کوجیما به معرفی دث استرندینگ 2 به وسیله نورمن ریدس واکنش نشان داد

به گزارش وبلاگ بایجانی، همان طور که چند روز پیش گفتیم، نورمن ریدس به صورت ناگهانی و اتفاقی گفت که آن ها توسعه بازی دث استرندینگ 2 را آغاز نموده اند. پس از این اتفاق، هیدئو کوجیما، خالق بازی دث استرندینگ، در توییتر به شوخی به این گفته نورمن ریدس واکنش نشان داد.

کوجیما به معرفی دث استرندینگ 2 به وسیله نورمن ریدس واکنش نشان داد

کوجیما عکس هایی از خودش در کنار این بازیگر معروف سریال مردگان متحرک منتشر کرد و اساساً به شوخی خطاب به نورمن ریدس گفت: دوست من، به اتاقت برو.

در یکی از عکس هایی که کوجیما به اشتراک گذاشت، ریدس روی زانوهایش قرار داشت، در حالی که کوجیما با چوب سیم خاردار معروف شخصیت نیگان از سریال مردگان وانمود می کرد که آماده ضربه زدن به مغزش است. واضح است که کوجیما این عکس و واکنش را صرفاً برای شوخی قرار داده زیرا او و نورمن ریدس با هم دوست هستند و حتی قبل از ساخت دث استرندینگ قصد داشتند یک بازی متفاوت از سایلنت هیل بسازند.

ریدس در مصاحبه ای با مجله Leo Edit که در 17 ماه مه منتشر شد گفت که کار روی دث استرندینگ 2 به تازگی شروع شده است. جالب اینجاست که این مصاحبه تا 20 مه تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفته بود اما پس از رفته نقل قول هایی از آن گفت وگو در اینترنت پخش شد تا ما از این خبر مطلع شویم.

قبل از این شایعه شده بود که کوجیما پروداکشنز در حال توسعه یک بازی انحصاری برای ایکس باکس است. البته، کوجیما به این نکته اشاره نموده بود که دوست دارد در این استودیو چند پروژه را به صورت هم زمان پیش ببرد که یکی از پروژه ها بزرگ تر و دیگری مقیاس کوچک تری داشته باشد.

شیوه ای که ریدس به طور اتفاقی به یک بازی معرفی نشده اشاره نمود، تعجب بعضی را در صنعت بازی های ویدئویی برانگیخت تا به این فکر نمایند که چرا این صنعت حتی برای معرفی بازی ها هم این قدر رازداری انجام می گردد. در حالی که این اتفاق در صنعت های دیگر مثل سینما تا این مقدار شدید نیست.

بازی دث استرندینگ که در حال حاضر در قالب دو نسخه عادی و نسخه برداشت کارگردان برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس است، تا قبل از عرضه نسخه برداشت کارگردان توانسته بود بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته باشد و طبیعتاً پس از عرضه آن نسخه هم فروش بازی بیشتر شده است که برای اثری همانند دث استرندینگ یک موفقیت به شمار میرود.

اکنون که نورمن ریدس به توسعه بازی دث استرندینگ اشاره نموده است، باید منتظر بمانیم تا ببینیم پلی استیشن و کوجیما پروداکشنز می خواهند در چه زمانی این بازی را به صورت رسمی معرفی نمایند.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "کوجیما به معرفی دث استرندینگ 2 به وسیله نورمن ریدس واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما به معرفی دث استرندینگ 2 به وسیله نورمن ریدس واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید