مانع شیوع کرونا ویروس شویم

به گزارش وبلاگ بایجانی، خبرنگاران/زنجان در حال حاضر تنها راه پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید - 19 و نوع جهش یافته آن به نام کرونای انگلیسی استفاده صحیح از ماسک و رعایت اصول اولیه بهداشتی است.

مانع شیوع کرونا ویروس شویم

به گزارش وبلاگ بایجانی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (2 اسفندماه) 153 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که طی 24 ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان 8 مورد بوده است.

از زمان شیوع کرونا تا به امروز بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان 19 هزار و 669 نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی در این بازه زمانی 6920 مورد بوده است.

همچنین طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده است که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، مجموع بیماران فوت شده در استان به 1158 نفر رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته 80 مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 39144 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

لازم به ذکر است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته 5721 مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز 46064 مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مانع شیوع کرونا ویروس شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع شیوع کرونا ویروس شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید