مدیرکل میراث فرهنگی کردستان معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بایجانی، با حکمی از سوی مهندس عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منصور مهرزاد به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان معرفی گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بایجانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی کردستان در سنندج اظهار کرد: تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است و مسئولیت، علاوه بر ایجاد محدودیت، فضای خدمت را هم گرانتر می نماید، لذا باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم به کار گیریم.

جواد واحدی اضافه نمود: وجود وحدت، همدلی و هم افزایی به معنای واقعی از ویژگی های خاص این استان است که میان تمام بخش های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با مسئولانی استانی و بخش های خصوصی قابل لمس است.

وی بیان کرد: استان زیبای کردستان ظرفیت های بی شماری در تمام زمینه ها دارد لذا برای معرفی آن ها در سطح ملی و بین المللی و تبدیل به مقصد گردشگران داخلی و خارجی، باید گام های اساسی در توسعه گردشگری منطقه برداشت.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم با همدلی و هم افزایی که وجود دارد در راستای انجام وظایف محوله و حفاظت از میراث گران بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی کوشش نمایند.

منصور مهرزاد از آذر ماه سال 1401 به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مشغول خدمت است.

منبع: دنیای سفر

به "مدیرکل میراث فرهنگی کردستان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل میراث فرهنگی کردستان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید