40 هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند

به گزارش وبلاگ بایجانی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی با بیان این که نوروز 1401 با حجم عظیمی از سفر رو به رو شده است، گفت: فقط در زمان تحویل سال، بیش از 40هزار نفر از حافظیه (شیراز) بازدید کردند.

40 هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند

به گزارش دنیای سفر به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی دارابی در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور رییس جمعیت هلال احمر برگزار گردید، با بیان این که فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر بعد از نوروز و در طول سال ادامه خواهد داشت، گفت: ارزیابی سفرهای نوروزی در دستور کار واقع شده است. ان شاءالله با واکسیناسیونی که در سطح کشور اجرا شده است، شاهد سفرها در تمام سال خواهیم بود.

دارابی اضافه کرد: با حجم عظیمی از سفرها روبه رو هستیم و با توجه به این که دولت سیزدهم، دولت مردمی است و ملاک ارزیابی ها ارائه خدمات و رضایتمندی مردم است، امیدواریم خادمان خوبی باشیم.

معاون میراث فرهنگی با اشاره به حضور گسترده مردم در شب تحویل سال در پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی، گفت: 26 پایگاه ثبت جهانی و 100 پایگاه ملی داریم که مقصد سفرهای مردم در تعطیلات نوروز هستند. نزدیک به 790 موزه در سطح کشور داریم که 264 موزه مربوط به وزارت میراث فرهنگی است. این مجموعه ها در طول نوروز آماده خدمت به مردم هستند.

دارابی با اشاره به اقداماتی که پیش از نوروز برای آماده سازی پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی اجرا شده است، اضافه کرد: در زمان تحویل سال فقط در حافظیه بیش از 40هزار نفر از این مجموعه بازدید کردند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: بنا به دستور مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کوشش کردیم تا ازدحام برای دریافت بلیت شکل نگیرد.

دارابی بعلاوه گفت: بیش از دوهزار برنامه متنوع در پایگاه ها و بناهای تاریخی تحت نظر این وزارتخانه برگزار گردیده است. برای راهنمایان از دانشجویان، استادان و معلمان استفاده کردیم، به طور مثال در نوروز 150 راهنما در تخت جمشید مستقر هستند.

منبع: دنیای سفر

به "40 هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 هزار نفر لحظه تحویل سال در حافظیه بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید