اظهارات توهین آمیز طالقانی علیه منصوریان

به گزارش وبلاگ بایجانی، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان چند سالی است که نامش در محافل فوتبالی زیاد شنیده می گردد. او که در زمان حضور ماجدی در فدراسیون فوتبال از این سمت کنار رفته بود بعد از تغییرات فدراسیون دوباره بازگشت. او پیش از این هشت سال در سمت رئیس هیئت فوتبال خوزستان حضور داشت که نظرات مختلفی درباره دوران مدیریت او وجود دارد. با این وصف او به عنوان یک رئیس هیئت فوتبال پا را از سمت خود فراتر گذاشته و علنا برای باشگاه های خوزستان مشخص تکلیف می نماید و از آنها می خواهد که از مربیان بومی در سمت سرمربی استفاده نمایند.

اظهارات توهین آمیز طالقانی علیه منصوریان

جمله کلیدی طالقانی معین کردن مربی و بازیکن برای فوتبال خوزستان است که آشکارا علیه بازیکنان یا مربیانی است که از خارج از استان برای ادامه دوران فوتبال راهی اهواز و آبادان یا مسجد سلیمان شده اند. طالقانی در حرف هایش نوعی بومی گرایی را تبلیغ می نماید که مدت هاست دورانش در فوتبال گذشته و اتفاقا این رشته ورزشی محلی برای حضور افرادی با ملیت و قومیت های متفاوت در تیم ها در همه جای جهان است.

اما ادامه صحبت های او متوجه سرمربی فولاد می گردد. علیرضا منصوریان که قرار بود امشب اولین تمرین خود را با فولاد انجام بدهد حالا عالی ترین مقام اجرایی فوتبال خوزستان به جد و به تندترین شکل علیه ش موضع می گیرد. او می گوید: امیدوارم با انتخاب هایی که در راس کادر فنی تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان بود و خدا را شکر مربیان شایسته ای به کار گرفتند، اتفاقات خوبی رقم بخورد. منصوریان هم انسان خوبی است اما در حد و میزان فوتبال خوزستان نیست. توصیه من به هیئت مدیره باشگاه فولاد این است که در این انتخاب تجدیدنظر نمایند. البته توصیه من به هیچ عنوان از ارزش های آقای منصوریان کم نمی نماید اما او در حد فولاد نیست. انتظار دارم که این مسئله از جانب مسئولان باشگاه فولاد مورد توجه قرار بگیرد.

در این باره موضع گیری مدیران باشگاه بسیار پراهمیت خواهد بود. باید دید آنها درباره مداخله یک چهره اداری فوتبال در امور باشگاهشان چه نظری دارند و چه واکنشی از خود نشان می دهند.

منبع: فرارو

به "اظهارات توهین آمیز طالقانی علیه منصوریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات توهین آمیز طالقانی علیه منصوریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید