خودرو

به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم.

8 مهر 1402

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تغییر طرح ترافیک تهران اطلاع داد. سید مجتبی شفیعی گفت: این مسئله در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده است.

1 مهر 1402

نکات مهم برای خرید کلاه کاست ، علت استفاده از کلاه راپیدو کلاه کاسکت راپیدو ساخت کجاست؟

کلاه کاسکت راپیدو ساخت یک شرکت چینی به نام فاستوس است که جزء معتبرترین شرکت های ساخت قطعات و لوازم جانبی موتور سیکلت به شمار می رود. بعلاوه کلاه راپیدو این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استانداردهای بین المللی همانند DOT را پاس کرده است.

27 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

لوکس ترین شاسی بلند کمتر شناخته شده تویوتا، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا سنچوری تازه 2023، یک شاسی بلند لاکچری از سرزمین آفتاب است که میخواهد تا در برابر بزرگانی مثل رولزرویس کولینان، قد علم کند.

16 شهریور 1402

رانا پلاس AMT6 رونمایی شد ، معرفی مقرون به صرفه ترین سدان اتوماتیک ایران خودرو

رانا پلاس AMT6 ایران خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. این محصول که با گیربکس نیمه اتوماتیک 6 سرعته با قابلیت تعویض از پشت فرمان به بازار می آید، ارزانترین سدان اتوماتیک ایران خودرو خواهد بود. ایران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد اختصاصاً...

9 شهریور 1402

اکس 5 ال آی: این ب ام و مخصوص چین است!

ب ام و از شاسی بلند نو خود با نام اکس 5 ال آی فیس لیفت برای بازار چین رونمایی کرد. اکس 5 یکی از مطرح ترین محصولات صنعت خودرو در کلاس شاسی بلند است.

5 شهریور 1402

لامبورگینی لانزادور معرفی گردید؛ اولین خودروی برقی کمپانی با 1341 اسب بخار قدرت

لامبورگینی از یک کانسپت تازه با نام لانزادور (Lanzador) پرده برداری کرد. این کانسپت 2+2 علاوه بر خط مشی تازه در زمینه طراحی، مسیری را که لامبورگینی در آینده نزدیک طی خواهد نمود، به نمایش می گذارد. این مفهومی پیشرفته به یک پیشرانه برقی مجهز است و اولین محصول...

29 مرداد 1402

بلاتکلیفی 32 هزار متقاضی خودروهای وارداتی ، سرنوشت پول های بلوکه شده چه شد؟ ، آخرین قیمت چانگان های وارداتی

متقاضیان خودروهای وارداتی، اواخر سال گذشته 500 میلیون تومان در حساب خود بلوکه کردند و قرار بود حداکثر تا سه ماه آینده، خودروی موردنظر را تحویل گیرند. اما با گذشت بیش از پنج ماه، تحویل خودروهای این متقاضیان در هاله ای از ابهام است.

28 مرداد 1402

حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم

تصاویر منتشر شده از طرف خریداران خودرو های سایپا نشان می دهد که ماجرای حذف آپشن های ساینا از طریق سایپا حقیقت دارد و دومین خودروساز دولتی، یک قطعه مهم را از روی این خودرو حذف کرده است.

19 مرداد 1402

شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد

شرایط فروش سایپا برای منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد. متقاضیان این طرح در دومین مرحله فروش به وسیله سامانه یکپارچه اقدام نموده بودند. سایپا در طرح اعلامی خود، شرایط فروش دو محصول ساینا اس و شاهین را به طور رسمی منتشر کرد.

18 مرداد 1402

تجهیزات تصفیه آب برای برج های خنک کننده

خبرنگاران ؛ نگه داشتن یک برنامه موثر تصفیه آب خنک نماینده در برج خنک نماینده احتیاج به سیستم های تصفیه آب برج خنک نماینده به صورت کالیبره شده و کارآمد دارد. تجهیزات پیشرفته و پیشرفته می توانند به نگهداری طولانی تر برج خنک نماینده شما و بعلاوه کاهش هزینه...

17 مرداد 1402

نابودگر بشریت متولد شده است؟

ایسنا نوشت: تحلیل های تازه پیرامون مدل های زبانی بزرگ مانند ChatGPT به بیان این مسئله پرداخته اند که عدم درک دنیای انسانی، بزرگترین مشکل چنین فناوری هایی است و شاید عامل از بین رفتن بشریت به دست آنها باشد.

10 مرداد 1402

کارت سوخت در جایگاه ها حذف شده است؟ ، توضیحات وزیر نفت

جواد اوجی، وزیر نفت خاطرنشان کرد: تا به امروز در هیچ جایگاهی کارت سوخت حذف نشده است.

21 تیر 1402

قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی گردید

ام جی موتور برند دوست داشتنی انگلیسی که اکنون فعالیت های خود را زیر نظر سایت موتور چین دنبال می نماید از قدرتمندترین محصول خود تا به امروز رونمایی کرد.

16 تیر 1402

تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز

پیکاپ جی واگن خودرویی مناسب برای انجام سفر های ماجراجویانه در روز های تعطیل و آخر هفته است.

3 تیر 1402

آیا بشر می تواند در روبات ها روح بدمد؟

استفاده فراگیر از هوش مصنوعی توسعه دهندگان و سازندگان تکنولوژی را بر سر دوراهی های اخلاقی گذاشته است. آن ها می پرسند: چگونه می توانیم روبات هایی بسازیم که مطابق با ارزش های مان رفتار نمایند و چطور می توانیم درصورتی که روبات ها افسار پاره کردند، آن ها...

31 خرداد 1402

کپی چینی لندکروز به ایران می آید؟، عکس

گجت نیوز نوشت: هنگتیان L4600 که به عنوان لندکروز چینی شناخته می گردد که قرار است به بازار ایران عرضه گردد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند آفرودی چینی آشنا می شویم.

30 خرداد 1402

دومین مرحله واریز وجه برای تغییردهندگان به سایپا آغاز شد

برای دومین بار برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها، نوع خودرو مورد درخواست خود را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده و نوبت تحویل در پاییز 1402 دریافت کرده اند، امکان واریز وجه فراهم شده است.

27 خرداد 1402
تعداد: (161)