گرشاسبی: باشگاه فولاد منشا خدمات فراوان برای فوتبال ملی بوده است

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باشگاه فولاد طی این سال ها منشاء خدمات فراوانی برای فوتبال ملی کشور بوده و در سال های اخیر همیشه استخوان بندی تیم ملی رده های سنی پایه و بزرگسالان را تشکیل داده است.

گرشاسبی: باشگاه فولاد منشا خدمات فراوان برای فوتبال ملی بوده است

حمید رضا گرشاسبی کمتر از 2 ماه است که مدیریت باشگاه فولاد را در اختیار دارد و آن طور که اعضای تیم های پایه باشگاه می گویند، آمدن چنین مدیر خوزستانی روزهای خوبی برای فوتبال پایه ای فولاد را رقم خواهد زد.

به گزارش وبلاگ بایجانی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، امروز به صورت سرزده به اتفاق مدیر آموزشگاه این مجموعه به تمرینات تیم نونهالان این باشگاه که در صدر جدول مسابقات گروه پنجم لیگ برتر کشور واقع شده است رفت و دقایقی به سخن پرداخت.

باشگاه فولاد برای پایه های خود برنامه های جالب توجهی دارد

گرشاسبی خطاب به اعضای این تیم با بیان این که تیم های فوتبال فولاد باید محل برترین بازیکنان تیم های پایه باشگاه باشد؛ کوشش مستمر و باانگیزه را به بازیکنان این تیم گوشزد کرد و گفت: شما آینده داران فوتبال خوزستان هستید و من مطمئنم در کنار تحصیلات خود با یک زندگی حرفه ای از همین سن برترین آینده را چه برای زندگی شخصی خود و چه برای زندگی حرفه ای خود در فوتبال با تمرین رقم خواهید زد.

وی با تبریک صدرنشینی این تیم در رقابت های کشوری، اضافه کرد: قطعا توجه مجموعه مدیریتی باشگاه به تیم های پایه خود در بالاترین سطح واقع شده است و ما زمینه را برای پیشرفت شما به برترین شکل فراهم خواهیم کرد و باشگاه فولاد برای رده های پایه خود برنامه های جالب توجهی دارد. هزینه و حمایت هایی که این باشگاه برای تیم های پایه اش انجام می دهد، در نوع خود در ایران منحصر به فرد است.

گرشاسبی بیان کرد: تیم های فولاد خوزستان در رده های سنی مختلف رقابت های لیگ های برتر پایه سال جاری را با پیروزیت آغاز نموده و در صدر جدول لیگ نونهالان، نوجوانان و جوانان قرار گرفته و به شایستگی از عناوین قهرمانی خود در رقابت های سال های گذشته دفاع خواهد نمود. باشگاه فولاد طی این سال ها منشاء خدمات فراوانی برای فوتبال ملی کشور بوده و در سال های اخیر همواره استخوان بندی تیم ملی رده های سنی پایه و بزرگسالان را تشکیل داده است. درحال حاضر بیش از 95درصد بازیکنان تیم های پایه باشگاه فولاد از بچه های بومی خوزستان هستند که این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال خوزستان به شمار می آید و در آینده می توانند احتیاج باشگاه را از بابت بازیکن رفع سازند.

میدان دادن نکونام به محصولات آموزشگاه باعث افزایش انگیزه ها شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، علی اکبر مهدی پور مدیر تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان ضمن تشکر از حمایت های گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و بعلاوه اعتماد ویژه جواد نکونام و سایر اعضای کادر فنی به ظرفیت و توان آموزشگاه فولاد، اظهار کرد: نکونام با اعتماد به علی غلامزاده گماری، این گلر جوان را از ابتدا درون دروازه قرارداد و از دقیقه 80 نیز محمد امین حزباوی دیگر بازیکن آموزشگاه فولاد را وارد زمین کرد.

وی در ادامه گفت: این حرکت روحیه بخش باعث افزایش انگیزه بین بازیکنان و مربیان تیم های پایه شده و قطعا این تعامل افزایش راندمان و پیشرفت باشگاه را در پی خواهد داشت.

مهدی پور گفت: همانطور که می دانید آموزشگاه از ارکان مهم یک باشگاه محسوب می گردد. آقای گرشاسبی نگاه ویژه ای به آموزشگاه دارند و او با وجود همه مشغله ها از تیم های آموزشگاه باشگاه بازدید داشت و مسائل را شنید و دستوراتی جهت حل کمبودهای موجود صادر کرد.

مدیرتیم های پایه فولاد خوزستان اضافه کرد: خدا را شکر با آمدن گرشاسبی به روزهای پیروز خود امیدوار شدیم و کمتر مسائل فصل قبل را تجربه می کنیم. یکی از خوشبختی های باشگاه فولاد این است که با آمدن آقای گرشاسبی به تیم های پایه نگاهی جدی و اصولی خواهد شد و همانند گذشته تعداد زیادی از بازیکنان این باشگاه درعضویت تیم های پایه تیم ملی هستند.

نگاه ویژه به تیم های پایه وجود دارد

به گزارش وبلاگ بایجانی، یعقوب سلحشور سرمربی تیم نونهالان تیم فولاد خوزستان نیز در خصوص حضور بازیکنان با استعداد در آموزشگاه باشگاه نیز گفت: تعداد زیادی بازیکن در رده های پایه حضور دارند که می توانند آینده فوتبال ما باشند.

وی تاکید نمود: خوشبختانه آقای نکونام نگاه ویژه ای به تیم های پایه دارند و بازیکنان با استعداد در هر رده می توانند در تمرینات بزرگسالان حاضر شوند و خود را نشان دهند. باشگاه فولاد نیز در کوشش است تا با بازیکنان آموزشگاه و مستعد خود قراردادهای سه یا پنج ساله امضا کند تا این محصولات پر ارزش را حفظ کند. الماس هایی که مانند آن ها در خوزستان زیاد است و البته آن ها این شانس را دارند تا زیر نظر جواد نکونام صیقل داده شوند. حضور در کنار بازیکنان حرفه ای و با تجربه قطعا می تواند به آن ها در راه رسیدن به اهداف یاری کند.

سرمربی تیم نونهالان تیم فولاد خوزستان گفت: هماهنگی خوبی بین گرشاسبی، نکونام و مهدی پور مدیر آموزشگاه وجود دارد تا بازیکنان با استعداد در تمرینات بزرگسالان حاضر شوند و بتوانیم در امر بازیکن سازی مانند همواره در کشور درخشان باشیم. آقای مهدی پور مدیر آموزشگاه باشگاه نیز با تجربه خود حمایت زیادی از تیم کرد تا تیم های پایه بتوانند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند و بعلاوه در امر بازیکن سازی به باشگاه یاری کند که البته بازیکن سازی در خون باشگاه است.

سلحشور در خصوص حضور گرشاسبی در باشگاه نیز بیان کرد: آقای گرشاسبی از مدیران برتر در فوتبال و ورزش ایران هستند که شناخت خوبی نسبت به مسائل دارند. او تکیه گاه و مشاورخوبی برای همه خواهد بود تا باشگاه بتواند به اهداف خود نزدیک گردد و فکر می کنم فولاد پتانسیل بالایی برای درخشش در تمامی رده ها دارد و تیم های پایه ما مانند همواره درخشان هستند و تیم بزرگسالان نیز نتایج خوبی گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "گرشاسبی: باشگاه فولاد منشا خدمات فراوان برای فوتبال ملی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: باشگاه فولاد منشا خدمات فراوان برای فوتبال ملی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید