کسب و کار

معرفی کامل دوره آموزشی مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد یا Performance Management به یک روش جامع ارزیابی و مدیریت کارکنان سازمان اطلاق می گردد. این فرآیند بر ارزیابی عملکرد فردی، توسعه مهارت و توانایی ها، بهبود عملکرد و ارتقا کارایی فردی و گروهی تمرکز دارد. در حقیقت، اهداف این نوع از مدیریت شامل افزایش...

24 مهر 1402

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

سالخورده ترین پزشک جهان چگونه فکر خود را تقویت می کند؟

دکتر تاکر، پزشک سالخورده، اما فعال آمریکایی از سه فعالیت روزانه نام می برد که به گفته خودش برای تقویت و پویایی مغز مهم هستند.

15 شهریور 1402

رانا پلاس AMT6 رونمایی شد ، معرفی مقرون به صرفه ترین سدان اتوماتیک ایران خودرو

رانا پلاس AMT6 ایران خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این محصول که با گیربکس نیمه اتوماتیک 6 سرعته با قابلیت تعویض از پشت فرمان به بازار می آید، ارزانترین سدان اتوماتیک ایران خودرو خواهد بود. ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد اختصاصاً...

9 شهریور 1402

با این 5 ترفند در چند دقیقه فضای خانه را بهتر جلوه دهید

برخلاف طراحی داخلی می توان از یک فرایند کوتاه تر با استفاده از تکنیک های خاص برای ارتقای هر فضا به زیباترین محل ممکن استفاده کرد راز هایی که از آن برای بهتر جلوه دادن خانه و القای احساسی بهتر به بیننده استفاده می گردد.

9 شهریور 1402

به زودی شاهد گره گشایی های بزرگ در اقتصاد خواهیم بود

معاون اجرای رئیس جمهور گفت: آهنگ رو به رشد کشور نشان می دهد شرایط آینده از شرایط موجود بهتر خواهد شد و تحلیلگران مالی معتقدند به زودی شاهد گره گشایی های بزرگی در حوزه اقتصاد خواهیم بود.

8 شهریور 1402

اکس 5 ال آی: این ب ام و مخصوص چین است!

ب ام و از شاسی بلند نو خود با نام اکس 5 ال آی فیس لیفت برای بازار چین رونمایی کرد. اکس 5 یکی از مطرح ترین محصولات صنعت خودرو در کلاس شاسی بلند است.

5 شهریور 1402

بلاتکلیفی 32 هزار متقاضی خودروهای وارداتی ، سرنوشت پول های بلوکه شده چه شد؟ ، آخرین قیمت چانگان های وارداتی

متقاضیان خودروهای وارداتی، اواخر سال گذشته 500 میلیون تومان در حساب خود بلوکه کردند و قرار بود حداکثر تا سه ماه آینده، خودروی موردنظر را تحویل گیرند. اما با گذشت بیش از پنج ماه، تحویل خودروهای این متقاضیان در هاله ای از ابهام است.

28 مرداد 1402

شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد

شرایط فروش سایپا برای منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد. متقاضیان این طرح در دومین مرحله فروش به وسیله سامانه یکپارچه اقدام نموده بودند. سایپا در طرح اعلامی خود، شرایط فروش دو محصول ساینا اس و شاهین را به طور رسمی منتشر کرد.

18 مرداد 1402

افزایش غیررسمی قیمت نان ، ماجرا چیست؟

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک استان تهران اعلام نمود: نانوایان از سال 1400 به بعد نرخ تازه نگرفته اند و افزایش قیمتی رخ نداده است.

11 مرداد 1402

کاهش شدید فروش گوشی های هوشمند در آمریکا ، آمارها چه می گویند؟

فروش گوشی های هوشمند در آمریکا در مقایسه با سه ماهه دوم 2022 با افتی 24 درصدی روبرو شده است.

8 مرداد 1402

نزدیک 90 درصد بازی های کلاسیک و قدیمی در خطر انقراض هستند

بازی های کلاسیک همیشه هواداران خود را داشته و سبک و سیاق خاصی دارند. نکته اصلی در خصوص این عناوین اینجاست که بازی های کلاسیک پیشرفت گیمینگ را نشان داده و یک اصالت خاصی دارند. چیزی که در بازی های امروزی کمتر پیدا می گردد. با این حال طبق اطلاعاتی که اخیراً...

28 تیر 1402

روستای اورامان تخت یکی از روستاهای دیدنی ایران است

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، روستای اورامان تخت یکی از روستاهای دیدنی ایران است.

25 تیر 1402

قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی گردید

ام جی موتور برند دوست داشتنی انگلیسی که اکنون فعالیت های خود را زیر نظر سایت موتور چین دنبال می نماید از قدرتمندترین محصول خود تا به امروز رونمایی کرد.

16 تیر 1402

سس کچاپ را در یخچال نگهداری کنیم یا در کابینت؟

انتشار یک توییت 5 کلمه ای در خصوص نحوه نگهداری سس کچاپ توجه میلیون ها کاربر شبکه های اجتماعی را به خود جلب نموده است.

14 تیر 1402

ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی شروع شد

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از شروع ثبت نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان ها و شرکت های صنعتی، تجاری و دانش بنیان کشور از امروز شنبه، 10 تیر اطلاع داد.

10 تیر 1402

رشته نواربافی بعد از 30 سال در استان خراسان شمالی احیا شد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، رشته نواربافی بعد از 30 سال در استان خراسان شمالی احیا شد.

1 تیر 1402

دومین مرحله واریز وجه برای تغییردهندگان به سایپا آغاز شد

برای دومین بار برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده و نوبت تحویل در پاییز 1402 دریافت کرده اند، امکان واریز وجه فراهم شده است.

27 خرداد 1402

شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری ، مقرری بیمه بیکاری در چه صورتی قطع می گردد؟

چنانچه بیمه شده شمول قانون کار و تامین اجتماعی بدون میل و اراده خود بیکار گردد درصورت معرفی به وسیله واحدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احراز شرایط قانونی به نسبت سوابق پرداخت حق بیمه می تواند از حمایت بیمه بیکاری برخوردار گردد.

18 خرداد 1402
تعداد: (160)