آموزش در دانشگاه خواجه نصیر الکترونیکی شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین اعلام نمود باتوجه به پیک ششم کرونا و شیوع سویه اُمیکرون، شیوه آموزش تا زمان حذف و اضافه برای همه ورودی ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

آموزش در دانشگاه خواجه نصیر الکترونیکی شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به نهایی شدن دروس و تعداد دانشجویان این دانشگاه پس از مهلت حذف و اضافه و بعلاوه با توجه به شرایط قرمز بعضی از شهرها به علت شیوع سویه اُمیکرون، جهت برنامه ریزی دقیق تر و حفظ سلامت دانشجویان و اعضا هیات علمی خود تا زمان حذف و اضافه شیوه آموزش مجازی را دنبال خواهد نمود.

آموزش الکترونیکی این دانشگاه شامل دانشجویان کارشناسی ورودی 1399 (که پیش از این اعلام شده بود از ابتدای ترم به صورت حضوری آموزش خواهند دید) نیز می گردد.

زمان حذف و اضافه دانشجویان این دانشگاه شنبه 30 بهمن تا 1 اسفند ماه امسال خواهد بود.

کلاس های دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از تاریخ شنبه 16 بهمن ماه شروع خواهد شد و تا 20 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

امتحانات دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای نیمسال دوم نیز از بازه زمانی 20 خرداد تا 5 تیر ماه سال 1401 خواهد بود.

بعلاوه، معاون آموزشی این دانشگاه اظهار داشت؛ آخرین مهلت تمدید شده برای دفاع از خاتمه نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری برای دانشجویانی که خواستار ثبت نمره و دانش آموختگی در نیمسال اول 1401-1400 می باشند، روز یکشنبه 15 اسفند ماه و آخرین مهلت ثبت نمره این دانشجویان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه امسال خواهد بود.

بعلاوه خاتمه مهلت ثبت نمرات خاتمه ترم دروس نظری، عملی و سمینار در نیم سال اول 1401-1400 در مقطع کارشناسی روز چهارشنبه 13 بهمن ماه امسال و مهلت درخواست تجدید نظر از پنج شنبه مورخ 14 بهمن لغایت 17 بهمن خواهد بود.

با اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، خاتمه مهلت ثبت نمرات در مقاطع تحصیلات تکمیلی روز یکشنبه 24 بهمن و مهلت تجدید نظر از دوشنبه 25 بهمن لغایت روز چهارشنبه 27 بهمن ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آموزش در دانشگاه خواجه نصیر الکترونیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در دانشگاه خواجه نصیر الکترونیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید