پرسپولیس زیر بار برنامه نشست خبری سازمان لیگ نرفت

به گزارش وبلاگ بایجانی، کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در استادیوم شهید کاظمی برگزار می گردد و در بازی های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

پرسپولیس زیر بار برنامه نشست خبری سازمان لیگ نرفت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بایجانی، با توجه به سوالات وبلاگ بایجانی محترم درباره کنفرانس خبری امروز، ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار به این عزیزان و اهالی رسانه، به اطلاع می رساند؛ سازمان لیگ فوتبال ایران صبح امروز (سه شنبه) و بعد از برنامه ریزی ها و اطلاع رسانی باشگاه در روز های گذشته، ابلاغ کرد کنفرانس های خبری پیش از بازی در تهران از این پس در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

این ابلاغ دیرهنگام در صبح امروز انجام شد در حالی که برنامه ریزی برای کنفرانس خبری گل محمدی برای بازی با آلومینیوم اراک، به گواه اطلاع رسانی اجرا شده، روز گذشته انجام شده بود. از سوی دیگر سرمربی تیم، برنامه کاری فشرده ای را برای روز قبل از مسابقه طراحی نموده که امکان تغییر آن و حضور او در سازمان محترم لیگ وجود نداشت. البته انتظار می رفت ابلاغ سازمان لیگ هم زودتر از این انجام گردد تا با چنین شرایطی روبه رو نشویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در راستای تمکین این باشگاه از قوانین و مقررات ابلاغی در همکاری کامل با سازمان لیگ در بازی خانگی بعدی، برای نشست خبری پیش از بازی در محل اعلامی آن سازمان حضور خواهد یافت، ولی نشست خبری امروز با توجه به اعلام قبلی و برنامه ریزی های انجام شده، از ساعت 14:30 دقیقه در استادیوم شهید کاظمی برگزار می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس زیر بار برنامه نشست خبری سازمان لیگ نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس زیر بار برنامه نشست خبری سازمان لیگ نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید