تغییر اجباری یحیی در ترکیب پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بایجانی، میلاد سرلک درحالی بازی با صنعت نفت را از دست داد که در ملاقات رفت تک گل پرسپولیس را در دقیقه 72 به تیم آبادانی زد و عامل اصلی برد تیمش لقب گرفته بود. این هافبک ملی پوش در جریان بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر که با رجحان سه بر یک سرخ پوشان به اتمام رسید، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

تغییر اجباری یحیی در ترکیب پرسپولیس

نکته قابل تأمل تشخیص زودهنگام این مصدومیت از سوی میلاد سرلک بود. این بازیکن بلافاصله با اشاره به کادرفنی پرسپولیس درخواست کرد تعویض گردد.

او روز سه شنبه گذشته ام آرآی داد و نتیجه آن تعیین کرد با وجود کشیدگی همسترینگ، مصدومیت سرلک چندان حاد نیست و شاید بتواند دقایقی بازی کند. با این وجود سرمربی پرسپولیس ریسک نکرد و ترجیح داد این هافبک ملی پوش خودش را به آبادان نبرد.

شاید تجربه تلخ تشدید مصدومیت امید عالیشاه در ملاقات سوپرجام باعث شد یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد به میلاد سرلک استراحت داده و او را برای ملاقات های حساس بعدی پرسپولیس حفظ کند. شنیدیم این احتمال وجود دارد در ملاقات با صنعت نفت درآبادان، یحیی گل محمدی از کمال کامیابی نیا به عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش استفاده کند وسرخ ها با سیستیم هجومی تر به میدان بروند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "تغییر اجباری یحیی در ترکیب پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر اجباری یحیی در ترکیب پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید