فوق ستاره تیم ملی ایران به ژاوی رسید!

به گزارش وبلاگ بایجانی، ایران در یک بازی درخشان پیروز شد ولز را با دو گل شکست دهد و با کسب 3 امتیاز این ملاقات حالا خودش را در یک قدمی صعود تاریخی از مرحله گروهی می بیند. بدون تردید یکی از ستاره های تیم ملی در این بازی و البته بازی قبلی مقابل انگلیس، مهدی طارمی بود.

فوق ستاره تیم ملی ایران به ژاوی رسید!

با ارزش ترین فوتبالیست ایرانی که در ملاقات قبل پیروز شد 2 بار گلزنی کند، در ملاقات مقابل ولز و با توجه به حضور آزمون در ترکیب اصلی وینگر چپ تیم ملی شد. مهدی که پیروز شد پاس گل دوم ایران را به رامین رضاییان بدهد، آمار فوق العاده ای از خودش در این بازی به ثبت رساند.

طارمی در این بازی 40 لمس توپ داشت، یک فرصت طلایی خلق کرد که منجز به گل دوم تیم ملی شد، 8 پاس کلیدی داد، یک دریبل پیروز در این ملاقات به ثبت رساند، از 9 جدالی که با بازیکنان حریف داشت، 5 بار برنده شد و در نهایت نمره خوبی هم گرفت. طارمی در حالی 8 پاس کلیدی در این بازی داد که آخرین بار ژاوی در بازی اسپانیا و پرتغال در جام دنیای 2010 این تعداد پاس کلیدی داده بود.

جالب است بدانید که بیشترین پاس کلیدی در تاریخ جام دنیای متعلق به کوین دیبروینه فوق ستاره تیم ملی بلژیک و منچستر سیتی است که در مرحله یک هشتم نهایی جام دنیای 2014 مقابل آمریکا به ثبت رساند. دیبروینه که یکی از برترین پاسور های دنیا به شمار میرود، در آن بازی و در 120 دقیقه آمار 10 پاس کلیدی را به ثبت رسانده بود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "فوق ستاره تیم ملی ایران به ژاوی رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق ستاره تیم ملی ایران به ژاوی رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید