شرط اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی2022

به گزارش وبلاگ بایجانی، نتایج مسابقات قهرمانی آسیا در اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی 2022 بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

شرط اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی2022

به گزارش وبلاگ بایجانی، با توجه به اینکه اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی 2022 کیفی است، دوچرخه سواری کار سختی دارد که جزو کاروان اعزامی قرار بگیرد.

این رشته در بازی های آسیایی 2018 انتظارات را برآورده نکرد و از قول پنج مدالی که داده بود حتی پیروز نشد یک برنز بگیرد. همین مسئله باعث شده اعتماد به عملکرد دوچرخه سواری کم گردد.

در نشستی که کادر سرپرستی بازی های آسیایی با مسئولان فدراسیون دوچرخه سوای داشتند، قرار براین شد که مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان یکی از ملاک های مهم برای تصمیم گیری در خصوص اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی مدنظر قرار بگیرد.

قهرمانی آسیا پیست در اسفند و جاده در فروردین برگزار می گردد و نتایجی که در این مسابقات به دست می آید، در اعزام رکابزنان به بازی های آسیایی تاثیرگذار است.

اینکه دوچرخه سواری ایران در کدام رشته ها و ماده های بازی های آسیا نماینده داشته باشد، بستگی به نتایج قهرمانی آسیا است از این رو عملکرد رکابزنان در این مسابقات بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرط اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط اعزام دوچرخه سواری به بازی های آسیایی2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید