ملی پوشان تنیس ایران صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند

به گزارش وبلاگ بایجانی، تهران (پانا) - در مسابقات تنیس روی میز کانتندر قطر ملی پوشان ایران صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

ملی پوشان تنیس ایران صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند

به گزارش فارس، در شروع رقابت های استار کانتندر قطر امین احمدیان از کشورمان به مصاف سیو هانگ لام از هنگ کنگ با رنکینگ 76 جهان رفت و با حساب 3 بر 1یک باخت.

احمدیان در گیم های اول و دوم با نتیجه مشابه 11 بر 8 مغلوب حریف سرسخت هنگ کنگی شد، اما در گیم سوم با حساب 11 بر 9 بازی را به نفع خود به انتها برد.

در گیم چهارم در حالی که هر دو بازیکن بازی نزدیکی را دنبال می کردند ، اما این حریف هنگ کنگی بود که توانست با حساب 12 بر 10 بر احمدیان چیره گردد و بازی را در مجموع به سود خود سرانجام دهد تا به این ترتیب کار احمدیان در رقابت های استار کانتندر دوحه در بخش انفرادی سرانجام یابد.

بعلاوه امیرحسین هدایی در اولین ملاقات خود به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و توانست در سه گیم متوالی حریف قطری خود را شکست دهد و به مرحله دوم مقدماتی راه پیدا کند.

هدایی در گیم های اول و دوم با نتیجه مشابه 11 بر 5 پیروز شد و در گیم سوم نیز با حساب 11 بر 1 بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب 3 بر صفر پیروز این میدان باشد.

رقابت های استار کانتندر قطر از 5 تا 10 فروردین ماه در دوحه قطر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ملی پوشان تنیس ایران صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان تنیس ایران صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید