اظهارات مهم درویش درباره جدایی بیرانوند، فهرست خرید گل محمدی و تمدید با ستاره های پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیرعامل پرسپولیس گفت: بیرانوند ایرانی است و مگر کسی برای او غیر از پرسپولیس تیمی را متصور است؟ او سرمایه ملی ماست.

اظهارات مهم درویش درباره جدایی بیرانوند، فهرست خرید گل محمدی و تمدید با ستاره های پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بایجانی، پس از دیدار با بیرانوند، رضا درویش با وبلاگ بایجانی گفتگویی را انجام داد و در ابتدا گفت: آقای بیرانوند علاوه بر اینکه دروازه بان پرسپولیس است، سرمایه ملی ماست. سوا از قرارداد بازیکنی، انس و نزدیکی بین ما وجود دارد و به عنوان بزرگ تر وظیفه داریم به او سرکشی کنیم. امیدوارم زودتر سلامتی اش را به دست آورد چون ایشان از ستون های فوتبال در آسیاست.

وی اضافه نمود: تا یکی دو ساعت دیگر مرخص می گردد اما تا دو هفته استراحت دارد و 25 روز دیگر می تواند تمرین کند.

او در خصوص جلسه با یحیی بیان کرد: جلسه خوبی داشتیم پیرامون اینکه برای شروع فصل چه امکانات و بازیکنانی احتیاج دارند. با تمدیدی ها صحبت شده و در یکی دو روز آینده به تدریج می آیند کارشان را شروع نمایند. یکی دو بازیکن نو پیشنهاد دادند تا برای جذب اقدام کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اردوی مورد نظر یحیی گفت: یک پیشنهاد اردوی خارجی داریم و حالا در حال پیگیری هستیم.

وی راجع به محدودیت قرارداد دلاری شرح داد: برای اینکه هر تصمیمی بگیرند، باید برنامه ریزی نمایند و اینکه من بخشنامه کنم و دیگران مطیع باشند، دور از فکر خواهد بود. برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، باید قدرت داشته باشد. شما رقبای ما را ببینید که برای شرکت در آسیا چه هزینه ای می نمایند، ما در پی این هستیم که تیم را از کمترین امکانات هم محروم کنیم.

او در پاسخ به سوال پیرامون اختلاف با بیرانوند و احتمال جدایی این دروازه بان گفت: بیرانوند ایرانی است و مگر کسی برای او غیر از پرسپولیس تیمی را متصور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اظهارات مهم درویش درباره جدایی بیرانوند، فهرست خرید گل محمدی و تمدید با ستاره های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهم درویش درباره جدایی بیرانوند، فهرست خرید گل محمدی و تمدید با ستاره های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید