پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان

به گزارش وبلاگ بایجانی، در تابستان، پارک های ملی گریز نهایی را به مکان های زیبا و منحصر به فرد زمین شناسی در کشور، فراهم می کنند. در آن جا چیزهایی برای همه وجود دارد - چه شما در پی چشم انداز ها و اردوگاه در حیات وحش هستید و یا در پی یادگیری در مورد طبیعت، از طریق برنامه های کارشناسی شامل تماشای ستارگان و زیست شناسی حیات وحش هستید. اگر برنامه تابستانی شما اجازه می دهد، برای 25 آگوست، زمانی که از هزینه ورود به پارک در تمام روز به افتخار سرویس پارک های ملی، چشم پوشی می شود، برنامه گردشی را ترتیب دهید. مطمئن نیستید که از کدام یک از آن ها بازدید کنید؟ 10 پارک ملی برتر را برای بازدید در تابستان دست چین کردیم.- جیم موی(Jayme Moye) در ادامه با معرفی پارک های ملی جهان نمونه مقاصد تابستانی جهان و بازدید از پارک های جهان در تابستان با ما همراه باشید.

پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان

بازدید از پارک های جهان در تابستان : پارک های ملی جهان : پارک ملی کریتر لیک(Crater Lake National Park)

اگر دنبال دیدن زیبایی ناب هستید، گذشتن از آب های آبی فوق العاده دریاچه کریتر و صخره های 2 هزار پایی سخت می باشد. گوهر تاج استان اورگان(Oregon)، یکی از تمیز ترین پارک های ملی در کشور است. این دریاچه 5 مایلی، زلال ترین دریاچه در استان متحده آمریکا است و هوای تازه، چشم مقدارای بدون مانعی را تا 100 مایل ارائه می دهد. پیاده روی در سطح جهانی، بازدید کنندگان فعال را با بیش از 100 مایل پیاده روی در مسیر نگه می دارد. 2.5 مایل پیاده روی آهسته، برای دیدن تصویر کاملی از دریاچه کریتر را در مونت اسکات تریل(the Mount Scott Trail)؛ نقطه عطف پارک، از دست ندهید.

بازدید از پارک های جهان در تابستان : پارک های ملی جهان : پارک ملی آکادیا(Acadia National Park)

ممکن است این پارک، یکی از پارک های ملی کوچک باشد اما آکادیا، چشم انداز های شگفت انگیز متنوعی از ساحل های شنی تا جنگل های چوبی و قله های سنگی دارد. مونت دیزرت ایسلند(Mount Desert Island) بیشترین بخش پارک را احاطه کرده است و جزایر کوچکتری اطراف پارک را در بر می گیرند. شکل گیری نوار ساحلی سنگی و ناهموار، با فصل تابستان در استان مین(Maine) مترادف شده است و حتما باید از آن در ساحل اقیانوس اطلس دیدن کنید.

توصیه راهنما: دوچرخه سواری در هیچ یک از مسیرهای پیاده روی پارک مجاز نیست و جاده خوش چشم انداز لوپ پارک(Park Loop Road) - شریان اصلی برای اتومبیل ها - معمولا برای تردد کردن دوچرخه بسیار متراکم است. در عوض، در بخشی از(یا همه) 45 مایل جاده های حمل و نقل، که از قلب پارک عبور می کنند سواری کنید. مسیرهایی که سطح آن ها سنگ فرش شده است و برای دوچرخه سواری مناسب هستند، در اصل بین سال 1915 و 1933 از طریق جان دی. راکفلر جونیور(John D. Rockefeller Jr) ساخته شده است.

بازدید از پارک های جهان در تابستان : پارک های ملی جهان : پارک ملی کنای فیورد(Kenai Fjords National Park)

با 2.5 ساعت فاصله از آنکوریج، در شبه جزیره شگفت انگیز کنای واقع شده است. پارک ملی کنای فیوردKenai Fjords National Park، عصر یخبندان رویایی است و گمان می شودآب های بکر و تمیز، کوه های یخ شناور بزرگ و یخچال های به ظاهر بی انتها دارد. در تابستان، ساعات طولانی همراه با نور روز و درجه حرارت معتدل در50s و 60s برای امتحان کردن بسیاری از فعالیت های ماجراجویی پارک مانند مانند قایق رانی، پیاده روی و موج سواری ایستاده بر روی تخته، ایده آل هستند. برای کسانی که علاقه مند به فعالیت کمتری هستند، پرواز از طریق هواپیما، راه اصلی برای به دست آوردن و مشاهده چشم انداز ها آلاسکا است و یا سوار شدن به قایق کروز در میان توده های یخی را امتحان کنید.توصیه راهنما: حیات وحش آلاسکا تقریبا به همان مقدار که قابلیت وحشی بودن دارد، خشن و وحشی است: در واقع اگزیت گلزیار(Exit Glacier)، تنها بخشی از پارک ملی کنای فیورداست که از طریق جاده قابل دسترسی است. در حالی که نفس نفس زدن و هیجان به خودی خود وجود دارد(و تنها فرصتی که اکثریت مردم برای رسیدن به چهره به چهره با یخچال دارند)، چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام دادن در کنای فیورد وجود دارد. یک تامین کننده لوازم گردشگری را(outfitter) برای بهره برداری از تمامی امکانات پارک، به خدمت بگیرید.

بازدید از پارک های جهان در تابستان : پارک های ملی جهان : پارک های ملی سکویا و کینگز کانیون(Sequoia & Kings Canyon)

در سایه14,505 فوتی کوه ویتنی(Mount Whitney) (مرتفع ترین قله در همجواری ایالات متحده) مستقر شده است. پارک ملی سکویا و کینگزSequoia and Kings National Park ، در واقع دو پارک هستند که به عنوان یک واحد اداره می شوند. با طی کردن بیش از850 مایل مسیرهای دور دست در میان دره های تنگ و باریک حاوی یخبندان گسترده، جنگل های بکر و دست نخورده شامل درختان کاج بزرگ الجثه که بالای 250 فوت ارتفاع دارند، پارک ادغام شده برای کوهنوردی رویایی است. دما در تابستان در تپه های دامنه کوه های جنوبی سیرا نوادا(the southern Sierra Nevada foothills)، اغلب بیش از100 درجه است اما دما در بیشه درختان کاج، جایی که در آن جا به ندرت به بالای90 درجه می رسد، مطلوب باقی می ماند.توصیه راهنما: درخت جنرال شرمن(General Sherman Tree) واقع شده در انتهای شمال جاینت فارست(Giant Forest)، بزرگ ترین درخت جهان است که ارتفاع آن برابر با274.9 فوت و محیط آن78.5 فوت است. پارکینگ بسیار نزدیک به درخت در کنار بزرگراه جنرالز (Generals Highway)، برای بازدید کنندگان معلول محفوظ است. هر کس دیگری می تواند یک پیاده روی ساده به مسافت نیم مایل، در مسیری که به مسیر درخت جنرال شرمن شناخته می شود داشته باشد. برای دسترسی به ابتدای مسیر، به مقدار زیادی از پارکینگ معلولان عبور کنید و به راست(شرق) در جاده وولورتون(Wolverton Road) بچرخید؛ سپس خروجی بعدی را به سمت راست بپیچید تا به سمت منطقه پارکینگ شرمن تری تریل(Sherman Tree Trail) راهی شوید.

پارک های ملی جهان : مقاصد تابستانی جهان : پارک ملی شناندو(Shenandoah National Park)

پارک ملی شناندوShenandoah National Park واقع در75 مایلی واشنگتن دی سی، یک مقصد محبوب برای چشم انداز ها پاییزی است. اما پارک گریز و رهایی ماندگار در تابستان است؛ زمانی که بلو ریج مونتینز(the Blue Ridge Mountains) دما را تا 10 درجه خنک تر از دره نگه می دارد. برعکس در پاییز، زمانی برای گشت زنی در ماشین در طول اسکای لاین درایو(Skyline Drive) خوش چشم انداز نیست. بیرون بروید و به گردش در یکی از دوازده آبشارwaterfalls پارک بپردازید و یا در یک فضای باز اردو بزنید؛ تقریبا تمام 196,000 هکتار زیبای شناندو برای اردو زنی در فضای باز بیرون از شهر backcountry camping، مناسب است.توصیه راهنما: شناندو بیش از500 مایل مسیرهای پیاده روی دارد. برای اطلاعات محلی، به اونرز گاید(Owners Guide)، متعلق به نشنال پارک فاوندیشن(National Park Foundation) که به صورت آنلاین در دسترس است، سری بزنید.

پارک های ملی جهان : مقاصد تابستانی جهان : پارک ملی گرند تتون(Grand Teton National Park)

گرند تتون، مرتفع ترین قله در کوه های تتون رنج ناهموار است(Teton Range) و13,775 فوت بالاتر از بستر دره جکسون هول(the Jackson Hole valley)، برخاسته است. زمین های مرتفع پارک ملی گرند تتونGrand Teton National Park شامل12 یخچال کوچک، اسنیک ریور(the Snake River)، هزاران رود مختلف و دریاچه های شفاف متعدد مانند دریاچه جکسون به طول15 مایل، رهایی خوشایندی را از گرمای تابستان برای بازدید کنندگان فراهم می کند. گرچه گرند تتون تنها در10 مایلی جنوب پارک ملی یلو استون(Yellowstone National Park) است، اما به طور قابل توجهی کمتر شلوغ و پر ازدحام است.توصیه راهنما: شش اردوگاه در پارک ملی گرند تتون قرار گرفته است که به نوبت و به ترتیب ورود، خدمات ارائه می دهند. از زمان های شلوغی مانند تعطیلی چهارم جولای، اجتناب کنید یا اگر شما تجربه(و قوطی های مقاوم در برابر خرس) دارید، اردوگاه های بیرون از شهرbackcountry camping را در نظر بگیرید. از سوی دیگر، گرند تتون دارای چندین امکانات اقامتی عالی؛ شامل کلبه های کوچک و یا هتل های مجلل واقع شده در داخل پارک است.

پارک های ملی جهان : مقاصد تابستانی جهان : دریاچه ملی آپوستل آیلندز(Apostle Islands National Lakeshore)

دریاچه ملی آپوستل آیلندز شامل21 جزیره- جواهرات متعلق به دریاچه برتر- و نوک شمالی ویسکانسین است. علی رغم زیبایی طبیعی و شگفت انگیز پارک و ورزش های آبی فراوان تابستانه، در منطقه ها خارجی نسبتا ناشناخته است. دریاچه برتر، با امکان غواصی در آب های شفاف و زلال در میان کشتی های قدیمی، تمیز ترین دریاچه گریت لیکز(the Great Lakes) است. سواحل بی نظیر جزایر، خلیج های حفاظت شده و لنگر گاه های عمومی، مکانی برای قایق رانی فوق العاده، ماهیگیری و کایاک سواری به وجود می آورد.توصیه راهنما: در حالی که در تابستان، مرکز دریاچه ملی آپوستل آیلند را آب در بر می گیرد، شرایط پیاده روی خوب نیز وجود دارد. پیاده روی به مسافت 4.5 مایل در خشکی های ناهموار دریاچه(Mainland Lakeshore Trail)، با عبور از صخره ها در بالای غارهای دریایی، در منطقه ساحلی مایرس(Meyers Beach) شروع می شود. دوازده جزیره در بردارنده مسیرهای پیاده روی هستند- در کل بیش از 50 مایل- که به فانوس های تاریخی، معادن رها شده، مکان های مزارع قدیمی، چشم انداز ها چشمگیر، سواحل و اردوگاه ها هدایت می شوند.

مقاصد تابستانی جهان : پارک ملی زایون(Zion National Park)

در جنوب غربی، آب و هوای گرم تابستان برای پیاده روی در رودخانه، در پایه پارک ملی زایونZion National Park و در بالای دره عالی است، همچنین به عنوان باریک نیز شناخته می شود(The Narrows). مسیر پیاده روی، به معنای واقعی کلمه، به سختی راه رفتن در آب و شنا کردن در طی مسیری به مسافت16 مایل، در رودخانه هایی است که از هر دو طرف از طریق دیوارهایی از جنس ماسه سنگ به ارتفاع2000 فوت محبوس شده اند. پیاده روی با فعالیت شدیدی همراه است(چوب دستی های مخصوص پیاده روی و یا عصا، برای طی کردن سنگ های لغزنده و عبور از جریان های تکان دهنده، ضروری است) اما برای بدست آوردن تجربه ای منحصر به فرد و دیدن چشم انداز ها هیجان انگیز، ارزش تلاش کردن را دارد.

پارک های ملی جهان : مقاصد تابستانی جهان : پارک ملی گریت اسموکی مونتینز (Great Smoky Mountains National Park)

پارک ملی گریت اسموکی مونتینز(Great Smoky Mountains) ، شلوغ ترین پارک در کشور(با میانگین 9 میلیون بازدید کننده سالانه)است اما بخشی جادویی در این باریکه پهناور حیات وحش وجود دارد که شلوغی هرگز در آن احساس نمی شود. این پارک از طریق522,419 هکتار جنگل در امتداد خمیدگی بخش بلو ریج مونتینز(the Blue Ridge Mountains) که به عنوان گریت اسموکی شناخته می شود، احاطه شده است و این پارک ملی محبوب، یکی از بزرگترین منطقه ها حفاظت شده در شرق ایالات متحده و یک میراث جهانی یونسکو است.توصیه راهنما: در پارک ملی گریت اسموکی، بیش از1500 نوع از گیاهان گل دار یافت می شود که بیش تر از هر پارک ملی دیگری در این قاره است. در تابستان، گل های وحشی شامل کوکب های کوهی(نمونه ای از گل های سوسن)(black-eyed Susans)، گل های درخشان قرمز کاردینال(brilliant red cardinal flowers)، ارکیده های مژه ارغوانی کوچک(small purple-fringed orchids)، سر لاک پشتی های صورتی(pink turtleheads) و لیلیوم کلاهک ترکی(Turks cap lily)، در میان بسیاری دیگر از گونه های گل و گیاه پدیدار می شوند. وب سایت پارک را برای اطلاع از گردش های پیشنهادی در میان گل های وحشی چک کنید.

مقاصد تابستانی جهان : پارک ملی غار ماموت(Mammoth Cave National Park)

سیستم گذرگاه های سرد و تاریک طولانی ترین غار جهان، رهایی ارزشمندی از گرمای تابستان ارائه می دهند. بیش از400 مایل از غارها که تا کنون مورد بررسی واقع شده اند، کاملا در پارک ملی غار ماموت قرار گرفته اند. در تابستان، جنگل بانان بیش از دوازده تور مختلف از جمله تور غار وحشی(Wild Cave Tour)را هدایت می کنند که بازدید کننده ها را برای صعود، خزیدن و فشرده شدن برای دسترسی به بخش های دور تری از غار، از لبه های استاندارد همراهی می کنند. در بالای زمین، از قایق رانی، کانو و کایاک سواری، ماهی گیری و از اردوگاه های مستقر در کناره بیش از 30 مایل از رودخانه های گرین و نولین که در وسط پارک جاری هستند، لذت ببرید.

منبع: همگردی

به "پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید