فکری: حق نداریم بازیکنان فعلی استقلال را خرد کنیم، موافق جدایی قائدی و دیاباته نیستم

به گزارش وبلاگ بایجانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن حمایت از بازیکنان فعلی که در تمرین آبی پوشان حضور دارند، از مخالفتش با جدایی قایدی اطلاع داد.

فکری: حق نداریم بازیکنان فعلی استقلال را خرد کنیم، موافق جدایی قائدی و دیاباته نیستم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بایجانی، محمود فکری پیش از ملاقات محبت آمیز استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع وبلاگ بایجانی گفت: سیاست اولیه خودم و باشگاه این است که ابتدا بتوانیم تمدید قراداد با بازیکنان گذشته داشته باشیم. هنوز یک بازیکن دیگرمی توانیم جذب کنیم، ولی خیلی مهم نیست و می توانیم به فکر تمدید قراردادها باشیم.

وی ادامه داد: مسائل بازیکنان باید حل شود تا بازیکنان قرادادشان را تمدید نمایند. پنجره نقل وانتقالاتی ما بسته است و احتمالاً تمرکز باشگاه روی این است که بدهی داده شود تا پنجره باز شود.

فکری درباره شرایط بازیکنان ملی پوش استقلال مطرح کرد: ملی پوشان ما بعد از بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی رفتند و هیچ استراحتی نداشتند. با توجه به طولانی شدن فصل گذشته احتیاج بود پیش از شروع فصل جدید مدتی استراحت نمایند ولی این اتفاق برای آنها خیلی رخ نداده است. بازیکن ملی پوش کم کم در حال اضافه شدن به تیم هستند اما از نظر علمی بازیکن بعد از 15 ماه فصل ورزشی که داشته باید حداقل دو هفته کامل استراحت کند. با این حال فعلاً عارف غلامی و رشید مظاهری به اردو اضافه شده اند و ان شاءالله بقیه هم بعد از استراحت کامل به تیم برگردند.

سرمربی استقلال درباره شرایط مهدی قایدی و شیخ دیاباته گفت: قایدی فعلا در استراحت است. اگر بحث جدایی او وجود داشته باشد به نظر من و باشگاه برمی شود ولی من در حال حاضر موافقتی با جدایی او نداشته ام و با این موضوع مخالفم. شیخ دیاباته هم به صورت مجازی با باشگاه در ارتباط است و فکر می کنم بعد از اینکه بدهی باشگاه به او پرداخت شود، به تیم برمی شود.

فکری درباره اینکه طرفداران از استقلال توقع دارند نتیجه بگیرد ولی مسائلی برای ماندن بعضی بازیکنان وجود دارد، توضیح داد: تعدادی بازیکن داریم و اگر به آنها بی اهمیت باشیم به این افراد برمی خورد. همه بازیکنان ما شخصیت بازیکن استقلال را دارند و اگر بخواهم به بازیکنان فعلی بی احترامی کنم، این افراد را از دست می دهم، برای همین تمرکزم را روی داشته هایم می گذارم. قرار نیست خواسته هایم را فقط به وسیله رسانه ای اعلام کنم. طرفداران توقعی دارند که باید منتقل نمایند ولی من نباید درخواست هایم را رسانه ای کنم.

وی اضافه نمود: مدتی است که با مدیریت باشگاه در تماس هستم و به دنبال این هستیم که همه بازیکن زودتر به تیم اضافه شوند. از طرف دیگر حق نداریم بازیکنانی که الان در تمرین هستند را خرد کنیم. باید به همه آنها بها بدهیم تا با گذشت زمان تیم مان تکمیل شود و به جلو برویم.

سرمربی استقلال راجع به شرایط علی کریمی گفت: همه صحبت هایی که در بالا داشته ام به علی کریمی هم مربوط است!

فکری درخصوص اینکه گفته می شد قرار است امید نمازی به عنوان مربی به کادر اضافه شود، یادآور شد: آقای نمازی به من پیشنهاد شد و با او نیز صحبت کردم. امیدعلی دفتری هم پیشنهاد شده و با توجه به اینکه او در ایران حضور داشت بود با او قرار گذاشتیم و کار عملی او را هم دیدیم و احساس کردم می تواند به تیم یاری کند. نمازی مربی توانمندی است و جزو گزینه های ما بود ولی حضورش در استقلال منتفی شد.

سرمربی استقلال درباره محمد بلبلی مطرح کرد: بلبلی با من صحبت کرد گفت شرایط روحی لازم برای حضور در استقلال را ندارد و من هم به باشگاه اعلام کردم اگر می شود او را با بازیکنی معاوضه کنیم.

وی درباره اینکه آرش برهانی به عنوان سرمربی تیم امید استقلال معرفی شده است، گفت: او هم با من مشورت کرد و برنامه داد. من هم گفتم مسئله ای نیست که هم کنار ما باشد و هم سرمربی تیم امید. اگر تعامل بین دو تیم خوب باشد می توان به آینده باشگاه یاری کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فکری: حق نداریم بازیکنان فعلی استقلال را خرد کنیم، موافق جدایی قائدی و دیاباته نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: حق نداریم بازیکنان فعلی استقلال را خرد کنیم، موافق جدایی قائدی و دیاباته نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید