14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت

به گزارش وبلاگ بایجانی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، 14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت.

14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت

سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ابراز داشت: هنرمندان صنایع دستی استان سمنان در 52 رشته مانند سفالگری، میناکاری، معرق کاری، منبت کاری، سرامیک، بافت های داری و چرم دوزی فعالیت دارند و دست سازه های خود را در بازار عرضه می نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بازار فروش محصولات صنایع دستی استان سمنان اضافه کرد: از تمام ظرفیت ها یاری خواهیم گرفت تا در کنار توسعه، ترویج و آموزش، در زمینه فروش محصولات فراوریی استان از صنعتگران حمایت و موجب دلگرمی آنان گردد.

سلطانی پور توضیح داد: راه اندازی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی فرصتی مناسب برای عرضه کالاهای دست ساز و فروش و رونق مالی برای فعالان و هنرمندان این عرصه است و فروش صنایع دستی استان سمنان در نمایشگاه ها و بازارچه های فصلی و مناسبتی که از نظر هنرمندان رضایت بخش بود و تداوم برپایی بازارچه های صنایع دستی در دستور کار است.

وی توضیح داد: فراوری محصول کاربردی و باکیفیت، متناسب با احتیاج روز و توجه به مؤلفه خلاقیت و نوآوری، نقش مؤثری در فروش دارد و انتظار می رود هنرمندان با عرضه فراوریات متنوع و باکیفیت، به مقدار فروش مناسب دست یابند.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: چهار هزار و 500 هنرمند در استان در 52 رشته صنایع دستی فعالیت دارند.

منبع: همگردی

به "14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 میلیارد تومان محصولات صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید