یحیی شرط جدایی اش از پرسپولیس را اعلام نمود ، توانایی من هم سقفی دارد اما...

به گزارش وبلاگ بایجانی، سرمربی پرسپولیس گفت: تا جایی که می توانم وقت می گذارم و ساعتی که برای تمرین می آیم چند برابر نموده ام تا بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

یحیی شرط جدایی اش از پرسپولیس را اعلام نمود ، توانایی من هم سقفی دارد اما...

به گزارش وبلاگ بایجانی گل محمدی درمورد مطرح شدن این بحث که مربی بازی های بزرگ نیست اما حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی در دربی و بردن سپاهان در زمین حریف نشان می دهد این موضوع درست نیست، شرح داد: دوست داشتم در این نشست بیشتر درمورد بازی فردا صحبت گردد اما خیلی بحث ها خارج از مسائل فنی است. به هر صورت من توانمندی های محدود و سقفی دارم. هر چه بتوانم خوب کار کنم، تمام کوششم این است عملکرد خوبی برای پرسپولیس و طرفدارانش داشته باشم. تا جایی که می توانم وقت می گذارم و ساعتی که برای تمرین می آیم چند برابر نموده ام تا بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم.

وی اضافه نمود: هر زمان احساس شد واقعا بودن من کمکی به تیم نمی کند، می روم و نگران این نباشند فلانی باشد یا نباشد. تا زمانی که هستم فقط یک وظیفه دارم و آن هم این است که تمام تمرکز و انرژی ام را برای پرسپولیس بگذارم. نه فقط اینجا بلکه در هر تیم دیگری باشم، این کار را انجام می دهم اما واقعا سال جاری سعی نموده ام وقت و انرژی بیشتری بگذارم تا بتوانم جواب طرفداران را بدهم . دوست دارم آن ها به شرایطی برسند که از تیم راضی باشند. با وجود مسائل زیاد، سعی کردیم آن ها را رفع کنیم. تمام کوشش ما این است پرچم پرسپولیس را برافراشته کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "یحیی شرط جدایی اش از پرسپولیس را اعلام نمود ، توانایی من هم سقفی دارد اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی شرط جدایی اش از پرسپولیس را اعلام نمود ، توانایی من هم سقفی دارد اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید