3 کشته و 6 مصدوم در پی واژگونی پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان و کشته و مصدوم شدن 9 نفر طی این حادثه اطلاع داد.

3 کشته و 6 مصدوم در پی واژگونی پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان

جهانبخش وحدت نژاد اضافه کرد: روز دوشنبه ساعت 11 قبل از ظهر طی تماس با مرکز پیغام اورژانس 115 مبنی بر انحراف و واژگونی خودرو پژو پارس در جهت ارتباطی یاسوج به اصفهان محدوده منطقهسرنجلکل بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه 9 نفر مصدوم داشت، توضیح داد: به محض رسیدن آمبولانس های اورژانس 115 اقدامات حمایتی و درمانی اولیه صورت گرفت، و با توجه به شدت سانحه و شرایط بد مصدومین بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

به گزارش وبلاگ بایجانی به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: متاسفانه با وجود کوشش های کادر درمان یک خانم 32 ساله و دو کودک 2 ساله و 9 ساله در بیمارستان جان خود را از دست دادند، هم چنین حال یکی دیگر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "3 کشته و 6 مصدوم در پی واژگونی پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته و 6 مصدوم در پی واژگونی پژو پارس در محور یاسوج به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید