فرهنگ و هنر

معرفی کامل دوره آموزشی مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد یا Performance Management به یک روش جامع ارزیابی و مدیریت کارکنان سازمان اطلاق می گردد. این فرآیند بر ارزیابی عملکرد فردی، توسعه مهارت و توانایی ها، بهبود عملکرد و ارتقا کارایی فردی و گروهی تمرکز دارد. در حقیقت، اهداف این نوع از مدیریت شامل افزایش...

24 مهر 1402

یک نسخه از کتاب مرقع خط به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در کاخ گلستان رونمایی شد

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، یک نسخه از کتاب مرقع خط به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در کاخ گلستان رونمایی شد.

8 مهر 1402

به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، به سرمایه گذاری سبز در صنعت گردشگری به شدت نیازمندیم.

8 مهر 1402

این 5 خودرو در مسافت رکورد زدند!، عکس

گجت نیوز نوشت: در این مطلب نگاهی به 5 خودرو دارای رکورد بیشترین مسافت طی شده داریم؛ پرکارکردترین ماشین های دنیا که 1 میلیون کیلومتر برایشان چیزی جز شوخی نیست!

3 مهر 1402

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است.

28 شهریور 1402

انتشار بیش از 9 هزار عنوان کتاب در مرداد ماه 1402 ، رشد 23 درصدی عناوین کتاب ها

به گزارش خبرنگاران ، بر اساس آمار و اطلاعات کتاب های ثبت شده در بانک جامع اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران از اول مرداد تا سرانجام مرداد ماه سال 1402، 9 هزار و 420 عنوان کتاب از سوی هزار و 329 ناشر منتشر شده است. مقایسه این آمار با مرداد سال گذشته با 7 هزار و...

23 شهریور 1402

طرز تهیه دونات شکلاتی بازاری و پفکی ، با فر و بدون فر

دونات های گرد پفکی یکی از شیرینی های خوشمزه دوران کودکی مان است که هنوز هم با تماشا رنگ و لعاب شان دل مان برایش می رود. دونات یا پیراشکی یکی از برترین گزینه های پذیرایی برای تولدها و دورهمی ها است که همواره با استقبال فراوانی از سمت بچه ها و بزرگان رو به...

22 شهریور 1402

خوانندگان با چند مولانا روبرو اند؟

برخی از مولوی شناسان گفته اند که خوانندۀ آثار مولانا، یعنی کسی که مثنوی و دیوان شمس و مجالس سبعه و مکتوبات و فیه مافیه را بخواند، با یک شخص و سه چهره، بلکه یک شخص و سه شخصیت روبرو می شود: مولانای پیش از طلوع شمس، مولانای شوریده، مولانای قراریافته و آرام...

21 شهریور 1402

پالاس داون تاون؛ هتلی 5 ستاره، لوکس و محبوب در دبی

امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری، هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شده است. شهر دبی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است، هتل Hotel Palace Downtown یکی از هتل های لوکس و محبوب در این شهر می باشد.

19 شهریور 1402

سالخورده ترین پزشک جهان چگونه فکر خود را تقویت می کند؟

دکتر تاکر، پزشک سالخورده، اما فعال آمریکایی از سه فعالیت روزانه نام می برد که به گفته خودش برای تقویت و پویایی مغز مهم هستند.

15 شهریور 1402

توجه به عنصر خیال و توسعه دنیا بینی در شعر

به گزارش خبرنگاران در کرج، رحمت غلامی در نشست ادبی آفرینش که به همت واحد کارشناسی ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار شده بود، خطاب به نوجوانان و رابطان ادبی مراکز که به عنوان میهمان در این نشست حضور داشتند، گفت: گاهی با تغییر یک کلمه متن از...

11 شهریور 1402

با این 5 ترفند در چند دقیقه فضای خانه را بهتر جلوه دهید

برخلاف طراحی داخلی می توان از یک فرایند کوتاه تر با استفاده از تکنیک های خاص برای ارتقای هر فضا به زیباترین محل ممکن استفاده کرد راز هایی که از آن برای بهتر جلوه دادن خانه و القای احساسی بهتر به بیننده استفاده می گردد.

9 شهریور 1402

به زودی شاهد گره گشایی های بزرگ در اقتصاد خواهیم بود

معاون اجرای رئیس جمهور گفت: آهنگ رو به رشد کشور نشان می دهد شرایط آینده از شرایط موجود بهتر خواهد شد و تحلیلگران مالی معتقدند به زودی شاهد گره گشایی های بزرگی در حوزه اقتصاد خواهیم بود.

8 شهریور 1402

یک عنوان کتاب هر 6 ساعت در کانون پرورش فکری منتشر شده است

به گزارش خبرنگاران در شیراز، فرهاد فلاح با حضور صمیمانه در جمع مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان با آنان ملاقات و مصاحبه کرد.

1 شهریور 1402

رشته ها برمی گردند، رؤیاها زنده می شوند

رؤیایی ترین دانشگاه برای شیفتگان تحصیل در رشته های سینما و مجسمه سازی، دانشگاه هنر تهران است. اما وقتی دفترچه انتخاب رشته امسال منتشر شد اثری از این دو رشته در این دانشگاه نبود.

30 مرداد 1402

بودجه سینمای کودک کجا خرج می گردد؟

امیر مشهدی عباس کارگردان سینمای ایران درباره تازه ترین فعالیت های خود گفت: 2 طرح را از سال گذشته به بنیاد سینمایی فارابی و صندوق پروانه برای حضور در جشنواره فیلم کودک ارائه نموده بودیم و هنوز منتظر پاسخ هستیم. 2 طرح داشتیم و قرار بود با فارابی به توافق...

25 مرداد 1402

تصاویر ، رضا کیانیان و علی مصفا در ماجرای انزوای دختری که آرزوهایش بر باد رفت

آهو ساخته هوشنگ گلمکانی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پاییز به سینماها می آید.

24 مرداد 1402

این درخت 470 ساله مردم را صلح و صفا می دهد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میرجاوه از تدابیر لازم جهت تشدید اقدامات حفاظتی از درخت کهنسال تاک در روستای هفتاد ملا اطلاع داد.

22 مرداد 1402

حمله به گالری ویتوریو امانوئل میلان

ورودی سنگی گالری ویتوریو امانوئل، بازار قدیمی در بخش شمالی میدان دلدوئومو شهر میلان در ایتالیا مورد حمله گرافیتی کارها نهاده شد.

20 مرداد 1402

حذف قطعه ای در ساینا دوگانه که خطرات جانی در پی دارد، استاندارد: تخلف سایپا واقعیت دارد، به شدت برخورد می کنیم

تصاویر منتشر شده از طرف خریداران خودرو های سایپا نشان می دهد که ماجرای حذف آپشن های ساینا از طریق سایپا حقیقت دارد و دومین خودروساز دولتی، یک قطعه مهم را از روی این خودرو حذف کرده است.

19 مرداد 1402
تعداد: (293)