گلکسی زد فولد 4؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

به گزارش وبلاگ بایجانی، به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه آخرین نسل از گوشی های هوشمند تاشو خود، یعنی گلکسی زد فولد 4 می باشد. پیش از هر گونه اعلام رسمی، یک تیزر ویدئویی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

گلکسی زد فولد 4؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

به گزارش وبلاگ بایجانی، این غول فناوری کره جنوبی میخواهد از دو گوشی گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ که در 10 آگوست (19 مرداد) برگزار می گردد، رونمایی کند. اکنون پیش از این کنفرانس، تیزر نوی از این رویداد به بیرون درز نموده است.

این تیزر شامل یک ویدئو است که نمایشگر انعطاف پذیر گوشی هوشمند نو گلکسی زد فولد 4 سامسونگ را به نمایش می گذارد. این ویدئو تمام طراحی گلکسی Z Fold 4 را به نمایش نمی گذارد. اگرچه انتظار می رود طراحی آن به آخرین نسل گلکسی Z Fold 3 شباهت زیادی داشته باشد. گوشی هوشمند آینده گلکسی Z Fold 4 دارای یک صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی بزرگ با وضوح فول اچ دی پلاس، پنل AMOLED و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

پنل خارجی آن نیز یک پنل باریک 6.2 اینچی با وضوح اچ دی پلاس خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند از یک دوربین زیر نمایشگر 16 مگاپیکسلی برخوردار باشد. بعلاوه پنل پشتی آن به یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گلکسی زد فولد 4؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فولد 4؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید