مصوبات نشست هماهنگی دربی 97 اعلام شد

به گزارش وبلاگ بایجانی، تهران (پانا) - جلسه هماهنگی قبل از دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال، امروز (جمعه) در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

مصوبات نشست هماهنگی دربی 97 اعلام شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار دربی 97 مرکز بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز (جمعه) به ریاست داود رفعتی ناظر مسابقه، حاتم بک پور ناظر داوری، نماینده فدراسیون و همینطور سایر مسئولان اجرایی این بازی و نمایندگان دو باشگاه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در جریان این نشست، تاکید شد که این بازی طبق مصوبه اجرا شده در جلسه شورای تامین و با نظر وزارت بهداشت، بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد اما استفاده از سکوها برای طرح های هواداران و طرح های موزاییکی برای دو تیم یکسان و به صورت پنجاه، پنجاه خواهد بود.

در این نشست، صحبت های زیادی از سوی مسوولان برگزاری انجام شد تا از ورود افراد متفرقه به ورزشگاه جلوگیری شود و هر تیم سهمیه میهمانان خاص خودش را خواهد داشت و غیر از آن، از ورود افراد دیگر به ورزشگاه جلوگیری بعمل خواهد آمد.

در این جلسه، مقرر گشت؛ تیم پرسپولیس با لباس های یکدست قرمز رنگ و برای دروازه بان لباس مشکی و تیم استقلال با لباس های یکدست آبی و دروازه بان با لباس زرد رنگ به زمین وارد شوند.

بر همین اساس، نماینده ایفمارک نیز در زمان برگزاری بازی در ورزشگاه حضور خواهد داشت و پس از سرانجام بازی، طبق مقررات از هر تیم، دو بازیکن مورد تست دوپینگ قرار می گیرند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه آزادی به قضاوت موعود بنیادی فر آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مصوبات نشست هماهنگی دربی 97 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات نشست هماهنگی دربی 97 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید