یحیی درخواست طرفداران پرسپولیس را رد کرد ، تصمیم مهم برای دربی تهران

به گزارش وبلاگ بایجانی، یحیی هر چهار مهاجم نوک تخصصی اش را برای دربی در اختیار دارد اما او همچنان روی تصمیم قبلی اش تاکید دارد.

یحیی درخواست طرفداران پرسپولیس را رد کرد ، تصمیم مهم برای دربی تهران

به گزارش وبلاگ بایجانی طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارند یحیی در دربی فوق حساس یکشنبه آینده با دو مهاجم نوک تخصصی بازی کند و مثل معمول حتی برای کادر فنی نسخه هم می پیچند که فلان زوج مؤثرتر و کارگشاتر خواهد بود و تیم با این زوج نتیجه می گیرد اما بعید است گل محمدی تن به چنین ریسکی دهد.

اول اینکه در 26 بازی گذشته از فصل جاری پرسپولیس فقط در سه مسابقه با دو مهاجم نوک تخصصی و با سیستم کلاسیک 2-4-4 به میدان رفته است. بار اول در بازی هفته نوزدهم و برای اولین بار در شرایطی که بعد از مدتی بالاخره مهاجمان نوک تیم به شرایط مسابقه رسیده بودند یحیی تشخیص داد که بالاخره بهتر است از دو مهاجم نوک استفاده کند.

بعد از جدایی نابهنگام لوکادیا، یحیی به عبدی و پاکدل اعتماد نکرد و دیاباته هم مصدوم بود.بعد از آن عیسی آل کثیر به تیم اضافه شد، پریرا به پرسپولیس پیوست و دیاباته از مصدومیت برگشت تا گل محمدی زوج عیسی - دیاباته را مقابل صنعت نفت به میدان بفرستد که نتیجه بسیار خوبی هم داشت.در آن مسابقه شیخ دو گل زد و عیسی هم پاس گل داد.این زوج در بازی با طرفدار در هفته بیستم هم از ابتدا وارد میدان شدند اما کاری از پیش نبردند تا با تعویض یکی از آنها فقط 57 دقیقه کنار هم باشند.با وجود شکست مقابل طرفدار، یحیی تشخیص داد که در بازی هفته بیست و یکم مقابل نفت مسجدسلیمان هم از دو مهاجم نوک استفاده کند اما این بار زوج عیسی- پریرا را به زمین فرستاد که هیچ کدام در گلزنی پیروز نبودند و تعویض شدند.این زوج 70 دقیقه کنار هم در زمین حضور داشتند اما در همان مسابقه مهدی عبدی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد گل زد.

از بازی بعد یحیی به بازی با یک مهاجم نوک تخصصی ویک مهاجم سایه برگشت و طی 5 بازی متوالی همیشه این سیستم به کار گرفته شده است.مقابل تراکتور و سپاهان پریرا مهاجم نوک بود و عمری پشت سرش بازی می کرد اما بعد از اخراج و محرومیت پریرا توفیق نصیب عبدی شد تا از بازی با مس رفسنجان فیکس گردد و دوباره عمری را نزدیکترین بازیکن به خود ببیند.

مقابل ملوان هم این ارنج تکرار شد اما عمری مصدوم شد و در میانه مسابقه از ترکیب بیرون رفت تا یحیی مجبور گردد در بازی با مس کرمان از امیری به عنوان مهاجم سایه استفاده کند و امیری و ترابی به صورت شناور در نقش مهاجم سایه نزدیکترین بازیکن به او باشند.

در سه بازی اخیر که مهدی عبدی فیکس بوده پریرا به عنوان مهاجم تعویضی به زمین آمده و یک بار هم گل زده اما عیسی که در دقایق پایانی به زمین رفته و پیروز به گلزنی نشده است.حالا اما شیخ دیاباته هم برای دربی آماده است و یحیی هر چهار مهاجم نوک تخصصی اش را در اختیار دارد اما با وجود احتیاج مبرم پرسپولیس به پیروزی مقابل استقلال بعید است دو تا از آنها از ابتدا در ارنج ابتدایی وارد میدان شوند و به نظر می رسد با احتمال بالا مهدی عبدی گزینه اول نوک حمله خواهد بود و پریرا، عیسی و دیاباته گزینه های تعویض هستند ضمن اینکه یکی مثل ترابی، امیری، عمری یا عالیشاه در نقش مهاجم سایه پشت سر او از ابتدا به میدان برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "یحیی درخواست طرفداران پرسپولیس را رد کرد ، تصمیم مهم برای دربی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی درخواست طرفداران پرسپولیس را رد کرد ، تصمیم مهم برای دربی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید