نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

به گزارش وبلاگ بایجانی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است.

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است

سید سعید صفوی به 2 هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان اشاره نمود و افزود: زنجان با هفت استان ایران همسایگی و با 11 استان دیگر فاصله یک تا چهار ساعته دارد که بیش از 50 درصد جمعیت ایران را در پیرامون خود دارد.

وی افزود: حدود نیمی از 2 هزار آثار شناسایی شده تاریخی و تمدنی در استان زنجان، ثبت ملی و جهانی شده اند.

این مسئول زنجان را استانی بسیار مستعد برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مطرح نمود و گفت: یکی از حوزه هایی که قابلیت جذب سرمایه گذار دارد، بخش گردشگری است که پتانسیل های بسیاری در شهرهای مختلف استان دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان به برگزاری نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان اشاره نمود و یادآور شد: از همه فعالان مالی دعوت می گردد در این نمایشگاه و به ویژه در حوزه صنایع دستی زنجان که به نوعی قطب صنایع دستی فلزی کشور شناخته می گردد، حضور پررنگ داشته باشند.

صفوی گفت: فعالان صنایع دستی می توانند ظرفیت های کشور به خصوص استان زنجان در حوزه های صنعتی مس، هنر، چاقو و ملیله و سایر رشته های صنایع دستی را به نمایش بگذارند تا بتوانیم فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی را به درستی معرفی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، شاهد حضور همه فعالان مالی بخصوص بخش گردشگری برای شناخت بیشتر و تصمیم گیری جهت سرمایه گذاری در شهر و استان زنجان باشیم.

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه (GO RUSSIA) 18 تا 21 مهر امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی

به "نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه فرصتی برای معرفی صنایع دستی زنجان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید