طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تغییر طرح ترافیک تهران اطلاع داد. سید مجتبی شفیعی گفت: این مسئله در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده است.

طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض

بیت ران - شفیعی؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس 1402 در جمع وبلاگ بایجانی اظهار کرد: اقداماتی در طول 2 ماه گذشته در حوزه حمل و نقل عمومی و کنترل ترافیک شهری انجام شد که متولیان در جلسه مذکور در حال ارائه گزارش در این زمینه هستند .

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره تغییر در نحوه اجرای طرح ترافیک توضیح داد: یکی از ایده هایی که کلیات آن در شورای عالی ترافیک شهر تهران به تصویب رسید، بازنگری روش مدیریت محدوده طرح ترافیک تهران بود. که در این ایده پرداخت عوارض عادلانه تر می گردد. در حالی که در گذشته پرداخت عوارض صرفاً فقط در ورود و خروج به طرح و نوع معاینه فنی و ساعت ورود به طرح بود. اما روش درست باید آن باشد که علاوه بر موارد مذکور، مقدار پیمایش خودرو می تواند در مقدار پرداختی شهروند و عوارض پرداختی تاثیرگذار باشد.

شفیعی گفت: شورای ترافیک شهر تهران برای سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تکلیفی را محول کرد. براساس این تکلیف، در 6 ماهه دوم سال بستر عادلانه تری را برای ورود به طرح ترافیک و مقدار پیمایش در آن آماده می گردد.

اولین مترو باس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد

خودرو های یک میلیارد تومانی بازار را بشناسید / کدام یک ارزش خرید دارند؟

قیمت فونیکس تیگو 8 پرو در ایران بیش از نیم میلیارد تومان گرانتر از چین

کراس اوور ریرا به فراوری انبوه می رسد / فهرست آپشن های قطعی ریرا اعلام شد

قیمت نهایی محصولات نو سایپا با احتساب هزینه های جانبی چقدر است؟

منبع: بیت ران

به "طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ترافیک تهران عادلانه می گردد ، طرح نو ترافیک و تغییرات در پرداخت عوارض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید