الجبوری: امیدوارم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم، طرفداران شکیبا باشند، تیم خوبی داریم

به گزارش وبلاگ بایجانی، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، تعداد گل هایش برای این تیم در فصل جاری دو رقمی گردد.

الجبوری: امیدوارم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم، طرفداران شکیبا باشند، تیم خوبی داریم

احمد الجبوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بایجانی، با ابراز خرسندی از فزونی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: مس تیم پرقدرتی است و ما واقعاً بازی سختی داشتیم. از طرفی فشار زیادی روی فولاد وجود داشت، ولی خدا را شکر می کنم که توانستیم اولین برد را در این فصل به دست بیاوریم. البته کار ما تازه آغاز شده است و باید نتایج خوبی در ادامه راه بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: خیلی خوشحالم که در هفته دوم توانستم اولین گلم را برای فولاد بزنم و به تیمم یاری کنم. دوست دارم در بازی های آینده برترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم در این فصل تعداد گل هایم دو رقمی گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می تواند در لیگ برتر، جام حذفی و خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرد، خاطر نشان کرد: فولاد نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته است و فقط دو سه بازیکن جدا شده اند. ما تیم خوبی داریم، ولی با توجه به تغییراتی که در کادر فنی اجرا شده است احتیاج به زمان داریم تا بتوانیم برترین عملکرد ممکن را از خودمان به نمایش بگذاریم. من معتقدم سال جاری تیم خوبی داریم و از طرفداران فولاد می خواهم که شکیبا باشند و دست از حمایت تیم بر ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الجبوری: امیدوارم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم، طرفداران شکیبا باشند، تیم خوبی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجبوری: امیدوارم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم، طرفداران شکیبا باشند، تیم خوبی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید