می گذارد که وقت بیشتری در کنار خانواده و دوستانمان سپری کنیم. روزهایی که می توانیم با برنامه ریزی مناسب در کنار آنها هم لحظاتی به یادماندنی را در خاطراتمان ثبت کنیم و هم از خستگی کار یکساله خود بکاهیم.

6 فروردین 1402

کاهش مرگ زودهنگام با 11 دقیقه ورزش روزانه

محققان می گویند 75 دقیقه فعالیت فیزیکی در هفته یا 11 دقیقه ورزش در روز با کاهش 17 درصد ریسک بیماری های قلبی عروقی پیوند دارد. این اندازه فعالیت فیزیکی بعلاوه با کاهش 7 درصدی ریسک سرطان مرتبط بوده است.

11 اسفند 1401

تاثیرات ترسناک هوای آلوده روی مغز انسان! ، آلودگی فکر ما را مختل می نماید؟

نتایج مطالعات علمی نشان می دهد که استنشاق دود خودرو می تواند ظرف تنها 2 ساعت، اتصال مغز انسان را تغییر دهد.

14 بهمن 1401

پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان

در تابستان، پارک های ملی گریز نهایی را به مکان های زیبا و منحصر به فرد زمین شناسی در کشور، فراهم می کنند. در آن جا چیزهایی برای همه وجود دارد - چه شما در پی چشم انداز ها و اردوگاه در حیات وحش هستید و یا در پی یادگیری در مورد طبیعت، از طریق برنامه های کارشناسی...

6 بهمن 1401

زیباترین پارک های ملی نروژ

منظره ها خیره کننده و حیات وحش تماشایی نروژ همواره مورد توجه گردشگران قرار دارند و بعضی از زیباترین منظره ها این کشور درون آبدره های معروف و بعلاوه پارک های ملی آن دیده می شوند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی زیباترین پارک های ملی نروژ بپردازیم.

23 مهر 1401

آیا تمرین اسکات به زانوها آسیب می رساند؟ (نکاتی برای ورزش بهتر)

احساس درد زانو هنگام تمرین کردن می تواند نگران کننده باشد و خبر از اجرای نادرست تمرین یا آسیب دیدگی بدهد. خیلی ها ممکن است با انجام تمرین های پایین تنه با درد زانو و کمر روبرو شوند. یکی از تمرین هایی که به نظر می رسد فشار زیادی به زانو وارد می نماید و احتمال...

22 شهریور 1401

عکاسی با Huawei Mate 10 Pro از تهران تا مالدیو

در مطلب قبلی عکاسی سیاه و سفید با Huawei Mate 10 Pro عکس های سفر خود را به مالدیو ارائه کردم. قطعا رنگ زیبایی بیشتر منظره ها زیبای این سفر را چند برابر خواهد نمود. پس در ادامه تصاویر رنگی گرفته شده با این گوشی جدیدی هوآوی راتقدیم میکنم.

21 مرداد 1401

شرط اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی2022

نتایج مسابقات قهرمانی آسیا در اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی 2022 بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

16 دی 1400

کنسرو ماهی تن را بشناسید

ماهی ها کلا جزء غذاهای پُر خاصیت به حساب می آیند، به خصوص در سال های اخیر و با افزایش نتایج مثبت حاصل از تحقیقات در خصوص خواص ماهی، صندلی مناسبی هم در برنامه غذایی روزانه افراد باز نموده اند. ماهی تن از آن دسته غذاهایی است که به علت سهولت تهیه، در لیست...

17 آبان 1400

دژی آهنین در برابر سرطان

سرطان، همچون دیگر بیماری های پیچیده است که هیچ کس نمی تواند در مقابل آن بیمه گردد، اما از آنجایی که به طور قوی با نوع رژیم غذایی مصرفی و شیوه زندگی در ارتباط است مراحل مثبت بی شماری به منظور یاری به پیشگیری از آن وجود دارد. توصیه های ارائه شده در این...

24 مهر 1400

بیماران قلبی این نکات را حتما رعایت نمایند

عواملی مانند تغذیه نامناسب، کم تحرکی و سبک زندگی نا مناسب موجب افزایش بیماری ها قلبی در میان مردم شده است، برای حفظ سلامت بیماران قلبی باید از بعضی نکات به خوبی مطلع باشند.

29 دی 1399

آغوش گشاده کیش به طرح های آینده نگر

شهرهای آینده، کلید واژه ای است که این روزها میان صاحبنظران، مدیران ارشد و برنامه ریزان اجرایی بیش از گذشته شنیده می گردد.

22 آذر 1399