ادامه لیگ در یک صورت به نفع پرسپولیس خواهد بود ، آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند

به گزارش وبلاگ بایجانی، یک بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اهمیت حضور طرفداران در استادیوم ها معتقد است: چند وقت دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می گردد و باید برابر تیم های عربستانی با حضور همین طرفداران برترین نتیجه را کسب کنیم.

ادامه لیگ در یک صورت به نفع پرسپولیس خواهد بود ، آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند

به گزارش وبلاگ بایجانی، جواد منافی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر تراکتور در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: وقتی تیمی لیگ را خوب آغاز می نماید، از این تیم انتظار برد می رود؛ به ویژه پرسپولیس که فصل گذشته قهرمان شد. به هر صورت پرسپولیس لیگ را بسیار خوب آغاز کرد و با کسب 3 امتیاز در هفته اول انگیزه و روحیه بازیکنان برای تداوم این پیروزی افزایش پیدا کرد. بازی اول برای تمام تیم ها اهمیت زیادی دارد که در آغاز لیگ 3 امتیاز بازی را کسب نمایند.

وی با اشاره به بازی حساس پرسپولیس برابر تراکتور گفت: بازی پرسپولیس برابر تراکتور حساسیت بالایی داشت و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز، بازی های خیلی خوبی به نمایش گذاشتند تا دوباره به لیگ برگردند. به هر صورت پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و همیشه سعی نموده بازی ها را به گونه ای آغاز و کنترل کند که در ادامه به خوبی به پیروزی دست پیدا کند.

باید به پرسپولیسی ها دست مریزاد گفت

منافی با بیان این شرایط تراکتور نسبت به گذشته بهتر شده است، توضیح داد: تراکتور مربی حرفه ای دارد و گرفتن 3 امتیاز بازی از چنین تیمی واقعا سخت است. باید به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دست مریزاد گفت که توانستند برابر این تیم تبریزی دست پر از میدان خارج شوند.

عملکرد بهتر پرسپولیس در گروه مهاجم گلزن

این بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف پرسپولیس را در بازی اول و دوم بیشتر در کدام خطوط دیدید؟ اظهار داشت: چون لیگ تاره آغاز شده است هنوز نمی توان به صراحت عنوان نمود که در کدام خطوط ضعف بیشتری دارد. البته در خط جلو اگر بتواند از بازیکن گلزن استفاده کند، شرایط بهتری خواهد داشت. اگر یحیی گل محمدی در خط حمله بتواند از بازیکن تاثیرگذارتری بهره ببرد، روند کار در ادامه لیگ به نفع پرسپولیس خواهد بود، هر چند قیمت بازیکنان تاثیرگذار با توجه به مسائل مالی پرسپولیس بالاست.

منافی بعلاوه در پاسخ به این پرسش که چه تیم هایی حریفان اصلی پرسپولیس در مسیر قهرمانی هستند، اظهار داشت: الان نمی توان در این زمینه ارزیابی درستی درباره تیم ها انجام داد و در ادامه لیگ شرایط تیم ها از نظر جایگاه قهرمانی تعیین می گردد. به اعتقاد من طی سال های اخیر همیشه استقلال، سپاهان و تراکتور مدعی قهرمانی در لیگ بودند و هنوز هم این تیم ها برای قهرمانی رقابت می نمایند.

مقابل تیم های عربستانی به تماشاگر احتیاج داریم

وی بعلاوه در مورد تاثیر حضور تماشاگر در ورزشگاه، گفت: وقتی تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد و تیم منتخب خود را تشویق می نماید، کیفیت بازی بهتر و پویا می گردد. در حقیقت دو تیم استقلال و پرسپولیس به عشق طرفداران خود زنده هستند و برای ادامه بازی انگیزه پیدا می نمایند. چند وقت دیگر لیگ قهرمانان آسیا آغاز می گردد و باید برابر تیم های عربستانی با حضور همین طرفداران برترین نتیجه را کسب کنیم. به نظر می رسد باید هر چه سریعتر مشکل بازسازی آزادی حل و فصل گردد و آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند تا تیم های بزرگی همانند استقلال و پرسپولیس از وجود طرفداران خود بهره ببرند.

این بازیکن سابق پرسپولیس در خاتمه در پاسخ به این سوال که لیگ را تا به امروز چگونه دیدید؟ اضافه نمود: خیلی زود است که درباره کیفیت لیگ قضاوت کنیم. باید 6 هفته از بازی ها سپری گردد تا بگوییم کیفیت بازی ها نسبت به فصل گذشته چگونه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادامه لیگ در یک صورت به نفع پرسپولیس خواهد بود ، آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه لیگ در یک صورت به نفع پرسپولیس خواهد بود ، آن چه را که خراب کردند زودتر درست نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید