نفتی های آبادان با قدرت کافی بازی نکردند

به گزارش وبلاگ بایجانی، آقای پرکاس ضعف عملکردی در نیمه اول و با قدرت بازی نکردن بازیکنان را عامل باخت امشب صنعت نفت آبادان دانست.

نفتی های آبادان با قدرت کافی بازی نکردند

رضا پرکاس، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک گفت : بازیکنان این تیم در نیمه اول بازی ضعیف عمل کردند و با وجود خلق موقعیت های متعدد به علت عمل نکردن به نکات تاکتیکی از پیش معین شده و بازی نکردن با قدرت کافی بازی به تیم حریف واگذار شد.

او تاکید نمود در فوتبال باید قدر موقعیت ها را دانست اما در بازی امشب مقابل تیم اراک هنگام دریافت گل ، سه بازیکن آبادانی نزدیک توپ بودند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت : امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و با توجه به نتایج بازی های هفته دوم لیگ برتر می توانستیم با برد امشب صعود خوبی را در جدول تجربه و تثبیت موقعیت کنیم.

او در تشریح عملکرد بازی امشب گفت: در نیمه اول هر 2 تیم به تساوی راضی بودند، اما نیمه دوم بازی نفتی ها تهاجمی شد.

این سرمربی از آنالیز نقاط ضعف تیم برای برطرف آن ها در بازی های آینده اطلاع داد و گفت: تیم صنعت نفت آبادان باخت امشب را تجربه قرار داده و از نکات مثبت آن استفاده خواهد نمود.

آقای پرکاس در مورد مصدومان فعلی این تیم نیز گفت: تنها مصدوم حسین بیت سعید است و طالب ریکانی نیز به توصیه کادر پزشکی به زمین فرستاده نشد، اما به طور کلی پس از پیوستن مصدومان به ترکیب بازیکنان خط دفاعی تیم تقویت می گردد.

سرمربی این تیم گفت تمام کوشش ها برای اضافه شدن بازیکنان خارجی به کار گرفته شده، اما هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز در این نشست گفت: گرمای هوا فرایند بازی را برای بازیکنان سخت نموده بود و به این ترتیب تیم های دیگر که قرار است میهمان نفتی ها شوند با این شرایط جوی و کادر فنی نو این تیم با سختی رو به رو خواهند شد.

به گفته او تیم اراک سه موقعیت 100 درصدی گل داشت که تنها یک مورد آن به ثمر نشست و عامل آن تحت فشار قراردادن تیم از سوی تیم رقیب هنگام 10 نفره شدن بازیکنان اراکی بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام توان بازی کردند و در این رقابت سه امتیاز را به نفع تیم خود ثبت کردند.

آقای رحمتی گفت: پرواز مستقیم از اراک به آبادان به ریکاوری تیم یاری شایانی کرد.

رقابت امشب صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم اراک به سرانجام رسید.

وبلاگ بایجانی آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نفتی های آبادان با قدرت کافی بازی نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی های آبادان با قدرت کافی بازی نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید