گوگل پیکسل 7 پرو در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، آن طور که به نظر می رسد، گوگل در حال آماده سازی برای معرفی سری تازه گوشی های هوشمند پرچم دار خود یعنی پیکسل 7 طی رویداد Made By Google در تاریخ 14 مهر است. این سری پرچم دار با بهره گیری از تراشه تازه و اختصاصی گوگل تنسور G2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اکنون به همین دلیل، گوشی هوشمند پیکسل 7 پرو در بنچمارک معتبر گیک بنچ قرار گرفته و از این طریق بعضی از مشخصات فنی این گوشی پرچم دار فاش شده که در ادامه آن ها را آنالیز خواهیم کرد.

گوگل پیکسل 7 پرو در گیک بنچ دیده شد

طبق اطلاعات منتشر شده از گیک بنچ، تراشه نو گوگل تنسور G2 دارای یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 1.80 گیگاهرتز است. دو هسته دیگر آن از حداکثر سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز و دو هسته به جای مانده نیز می توانند با فرکانس کاری حداکثر 2.85 گیگاهرتز به انجام وظیفه بپردازند. ظاهراً به نظر می رسد که این شرکت از همان ترکیب دو هسته Cortex-X1، دو هسته Cortex-A76 و چهار هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک بالاتر از نسل قبلی استفاده می نماید.

علاوه بر این تراشه ، پردازنده گرافیکی نو Mali-G710 نیز در این گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که انتظار می رود عملکرد آن حدود 20 درصد بهتر از نسل قبلی باشد. در کنار این پردازنده، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد. این بنچمارک بعلاوه نشان می دهد که گوگل پیکسل 7 پرو در تست تک هسته ای 1068 امتیاز و در تست چند هسته ای 2149 امتیاز را کسب نموده است.

پیش تر گزارشات و شایعات زیادی در خصوص مشخصات فنی پیکسل 7 پرو در رسانه های اجتماعی مطرح شده که بر اساس آن ها، این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود که 6.7 اینچ مقدار دارد و از رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و حداکثر روشنایی نمایشگر 1000 نیت پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و دیگر خبری از جک 3.5 میلی متری صدا نخواهد بود.

غول موتور جست وجو در طراحی پیکسل 7 پرو تغییراتی را در نوار دوربین معروف پیکسل ایجاد نموده تا لنز پریسکوپی تله فوتو، نوار دوربین روی پنل پشتی گوشی را از دو لنز دیگر جدا کند. این در حالی است که در نسل قبلی این گوشی ما شاهد قرارگیری 3 لنز به صورت تکی و جدا از هم بودیم. با این تفاسیر پیکسل 7 پرو از یک سیستم دوربین سه گانه بهره می برد که سنسور اصلی آن، دوربین 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 است.

در کنار این سنسور اصلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی IMX38 و سنسور تله فوتوی 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی تعبیه خواهد شد. ظاهراً گوگل از یک باتری 5005 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی هوشمند استفاده می نماید. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص گوشی های پرچم دار سری پیکسل 7 گوگل در رسانه های خبری مطرح می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل 7 پرو در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 7 پرو در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید